.

среда, 16. март 2011.

Oglas sve o seksu

Marie pažljivo provjeriti njezine tamne kose sve sto mali seks saveti sms i izglađen joj spavaćica prije postizanja posegnete za prednja vrata gumb i otvaranje vrata! "Marie," asked the tall black man with a dazzling white smile, "I'm James Gobbel, you were expecting me!?!" "Marie", upitao je visok crni čovjek s blistav bijeli osmijeh, "Ja sam James Gobbel,seks saveti  bili ste mi očekivali?!!" "Uh, please come in, Mr. Gobbel," Marie said nervously, "I'm so glad you could make it!!!" "Uh, molim Vas, došli u, gospodin Gobbel," Marie, rekao je nervozno: "Ja sam tako drago što ste mogli to napraviti!" James Gobbel moved smoothly into Marie's well appointed apartment, and after giving it a quick once over, turned back to Marie and said softly, "I'm glad you followed instructions, it makes things much easier!!!" ames Gobbel preselio glatko u Marie je dobro imenovan stan, a nakon što ga jednom brzo gotov, okrenuo leđa i rekao da Marie tiho: "Drago mi je što ste slijedili upute, čini stvari puno lakše!" "Instructions," Marie asked in a slightly puzzled voice!?! "Upute" Marie pitao u malo zbunjeni glas!?! "The lingerie," James replied gently, "I'm glad you remembered, it makes things go so much easier!!!" "Donjeg rublja", odgovorio je James nježno, sta zene vole  "Drago mi vas sjetio, čini stvari idu tako puno lakše!" "Why is that," Marie asked weakly, as the overpowering presence of the powerfully built black man nearly overwhelmed her!?! "Zašto je to tako," Marie pitao slabo, kao i neodoljiv prisutnost snažno izgrađen crnca gotovo osvaja nje!?! "I think you know the answer to that," he replied evenly while reaching out and calmly opening the front of her nightie, "but if I must paint a picture for you, I was under the impression that you wanted to see a black man's erection!!!" "Mislim da znam odgovor na to", odgovorio je ravnomjerno, a dostizanje out i mirno otvaranje pred njom spavaćica ", ali ako moram slikati slike za vas, bio sam pod dojmom da ste željeli vidjeti crnog čovjeka montaža! " "Y-yes," she whispered!!! "Y-Da," prošaptala! "Well," he replied while cupping her full breasts in his huge hands, "don't you think that this is a very good way to give me one!?!" "Pa", odgovorio je, dok cupping joj puni grudi u svojim ogromnim rukama ", ne mislite da je ovo vrlo dobar način da mi je jedan!?!"

Marie closed her eyes momentarily and sucked in a lung full of air before stammering, "II guess so, d-do you like my breasts!?!" Marie zatvorila oči na trenutak i usisan u pluća puna zraka prije mucanja ", II valjda tako, d-ti se sviđa moje grudi!?!" "They're lovely breasts," he said softly, "and I've always have had a thing for Italian women, they have such lush full bodies!!!" "Oni su lijep grudi", rekao je tiho, "i uvijek sam imao stvar za talijanski žene, oni su poput bujne puni tijela!" "Really," she asked anxiously while her vagina flooded with Bartholin's fluid, "do you like my body!?!" "Stvarno", upitala je zabrinuto, dok joj je vagina potopljena s Bartholin za tekućinom, "da li vam se sviđa moje tijelo!?!" Without bothering to answer her directly, James Gobbel deftly removed his suit coat, and with little or no fanfare, he unbuckled his pants and slid them, along with his boxer shorts down to his ankles, exposing the most incredible penis Marie had ever seen in her life!!! Ne gnjavi da joj odgovoriti izravno, James Gobbel spretno uklanja svoje odijelo kaput, i sa malo ili bez fanfare, on unbuckled njegove hlače i njima klizila, zajedno sa svojim bokserice do gležnjeva svoje, otkrivajući najviše nevjerojatne penis Marie ikada vidio u njen život! "M-my god," she mumbled while involuntarily reaching out and gently caressing the tennis ball size head, "it's beautiful!!!" "M-Bog moj", promrmljao je dok je prisilno posezanja i nježno miluje glavu veličine teniske loptice, "to je lijepa!" James stood quietly for a few minutes while Marie became more accustomed to his massive erection, and even though she was stunned at its enormous size, the incredible urge building in her pussy had taken over her senses and all that she could think about was putting the beautiful head into her mouth or having James take her hard and fuck her!!! James je stajao mirno na nekoliko minuta dok se Marie postala navikli na njegove masivne erekcije, i iako joj je zapanjen po glomaznosti, nevjerojatan poriv zgradu u njoj maca je preuzela njezina osjetila i sve što je mogao misliti o stavljajući lijepa glava u usta ili da James uzeti joj teško i zajebavati joj!


Finally leading her by the arm to the bedroom, he asked softly, "have you ever been with a black man before?!?" Konačno joj vodeći za ruku do spavaće sobe, pitao tiho, "Jeste li ikada bili s crnca prije?!?" "Oh, no," Marie moaned, "never, but I've masturbated a lot just thinking about it!!!" "Oh, ne," Marie moaned ", nikada, ali sam masturbirao puno samo razmišljam o tome!" "Really," he asked while shedding the rest of his clothing, "and what do you think about when you're masturbating!?!" "Stvarno", upitao dok prolijevanja ostatak njegove odjeće ", i što mislite o kada ste masturbiranja?!!" With her eyes cast down to the floor, the red faced woman mumbled, "Well uh, I think about putting it into my mouth!!!" Sa svojim očima baci dolje na podu, crvena s kojima se suočavaju žene promrmljao: "Pa uh, ja mislim oko stavljajući ga u usta!" "You think about putting what into your mouth," he asked gently while softly twisting her large nipples!?! "Vi mislite o tome što stavljanjem u usta," upitao je nježno dok tiho uvijanje joj velike bradavice!?! She gasped as her nipples grew hard between is fingers, but managed to stammer, "A penis, I think about sucking off a big black penis!!!" Ona dahnu kao bradavicama rastao teško je između prstiju, ali je uspio promucati: "penis, ja razmišljam o sisanče off veliki crni penis!" When you're sucking this penis," he asked further, "do you allow it to ejaculate in your hot mouth!?!" "Oh yes," she panted while staring at his now fully erect member, "I always let it shoot a huge load into my mouth, almost until it chokes me!!!" Hmmmm," he hummed softly, "does that mean that you'd like to suck my penis!?!" Kada ste penis sisanče ovo ", upitao je dalje," ne možete dopustiti da ejakulirati u vrućim ustima!?! "" O, da, "ona panted dok bulji u sada njegova potpuno uspravan član," Ja sam uvijek neka puca ogromna opterećenja u usta, skoro do to me prigušnice! "Hmmmm", kazao je pjevušila tiho ", znači li to da želite sisati moj kurac!?!" "Oh yes," she gasped as he let his hand slide down between her thighs and casually flick the tip of his finger over her erect clit, "c-can I suck it now, please, can I do it now!?!" "O, da," ona dahnu kako je neka njegova ruka slajd dolje između njezine bedrima i ležerno zvrčka vrh prst preko njezina uspravno klitoris, "c-to mogu sisati sada, molim vas, mogu li to učiniti sada!?!"Chat za druzenje


"I don't see why not," he replied easily, "but there's just one other thing that I demand of my white bitches!!!" "Ne vidim zašto ne", odgovorio je lako ", ali postoji samo jedna druga stvar koju sam zahtjev moje bijele kuje!" "W-what is it," she fairly shrieked, "just tell me, anything at all, just name it!!!" "W-što je to", rekla prilično shrieked ", samo mi recite, bilo na sve, samo to ime!" "Welllll," he said slowly, "I must have your assurance that once you've sucked me off and swallowed every bit of my cum, that you'll allow me to climb on top of you and jam you until I shoot another load deep inside of your little white pussy!!!" "Welllll," rekao je polako "Ja mora imati svoje uvjerenje da nakon što ste me sisao off i proguta svaki zalogaj moja sperma, da ćete mi dopustiti da se penju na vrhu od vas i džem vas dok sam pucati još jedan opterećenje duboko u svoje malo bijelog maca! " "Sweet god in heaven," she moaned, "you can fuck me anytime you want to, just please let me suck you now, pleaseeeeeee!!!" "Sweet bog na nebu", rekla moaned ", možete jebati mene kad god želite, samo javite mi da vas sisanje sada, pleaseeeeeee!" After taking a moment to think about it, he thrust his hips toward her and replied, "Okay white slut, have at it!!!" Nakon uzimanja trenutak razmišljati o tome, on zabode mu kukovima prema njoj i odgovorio: "Dobro bijela kurva, imaju na to!" In just a flash Marie dropped to her knees in front of the black giant, and after giving him once last look in the eye, she bent her head forward and let him slide into her warm wet mouth!!! U samo bljesak Marie pao na koljena pred crnim diva, a nakon što ga jedanput zadnji pogled u oči, ona je savijena glavu prema naprijed i neka ga gurnite u njezine tople, vlažne usta! Even though he had been sucked by scores of white and black women for that matter, it was always a semi shock when his cock head was caressed by a soft slithering tongue, so almost involuntarily his legs buckled slightly while a low long sigh rumbled from deep inside his throat!!! Iako je bio isisan je rezultate bijelih i crnih žena za taj tvar, bilo je uvijek polu šok kada je njegov penis je glava miluje mekom slithering jezik, tako da gotovo nehotice noge blago izvijen, dok niske duge uzdah rumbled iz duboko u grlu!


While for James it was exciting having his penis in the mouth of a middle aged white woman, for her, having a huge black pecker in her mouth was as near to heaven as she was going to get on this earth, so as a result, her pussy was being whipped into a frenzy she had never before experienced, and so as she sucked, she let her other hand drop between her legs to furiously finger her dripping vagina!!! Iako za James je uzbudljivo da njegov penis u usta od srednje dobi bijelu ženu, za nju, nakon što je veliki crni kurac u ustima je kao blizu neba, kao kad je bio idući u dobiti na zemlji, pa kao rezultat toga, joj maca bio šlag na bjesnilo ona nikad prije nije doživio, pa kako je sisao, ona neka s druge strane pad između nogu da bijesno prst joj kaplje vaginu! "So you like suckin' black cock, do ya," he asked softly while staring at his thick meat protruding from her pretty mouth, "mmmmmmm, you suck so good!?!" "Tako vam se sviđa suckin 'tetrijeb, ya ne", upitao je tiho dok gleda u njegov debeli meso viri iz nje prilično usta, "Mmmmmmm, ti sisati tako dobro!?!" By now she was so delirious with desire that just hearing him talk about her sucking black cock was all it took to push her over the edge into the vortex of a stunning climax that was soon accompanied by his long low moan that was a precursor to a blast of hot jism that threatened to blow her head off!!! Do sada je bio toliko zanesen sa željom da upravo ročište ga govoriti o njenom sisanče tetrijeb je sve to uzme joj gurnuti preko ruba u vrtlogu divan vrhunac koji ubrzo je bio popraćen njegov dugo niska stenjati koji je bio preteča izbaciti hot jism koja je prijetila da puhati joj glavu!
Oh, you fucking white cock sucker," he moaned, "that's it, suck my fucking black dick and drink my mother fucking cum, you white fucking bitch!!!" Marie was absolutely on fire with lust as the fire hose like pecker filled her mouth with a flood of life giving sperm, which naturally caused her pussy to spasm hard several times before convulsing in a series of incredibly satisfying orgasms that left her totally drained!!! Oh, vi jebeni bijeli pijetao lizalicu ", kazao je moaned," to je to, sisati moj jebeni crni kurac i pijem sperma majka jebote, ti bijela jebena kučka! "Marie je apsolutno na vatru s požudom kao vatrogasno crijevo poput kurac popunjena usta s poplavom život daje spermija, što naravno uzrokuje joj maca na grč teško nekoliko puta prije nego convulsing u nizu nevjerojatno zadovoljavajući orgazam koji je ostavio joj potpuno isprazniti!


As James Gobbel's now semi erect cock fell from her mouth, Marie slid to the floor with her legs spread wide apart, and while moaning softly, begged, "Now you gotta fuck me with that big fat pecker, this is what I've been waiting for, now fucking do me!!!" Kao što je James Gobbel sada polu-uspravno penis pala joj iz usta, Marie skliznula na pod s njom širiti noge razmaknute, i dok tiho jadikovanje, molio, "Sada moraš me zajebavati s tim debeli kurac, to je ono što sam bio čeka, sad jebu me učiniti! " James chuckled at the chutzpah this white cocksucker was showing, but he knew that once he slammed his pony into her tight cunt, she would be whimpering like the little slut that she was!!! James chuckled na chutzpah to bijelo guzica je pokazivao, ali je znao da, kada je on udario njegovu poni u njoj zbijeno pićka, ona će biti cvileći kao mala kurva da je ona bila! "Okay, baby," he said softly while climbing between her smooth thighs, "daddy's gonna fuck his little white bitch like the cum hungry slut that she is," and without a word of warning, he lined up his nine inch weapon with her tiny crack, and with one massive thrust rammed his thickness all the way to the hilt!!! "U redu, baby", rekao je tiho dok penjanje između nje i glatka bedra, "Daddy's gonna fuck njegova mala bijela kuja poput sperma gladna kurva da je ona," i bez riječi upozorenja, on postrojio njegov Nine Inch oružje s njom sitne pukotine, i sa jednim masivnim potiskom zabili svoje debljine sve do balčaka! Marie's face grimaced in a mixture of pain and pleasure, but when she tried to scream, no sound would escape her lips as an orgasm of monumental proportions built like a tidal wave deep inside of her!!! Marie je lice grimasu u mješavinu užitka i boli, ali kad je pokušala vrištati, bez zvuka bi pobjeći joj usne kao orgazam monumentalnih dimenzija izgrađena kao plimni val duboko u njoj! "How do you like dark meat, bitch," he said through clenched teeth while attacking her vagina with and an absolute ferocity, "I'm gonna fuck you to death!?!" "Kako vam se sviđa tamna mesa, kuja", rekao je kroz stisnute zube, dok napadaju njene vagine sa i apsolutne divljaštvo, "I'm gonna fuck vas do smrti!?!" By now the pain was gone only to be replaced with the most incredible feeling of fullness she had ever felt in her life, and while she was certainly no virgin, for the first time she realized what it meant to be taken and used by a male stud where there was absolutely nothing should could do to stop him, as if she wanted to!!! Do sada bol je otišao samo da bude zamijenjen s najviše nevjerojatan osjećaj punine je ikad osjetio u svom životu, i dok je ona bila svakako nije djevica, po prvi put shvatila što je značilo da se i koristi muški klinac, gdje nije bilo apsolutno ništa ne bi mogao učiniti da ga zaustavi, kao da je htjela! Her entire body felt like it was being fucked by this black stallion, and that was as good of description for him that she could think of, a huge black stallion with and overwhelming desire to ride and dominate her and make her his sexual plaything!!! Njeno cijelo tijelo osjeća kao da je se jebeno ovaj crni pastuh, i to je kao dobar opisa za njega da je mogao misliti, veliki crni pastuh sa i neodoljiv želju da se vozimo i njoj dominiraju i da joj svoju seksualnu igračka! !


"You're my mother fucking sex toy," he groaned while increasing the pace of his stroking, "and from now on, when ever I fucking call, you come, got it!?!" "Ti si moja majka igračka jebeni sex", kazao je stenjali dok je povećanje tempo svojim milovati ", a od sada, kad god sam jebeni poziv, dođeš, on je dobio!?!" "O-oh yes," she gasped, "I-I'll always be there for you, j-just promise me that I can suck you off when ever I need it!!!" "O-oh da," ona dahnu, "I-I'll uvijek biti tu za vas, j-baš mi je obećanje da vas mogu sisati off kad god sam ga trebati!" "And how often would that be, he gasped as his orgasm grew closer and closer!?! "Every fucking day," she moaned loudly, "I wanna suck that big black pecker every fucking day of the week!!!" "I-I'll shoot it down your fucking throat if you do," he gasped while running on the ragged edge, "I'll fill your fucking mouth with so much cum that you're gonna choke on it!!!" "Just try me," she groaned while the first convulsions began whipsawing through her groin, "I'm the best cocksucker you're ever gonna have, and don't you forget it!!!" "Jesus your so fucking hot," he gasped, "II can't hold back any longer, ohhhhhhhhhhh fuck, here it fucking cums, ohhhhhhhhhhh myyyyyyyyyyyy!!!" Marie wrapped her legs around James' ass and locked him in place just as her own orgasm rocketed through her, leaving her a shaking mass of white flesh laying beneath her black lover!!! "I koliko često bi to biti, on dahnu kao i njegov orgazam rastao bliže!?!" Svaki jebeni dan ", rekla moaned glasno," Ja želim da sisati da je veliki crni kurac svaki jebeni dan u tjednu! "" Ja -Ja ću ga oboriti svoj jebeni grlo ako to ne učinite ", kazao je dahnu, dok trčanje na krnjem rubu," Ja ću ispuniti svoj jebeni usta s toliko sperma da ste gonna zadaviti ga! "Samo me probati, ", rekla stenjali dok su prvi grčeva počeo whipsawing kroz nju prepone," Ja sam najbolji guzica ste ikada gonna morati, i ne možete ga zaboraviti! "Isus je tvoj tako jebeno vruće", rekao je dahnu, "II ne može držati natrag bilo koji više, ohhhhhhhhhhh jebi, ovdje je jebeni cums, ohhhhhhhhhhh myyyyyyyyyyyy!" Marie omotan oko njezine noge James 'magarac i njega sjeli na mjesto kao što je vlastiti orgazam raketirali kroz nju, ostavljajući joj trese masa bijelo meso polaganje ispod njezine crne ljubavnik!


"T-that was unbelievable," she sighed while running her hands up and down his muscular back, "I hope we can do it again soon!!!" "T-to je nevjerojatno", kazala je uzdahnuo dok se izvodi rukama gore i dolje njegova mišićava leđa, "Nadam se da ćemo to učiniti opet uskoro!" '"Baby," he said softly, "soon won't get here fast enough!!! "Baby", rekao je tiho, "uskoro neće dobiti ovdje dovoljno brzo!

Нема коментара:

Постави коментар