.

петак, 27. мај 2011.

Sex SMS oglasi


Zrak je mekan i topao na ovaj savršeni ljetni dan. Vrsta dan SMS oglasi  proveo hoda ruku pod ruku, osjećaj glatke pijesak između prstiju gola, slušajući valjanje valova za pranje na kopnu i galebova u daljini. Dan prosio da se okus zauvijek.
Mi se probudio prije zore jutros, što je planirao poseban  sex oglasi SMS odstupnica daleko od djece.Naše torbe su pakirane noć prije i držati u prtljažniku vašeg mali crveni sportski auto. Mi smo gledali izlazak sunca kao što smo odvezli dva sata na naše romantično utočište, krađa tajni pogledi i osmjesi znajući sve na putu tamo.
Naš mali bijeli kabini sjedi off put između pješčane dine i visok beachgrass. Dovoljno je dovoljno velik za dva, kabina je svjetlost i rustikalni, ukrašen s posebnim dragocjenostima koje je strvina uz plažu. Drvena građa za splav, seaglass, komadići bijeljena koralja, školjaka i prilično sušene morske spužve krasiti maleni kabini. Zlatno jutro svjetlo svjetluca kroz male prozore, širenje komadići čarobnih blistati u cijeloj sobi.
Na kraju smo sami. Mi smo napokon se mogu opustiti i učiniti ništa at svi, ili sve što san.Nema potrebe za voziti bilo gdje, jer smo donijeli sve što je potrebno za našu vikend.Dakle, ja se odlučite otvoriti bocu Dom Perignon i prelijte nam dvije čaše. Kao što sam izlijevanje, gledam ti stoji na suncu i primijetiti vaše kose je laki ovog ljeta. Izgledaš kao i ti na dan smo se upoznali. Svježe suočen Kaliforniji dječak sa suncem izbijeljene plave kose i šarmantan, ali sramežljivi osmijeh. Zaljubio sam se s vama kad  sex devojke SMS sam vas vidio više od 20 godina. Moje srce skače tuku se sjećam.
Možete uhvatiti me gleda u vas i osmijeh. Ja ruku vam čašu šampanjca i mi nazdravimo, "za nas". Kratke i jednostavne i ispunjen s mogućnostima. Šampanjac čini mojim ustima peckati. Mi gutljaj naše naočale dok su prazne, a ja ih ispuniti opet. Moji obrazi su ružičasti, a moja glava je toplo i fuzzy od šampanjca. Ja sam osjećaj seksi i razigran.
Ja ću odlučiti napraviti prvi korak i ja doći do oko vrata i povucite ustima mina. Oh kako slatka i topla usta osjeća. Ja okus šampanjca na Vašem jeziku. Kao što smo poljubac, moje ruke masaža guzicu tvrtka u svom plivati ​​gaće. Ja mogu osjećati moja želja raste kao postati mojih bedara ispran s toplinom. Odjednom sam odvojena, dosegnuvši za dva ručnika presavijeni na doručak stol. Mislim da bih želio završiti ovu igru ​​na plaži. Sam glavu prema vratima, moje grudi jiggling preskočiti kao što sam daleko u moj mali ružičasti bikini. Vi osmijeh uz malu iskru u vaše oči kao što pokrenete poslije mene.
Kao što sam sprinta dolje put, ja sam ispred vas, kikotanje na vas da me uhvatiti. Noge su dulje i to ne uzeti trenutak prije nego utrke mene prošlost, uzimanje ručnika i grabbing moj bikini top žice, povlačenjem luk poništiti kao što letjeti. Vrh padne na pijesak i moje novo gole grudi odskakivati ​​slobodno kao što sam pokrenuti prema vama, smijući se i bez daha. Plaža je prazna jer krećemo za valove, moje tijelo toplesu zagrijavanje na suncu. Kao što dođete do obale, brzo ćete razviti ručnici, čeka me uhvatiti gore.
Doći do vas i pada raspoloženo na mekani bijeli ručnici ste legao vanjska strana."Trebam neki štavljenje ulja, hoćete li ga utrljajte na mene?" Pitam vas svjesno. Naravno da obvezuju i pop otvoriti sjajnu smeđu bocu ulja koja miriše na kokos i Pina coladas."Trebam neki ovdje", pokazujući na moj gol  jebacina SMS bijelih grudi. Vi sipati lokva u dlanu, ostavljajući toplim uljem kapanje zaigrano među moje grudi. Vaše jake ruke masaža uljem na grudima s dugim, glatkim pokretima, moje bradavice početi otvrdne kao što utrljati u ulju. Možete patiti moj hard bradavice između prstiju, što mi je teško disanje s oduševljenjem. Mmmmmmm, trljanje skliski ulje na moje bradavice čini moja maca mokri i tingly. Upravo tada, sam pogled prema gore i primijetiti obris vašeg tvrd penis kroz tanki najlon plivati ​​gaće. Sad je tvoj red.
Ja rositi nekim toplim uljem u moje dlanove i protrljajte ruke zajedno. I doći do nogu svog plivati ​​trupaca i masaža skliski ulje na svoje glatke, obrijane loptice, i gore i dolje tvoj debeli vratilo, obraćajući posebnu pozornost na glavu. Vaš penis throbs i ispunjava navalu krvi kao što je još više očvrsne. Ja izdisaj kao što sam osjetiti tvoj penis otvrdne, totalno sam uzbuđena. Osjećam se moja maca na početku puls kao što sam zamisliti svoj dug, krut kurac u meni.
Ti me gurnuti dole na ručnik, zapinjanje moja ramena kako se stavi iznad mene, senzualan odsjaj u vašim očima čini mi se rumenilo. Da, to je upravo ono što želim. Vaša masnu ruku seže u moje SMS sex oglasi  Bikini Bottom, a ja luk mojih leđa sa zadovoljstvom. Moj dah ubrzava kao što golicati moj klitoris, i zafrkavati moja pička s prstima, dok klizi mojim Bikini Bottom off i bacajući ga u pijesak.
Ja tamo ležao gleda gore u svoj sanjive oči, moje golo tijelo nauljeni ljeskanje na suncu.Možete provjeriti preko vašeg ramena kako bi izviđač za kretanje, ali mi smo potpuno sami. Možete povući svoje plivati ​​gaće off i stavi ih na ručnik pored mene. Vaš penis je natečen i hard rock, ukusna očima. "Let's to učiniti u oceanu", ja predlažemo.
Vaša meke ruke omotati oko mog struka, a vi me podići off ručnik. Ja te opet ljubim, moj jezik titranje oko sočna usta, "Let's go", kažem. Mi se drže za ruke kao što smo se izvoditi u toploj vodi, valovi prskanje do naše noge dok se voda juri visoko na našim bokovima.Mi smo hodati u dublje dok mi grudi plutaju na vodi. Naša gola tijela savršeno su pokriveni na ocean.
Ti me čvrsto zgrabiti i povući moje noge do zahvatila kukova. JA baciti moj glavu natrag u valovima kao što sam slip na vaš penis, plutajući u bestežinskom umirujuće struje. Oh zajebavati! Ona se osjeća tako dobro. Sam vrištati od užitka kao što prodrijeti. Vaša glatke ruke me držati oko mog struka kao što slajd moje tijelo bez napora i na svoje pulsiranje štap. Sveti sranje, svoj penis osjeća tako dobro u moja maca, ja jaukati glasno kao valovi roll nad svojim tijelom.
Ja mogu osjetiti moje tijelo počinje vrhunac svaki val koji juri po meni, kovitla vodu preko moje klitoris. O Bože, ne prestaju. Vidiš moje mokro, teško bradavice sjati iznad valova u jutro suncu. Jebati mene teže. Vi osjećate moja maca zategnuti i stisnuti oko penis kao što sam došao blizu orgazma. Vi prianjanje moje težine tijela i mi povući natrag na svoju lupanje kurac, zabadanje teže i dublje. Fuck me! Fuck me! Sam vrištati od užitka, O, moj Bože! Moj dah je kratak i brz kao što sam glasnije stenjati.
Ja patiti moje bradavice između moje prste i da ih uviti kao što ovna teže u moje maca. Ja sam skoro tamo. Moji kukovi rock u valovima, ako se osjećate moja pička počinje pulsirati. Vaš lopte zategnuti kao što ste off držite puše učitavanja dok sam sperma. Rub glavu buja ecstacy, trljanje unutar moje uske, vruće pička. Vi pull me zatvoriti protiv svoje tijelo. Moji bokovi počinju mahnito potisak, brušenje moj klitoris protiv vaše kože. O Bože, ja dolazim! Kažem bez daha. Vi potisak duboko u meni kao kurac eksplodira, ubrizgavanje vaš vruća sperma SMS sex oglasi   iznutra. Valovi sudar nad nama, kao naša mokra tijela rock zajedno u ecstacy.
Moja glava juri s ukusna topla trnce. I plutaju na valovima, još uvijek straddling vaš penis jer polako počinje da omekša. Možete osjetiti toplo trenutni pranje preko lopte i slušati kao nježna šaputanja seabreeze našu ljubav. Savršen početak za naše romantični vikend sama. Volim te, zauvijek i uvijek.

Нема коментара:

Постави коментар