.

петак, 1. април 2011.

SMS chat


"Hej, ja sam dom" ja kažem kako sam hoda prema dolje u kuhinju moje stan u moj cimer Chris. Njegove tamne, blago kovrčavu kosu čini oko zida koji odvaja dnevni boravak i kuhinja.
"Dobrodošli natrag. Što ste dobili previše gore? "On se pita i vidim ostatak njegove glave.Njegovo lice je lijep maslina i njegove oči prelijepom zelenom.
"Ne mogu imati tajne?" Pitam, jer ja sam malo stidio mojih gdje se 30 minuta prije.
"Hajde Belle, ja sam tvoj najbolji drug, to ne mogu biti da je neugodno, ne vjerujete mi bilo više?" On pita što on dolazi iz dnevnog boravka gleda nevjerojatno zgodan u tamnu majicu i sredinom trapera traperice.
"Dobro dobro ... Imam vosak ..." Ja kažem gleda dolje na moje suknje. Sam se nadao vođenja je tajna, no kao moj najbolji prijatelj Chris zna Ja sam ne vrlo dobar u čuvati tajne a pogotovo ne od njega!
"Wow nisam mislio da će dobiti jedan! To je cool. Pa mogu imati ispit? ", sms chat avantura  Pita on. Ja sam uvijek imao tajno stvar za njega, ali sam odlučio da je najbolje da mi samo čuva kao prijatelji.
Zapanjeni njegovom zahtjevu sam uzeo korak natrag i pokušaj kontrolirati moj ton Pitao sam: "Zašto bi želite da na to gledate i ne možete se ne može" Potajno sam htjela da ga pokazati, ali da je ne dolazi u obzir .
"Pa ti očito dobio to učinili za nekoga, a ja samo želim provjeriti kvalitetu ga. Je li to razlog loše? Plus dolaze na Ja sam tvoj najbolji prijatelj. "On je pitao s sladak izraz na licu koji glase 'Vjerujte mi, znate što možete!"
"Ne!", Kažem kako sam hodati do kupaonice i kao što sam zatvorio vrata, SMS chat devojke ja osjećam krivim da sam rekao da nema moje jednu želju i za lice kao prekrasna kao njegov! SMS chat drolje

Ja ga slijeganje off i de odjenuti i nadu u tuš, kao da je ono što Gospa mi je rekla previše.Kao što sam stroj za pranje moje tijelo čujem vrata kupaonice otvorena.
"Go Away" kažem Chris.
"Prekasno" On kaže kako on otvara vrata i vidim najljepše tijelo na svijetu! To je napregnut i to je maslina, a to je jak, muževan i veliki! A to je ne samo svoje tijelo!
"Pa, ona nije napraviti dobar posao." On kaže s malo nestašan osmijeh na njegovo lice kao što je on kleči na lice moje novo voskom stidne području.
"Ono što su ..." Ja sam početak, ali uskoro prestati jer njegova usta počne me ljubiti. I odjednom početi osjećati još mokro. Tada mu usne i jezik svoj dio počinje lizanje moje vagine. On je tako dobar, njegov jezik je roaming cijelo moje vagine udarajući moj klitoris više puta u minuti. Osjećam koljena kopčom i ubrzo osjećam pritisak izgradnji iznutra.Kao što je on hits moj klitoris još jednom sam moj prvi orgazam i da se osjeća sjajno.Koljena onda kopča u potpunosti i ja zemlje u svoje ruke. To je kad smo poljubac za prvi put i to je magija. Njegov jezik luta moj cijeli usta način na koji je učinio da moje vagine.
Tada sam povući daleko o tome da se zapitati zašto je to kad me vraća za više ljubljenja.Tada sam osjetiti nešto početi ustati iza mojih leđa. Ja povući daleko još jednom ali ovaj put sam pobrinite se da on može čitati moje oči.

Ustajem i kretanje prema dolje, tako da mogu vratiti milost je upravo mi dao. Ja sam niži tako da sam sjedio gol na bedra. Tada sam početi tepih njegov 9-inčni penis i ja mogu osjetiti da otvrdne odmah. Tada sam početi niže moje usne da ga zaustavi, ali pravo prije nego što sam u mogućnosti da ga poljubi. Umjesto toga sam premjestiti moje usne na stranu i početi ljubiti njegovim testisima. On drhtavice. Na kraju ne mogu stajati ga više. I mjesto mu kurac u usta i početi ga sisa kao luda! Ja mogu osjetiti ga drhtaj i stenjati od užitka. Tada sam početi lizati dok sam sisanje. Uskoro Osjećam pritisak slomiti i vruće pomorci utrke u moja usta. Tada sam premjestiti moj Moljac daleko i njegov penis je prskanje moj vrat i prsa s pomorcima, ali voda iz tuša mene pere brzo. I onda premjestiti svoje tijelo i onda moje usne pronaći svoje usne ponovo i mi početi ponovno ljubi. On mi je uloge s više njege u tuš.  SMS chat sa devojkama 
Njegova vlažne usne dio sa mina i početi putuju niz moje tijelo kad sam ga zaustaviti.
"Ne, više ljubi." Kažem bez daha i njegove usne povratka. Zatim ruke dođu oko mojih leđa i donosi mi bliže i moje ruke ide oko leđa i počne poruka leđima.
Tada mu usne moje dio opet.
"Hajde", kaže za mene. Sex sms

On koraka do klimavim zatim se isključuje tuš od nagne natrag dolje i mi pomaže do tada je brzo otvara vrata a onda me grli me i podiže i mene počiva na njegov hips onda splasne u moje ljubljenja opet. Mi smo prošetati do njegove spavaće sobe i on mi je mjesta pažljivo na njegov krevet i onda mi gura gore tako da je moja glava je na njegov jastucima. Dok je još uvijek me ljubi nevjerojatno je stigao u top nacrtati u svom noćnom ormariću i izvlači kondom. Brzo je to stavlja na sebe onda on mene stupa. Guranje sebe polako unutra i van. Ja početi drhtati u radosti. Tada sam osjetiti metal na moj ručni zglob. Ja zaustaviti ga ljubim za trenutak.

"Dopustite mi uzeti zadužen za vaš užitak, ako ste ikada željeli mene da se zaustavi onda samo tako reći, ali molim vas pokušajte sa mnom." Kaže i završava s malo poljubac.
"Dobro" Ja samo žele pristati da ga poljubi više.
On počinje sebe prodoran opet u meni, ali onda ubrzava, brže, teže je gura.
Onda smo oboje eksplodiraju u orgazama opet. Osjećam njegove vruće pomorci i moja vruća sperma miješanje i mi uzeti trenutak za pauzu od ljubljenje i tada smanjuje svoju usta moj vrat i počinje da se kreće prema dolje moj pulsiranje vagine. On mi daje usmene opet i to je čak i bolje nego na početku. Nakon što je završio sa mnom opet seli opet gore.
Kao što je tisak moj nasloni za brzo sam ga prevrnuti ga pljuska u krevet.
"Moj okrenuti", kažem i onda sam početi trljanje njegov penis jednom rukom i trljanje moje vagine s druge. Vidim usta početi sliniti jer sam donijeti i njemu i sebi da orgazama opet. Ja sam prestati trljanje kad se osjećam spreman za rasprsnuti. I onda se moje ruke koja se osjeća jako mokro i ja početi trljanje zajedno lice tada, dok je još uvijek trljajući očvrslog penis sam početi lizanje njegovo lice. Jednom sam osjetiti zadovoljan svojim očvrslog penis sam ga montirati i mi početi s više seksa.
Opet smo orgazam. Tada sam objaviti svoj ograničenja i onda sam kolaps na njegov uzdah prsima.


"I ja tebe volim Belle." On kaže kako je role stranu i onda mi se okrene SMS chat sex
 i lažemo okrenuti jedni druge kao što sam sanjao za protekle 4 godine.
Mi smo samo ležalo u međusobnim ruke mokro usisavanje s tuš govori. Kad smo konačno početi padati u snu mi dokazati da jedni druge koliko volimo jedni druge još jednom kako bi bili sigurni.

Нема коментара:

Постави коментар