.

уторак, 8. март 2011.

Upoznati devojku


Bio sam u New Yorku, kada sam upoznao s tom djevojkom samo ide kući iz srednje škole. Izgledala je toliko vruće u njezinoj školi uniformu. Bila je 5'3 "vitak / vitka crnka nosio joj plavu košulju, a njezina plava kratke suknje i njezine tenisice. Njeno ime je Vanessa. Bio sam 6 godina stariji od nje. Mi smo jahali u rukama drži podzemnoj željeznici i moje ruke. JA je zadržao mišljenje ću se zajebavati upoznati  ovu malu djevojčicu.Sve što je učinio je osmijeh na mene i dao mi poljubac na obrazu. Kad smo stigli u svoj stan, njezini roditelji su još uvijek na poslu. Mi je dobio u svojoj spavaćoj sobi. Njezina soba imala Hello Kitty plakati sve više i počeo sam joj ljubakanje, dok smo stajali. Otišli smo jezik da jezikom, moj crni kurac (ja sam crna, ona je bijela) bio uzimajući teško i ja sam počeo grabbing joj mali tits i trljajući joj malo maca majušan. Ona nikada nije ni imala dečka, a ona nikada nije poljubila nikome tako da sam bio gonna ju naučiti kako sisati penis.Rekao sam joj da kleče na koljenima. Ona je još uvijek nosio njezine visoke školske uniforme. Ja unzipped moje traperice i izvadio moj penis.Prvi seks
Ona je poput wow koja velika picka . Sam rekao: "Ja ću staviti ovo u ustima dušo." Ona otvori usta i moj kurac je otišao tamo i rekla: "Hej!" Rekao sam: "Ti se sviđa?" Ona je kimnuo glavom. Moj penis je otišao natrag u usta i počela ga sisati polako za pet minuta. Tada sam počeo grlo jebeni joj i ona je imala suzne oči. Nisam briga. Ja jebeno joj usta HARD i ona gagged nekoliko puta bila na koljenima. Dobili smo na njezinoj postelji i ležala na svom krevetu, dobio sam na vrhu joj i ja jebeno joj usta. Tada sam joj se okrenuo na njezin krevet i počeo grabbing joj teeny dupe, izdvajali joj suknju i povukao dolje svoje bijele donje rublje i staviti moj penis u magarca. Ja jebeno joj doggystyle za 30 minuta, dok sam uhvatio joj tits sa svojim plavu košulju i suknju i dalje na.

Нема коментара:

Постави коментар