.

субота, 7. мај 2011.

SMS chat dopisivanje i upoznavanje


Brooke je počeo još jedan dugi dan. Znala je ona imala problema, ali ona nije znala kako bi to moglo biti riješeno. Njen problem: ona je rožnat na sve krivo vrijeme. Ona nije rekao bilo tko o tome, a ona nije plan. Ona bi trebala pronaći rješenje na svoj vlastiti. Ona je sjedila u svom posljednjem razdoblju razred, dan nakon što je prošao bez većih incidenata. Klasa je bila gledanje filma o stanica u biologiji. Ona je s početkom u zaspati kad je primijetio blagi pokret pored nje. Ona je okrenuo glavu mali zalogaj i izvan kutu oka joj je vidjela djevojka pored nje trljanje ruku gore i dolje u nju prepone.
Djevojka je nosio traperice i te tank top i njezin teško bradavice su jasno vidljiva. To će biti vruća tema za trač o večeras. Kad bi samo mogla sjetiti girl's name. Bila je vrlo lijepa, ali vrlo tiho. Brooke osjetio miješanje u njezine prepone gledajući tu djevojku masturbiraju.O ne, mislila, sad ću biti uspaljen za ostatak razdoblja. Djevojka ju je zatvarač dolje i ruku bio unutar nje traperice. Brooke mogao vidjeti oblik ruku kroz tkaninu, kreće na stalan tempo. Brooke osjetio joj gaćice uzimajući vlage. Djevojka spustio glavu i gledao njezine ruke dok je masturbirao.
Brooke okrenuo glavu više da biste dobili bolji pogled. Djevojka ju je otkopčao traperice i Brooke mogao vidjeti njezin žute gaćice (vrlo mokro) i jasniji oblik ruku kreće i izvan joj maca. Brooke uhvaćen dašak djevojke miris, i to je duboko. Brooke tada pitali zašto je ona učinila takvo što, uostalom nije bila lezbijka, što kamata nije ona imaju u tome što djevojke miris poput? Ovaj izazvalo više pitanja u njenom umu, ali ona ih nije odgovor.Ona je mogao samo gledati kao djevojka je otišao brže i brže, a zatim quivered kao orgazam wracked njeno tijelo. Djevojka brzo zip joj traperice gore, a pogledao oko vidjeti ako bilo tko je svjedočio erotski  chat spektakl. Brooke izgledao daleko, a onda sjetio da su oni bili u učionici. Djevojka nije dobiti je uhvaćen, Brooke misli, zaprepašteni. U nekoliko minuta klase pustiti van i Brooke jahali autobus kuće, vlažne gaćice i sve.
Trenutak Brooke dobio kroz ulazna vrata, ona trk  sex sms dopisivanje  gore da promijeni svoje gaćice. Čim to je učinjeno uz, nazvala svoju najbolju prijateljicu Jamie joj reći o djevojci.
"Bok Jen, svoje ja."
"Bok Brooke, što se događa?"
"Pa imam zanimljivu priču za ispričati. To mi se desilo u biologiji."
"Što se dogodilo?"
Brooke se odnose na događaje Jen. Na drugom kraju linije,  sms upoznavanje Jamie je počeo da se okrenuo prema Brooke priču. U početku ona ne vjeruju njezina prijateljica, ali to zvučalo više i više uvjerljiv kao je otišla dalje.
"Znate li tko je to?" Jamie pitao.
"Ne .. ona je pravi tihi, ali vrlo lijep.  chat upoznavanje Kratke, tamne smeđe kose. About 5'3" ili 5'4 ". Danas je nosio traperice i tenk vrh."
"Znam tko si pričaju, ali ja ne mogu staviti ime na lice. Tako je doista to učinio?"
"Da, i ona nije dobiti uhvaćen bilo."
"Volio bih da je sretan. Kad god sam čak i  chat upoznavanje i dopisivanje pokušati to učiniti u tuš moj brat ide u ruševinama i raspoloženje."
"Vi masturbiraju?!"
"Da, zar ne?"
"Ne!"
"Oh. Žao mi je što sam rekao ništa."
"Ne, njegova ok. Reci mi o tome."
"Pa, kao što ste možda pogađate, ona se osjeća jako dobro .... i što još želiš reći?"
"Gdje ste to učinili?"
"Samo o posvuda. U kupaonici je tuš kada, na moj krevet, u dnevnoj sobi, na telefon ---"
"Na telefonu? S kim?"
"Nekoliko ljudi. Masturbirao sam jednom dok sam bio na telefonu s vama, samo jednom."
"Kada? Kako doći nikada nisam čuo?"
"To je bilo prije par tjedana i ja upravo se vratio iz Steve kući. Imali smo što se i on skliznuo rukama moju majicu, a ja vrlo je dobio uzbuđen. Sam se vratio kući, a vi se zove pravo kad sam bio gol i spremni otići. Dok ste bili govori sam masturbirao, i rekao nekoliko riječi svako jednom u neko vrijeme. Kad sam imao orgazam sam grunted, ali sam vam rekao sam pao na telefon. "
"Wow! Bolje vam je prestati sada."
"Zašto?"
"Ja sam počinju da se smoči opet."
"Vi bili mokri ranije?"
"Kad sam bio promatranje devojka masturbira uzivo chat ", Brooke je priznao.
"Ti zločesta djevojka. Njegova će biti pakao za vas večeras."
"Zašto?"
"Budući da ne masturbiraju." Brooke se chat  sex upoznavanje i dopisivanje  nasmijao i rekao još nekoliko stvari prije sklapanja razgovor. Brooke mislio možda tuš će joj pomoći da cool off. On je imao prije.Ali ne puno. Ona svuče svoje traperice i oguljene joj majicu. Ona je primijetila da joj je znojenje malo. Ona grabbed drugi par gaćice, čisto kratke hlače, i majicu i krenuo prema njoj vlastitu kupaonicu.
Bila je nekoliko metara udaljen od kupaonice, kada je iskočio preko stolice joj desk. Ona whimpered malo, ali je dobio i primijetio joj nožni prst je krvarenje. Otišla je u kupaonicu i stavila svoju nogu na šalter ispred ogledala, pa je mogao vidjeti s druge strane joj toe bolje. Brooke je bila u potrazi za mrlje u svom nožni prst, kad joj je vizija zalutao, a ona je primijetio da je ona vrlo jasan pogled na njene vagine u ogledalo. U tom trenutku je zaboravio sve o njoj nožni prst. Ona je skliznula joj ruku do nogu dok je bio tik uz nju maca. Ona je polako klizila joj gaćice u stranu. Ona je uzela nogu dolje od counter i sjeo na rub kade. Ona nagne i dobio još jedan dugi pogled na nju maca.
To je bio prvi put je ikad pogledala ga u velikoj detalj. Počela je polako sonde oko, daintily dira sve. Ona prilazi joj klitoris, i to dotaknu lagano. Ona je skočio kad je učinio, iznenadila osjećaj ju je prouzročio. Ona je to učinio ponovno i ponovno, sve dok ona napokon prestala. Okrenula tuš na, znojenje više sada, i počeo ispiranje joj kosu. Brooke primijetio joj bradavice su teško, a želja im je na dodir nad napajanje. Brooke otpor ipak, iako je očajnički želio. Ona je također htjela dotaknuti joj maca opet i opet, ali ona nije.Bila je previše uplašen od srama mogla nanijeti na sebe. Više razmišljala je o masturbira hornier ona je, teže je da se odupre. Završila pranje i okrenuo vodu. Ona sušene off brzo, biti oprezni kako bi izbjegli njezina vagina i grudi. Ona nije stavio svoju novu par gaćice na jer je znao da ako ona nije, ona će morati promijeniti u novi par prije nego što je otišao u krevet.
Brooke prošao preostalih sati prije spavanja razmišljaju o masturbacija. Ona izmjerih pro i kontra nekoliko puta, pa čak i propisani i počeo klizna joj ruku dolje joj gaćice prije nego što je poremećena njezina sestra, koji je htio koristiti svoje računalo. Njezina sestra je upitao zašto ga mirisao čudno u svojoj sobi i Brooke jednostavno odgovorio: "Ja sam koristeći novi šampon." Nakon što joj je sestra bila završena, Devojke za dopisivanje sex  Brooke je dobio spremni za krevet. Ona je promijenila u svoje noćna košulja, uzeo joj gaćice off, i stavio gaćica. Ona je isključen joj svjetla, ali je teško vrijeme za spavanje, jer sve seksualne energije koje je izgradio unutar nje. Njena ruka preselila prema njoj prepone, a kada je stigao je počela kretati gore-dolje uz njezinu vaginu. Kao što joj maca zgrabi ju, ona je počela kriza gore i dolje na nju ruke, i to nije dugo dok je ona bila "oooh'ing i 'ahhh'ing. Brooke imao svoj prvi orgazam i moaned tako glasno da je njezina sestra, Betsy, došao preko da vidi što se događa. Ona je još uvijek trese kad joj je sestra pokucala na njezina vrata.
"Brooke, jesi li ok?"
"Yy-Da, ja sam u redu."
"Zašto su ti oplakivanje?"
"Upravo sam stubbed moj nožni prst."
"Oh, u redu, vidimo se u jutro."
"Laku noć, sis". Brooke popeo na krevet i pala u dubok san, iscrpljeni.
Poglavlje 2
Brooke se probudio kasno, i bio je još uvijek umoran od noć prije. Ona je obukla polako, ali nisu imali vremena jesti doručak, pa je samo uhvatio jabuka na izlaz vrata. Bila je drago što je danas petak, jer je to značilo da će ona doći da vidi svoje prijatelje poslije škole, umjesto da ide ravno kući. Ona je spavao gotovo ravno kroz nju prva tri razreda.Ona je htjela da se malo odmoriti pa će ona biti u stanju ostati budni u biologiju, misleći da djevojka će opet masturbira, i da bi možda mogla previše.
Brooke je uspio ostati budan kroz ručak i ostatak njezine klase, kao i biologiju približio, ona može osjetiti uzbuđenje zgrade unutar nje. Ona je još osjećala malo curiti iz vlage u gaćice jer je mislila da više o djevojci. Onda je došao biologiju i Brooke otkrili su zamjena učitelja, što je značilo definitivno film za njih. Iznenada, oko pet minuta u filmu, djevojka je pitao za korištenje kupaonica. Brooke je bio zapanjen. Kako se usuđuješ ona tamo masturbiraju?, Mislila je. Iako nema pravog dokaza da se dokaže da je bio idući u masturbira, Brooke osjećaju sigurno je da je djevojka.
Bila je osjećaj podebljano i pitao za korištenje WC previše. Kao što je ona bila hodanje niz hodnik prema kupaonici, Brooke osjetio vlažnosti širenje, i nadao se da ona ne navlaži dovoljno da pokaže kroz nju hlače. Ona bi pogledati i vidjeti u kupaonici. Kao što je prišao vratima u kupaonicu, nije čuo ništa. Ona se nada da je djevojka došla na ovu kupaonicu, ali čak i ako ona nije, to je Brooke dobru priliku da vidi je li joj vlažnost je prikazano. Ona je hodio u i vidio par metara pod jednim pašu. Oni su bili samo par.Hodala je tiho, nadajući se da će, ako je djevojka, ona ne bi joj smetati. Ona je otvorila vrata da pašu uz par stopala. Malo miješanje, a inače još uvijek. Brooke srušena joj hlače i gaćice i sjela. Ona je pogledala dolje. Bila je jako mokro i svoje bijele gaćice su gotovo proziran. Odjednom je mogla čuti otežano disanje pokraj vrata. Ona je znao da je djevojka. Brooke sub vrlo mirno. Zatim krotak jaukati je došao iz djevojke. Brooke je pokucao na zidu.
"Jeste li u redu?"
"Oh! Si me prepala!"
"Žao nam je, jesi li ok?"
"Da, III jednostavno ..." Njezin glas vučena off.
"Njegova ok, ja znam što ste radili."
"Vi učiniti?"
"Da, vidjela sam te jučer u klasi."
"Jeste li? Žao mi je, ja ne mislim nikome nije gledao." Djevojka priznao.
"Ne, njegova ok, to je zabava to bdjeti. Što je ime?"
"Alison. Što je tvoje?"
"Brooke. Znaš, mi je napravio toliko uspaljen sam morao masturbirati sinoć."
"Je li to dobro?"
"Da, ja stvarno volio to radiš. To je bio moj prvi put."
"Drago mi je što ste uživali u njoj, ali moram reći da ne mislite da je netko gleda. Ja sam jako neugodno."
"Nemojte se. Hej, zašto smo ovdje sjedi? Trebam škripac moj make up. Dođite na van."Brooke izdvajali joj hlače i izašao na pašu. Alison je došao vanjska strana minute kasnije, njen letjeti dolje i joj majicu zakopčane jednu tipku off.
"Vaša letjeti je dolje i košulje zakopčane je pogrešno", Brooke joj informirani.
"Oh, hvala", rekao je Alison, lice joj crvenilo. Ona je komprimirana joj letjeti, i otkopčao joj košulju. Brooke ušuljao pogled na njezine grudi, primjećujući da su čak i manje od nje 36B veličine. Alison uhvatio njezin pogled i rekao: "....? Da, želim da su veći Gledajte, ja sam još uvijek nosio moj prvi grudnjak od kad sam bio 12 Njegova vrsta posramljujući stvari sam čak ponekad Vidi" Alison izdvajali joj grudnjak dolje, izlažući dvije male loptice tkiva. Ona ih izdvajali daleko te ih bacao u smeće. Alison je u pravu, Brooke misli, njezine grudi bile male. Njezina 11-year-old sestra imala veće grudi (ne puno ipak).
"Mislite li da će se itko primijetiti?" Alison pitao, pozivajući se na tkiva.
"Vjerojatno ne, nitko neće reći ništa ako oni ne primijetiti." Alison's bradavice počeo ukrutiti.
"Wow, njegova hladno! Gledaj moje bradavice!" Alison uzviknuo. Alison izdvajali joj grudnjak gore, ali joj bradavice su još uvijek vidljivo.
"Ja ne mogu ići natrag u razred s mojim bradavice poking out!"
"Pričekat ću s tobom," Brooke volontirala.
"Soooo ..... što veličina grudnjaka nosite?" Alison pitao.
"36B".
"Dječak bih ubiti za te veličine."
"Jeste li ikad masturbirao u razredu prije?"Devojke za dopisivanje sex 
"Ne, to je bio prvi put. Bilo je zabavno."
"Izgledao je kao to. Koliko dugo ste bili masturbiraju?"
"Budući da sam bio 12 -. 3 godine"
"To je dugo?"
"Bio sam kod kuće, sjedi u moje gaćice, domaće zadaće. Imao sam svrbež na moju nogu i dospio sam dolje da ga ispočetka s mojim olovkom i JA pogodak moj klitoris s mojim olovkom. Zadržao sam pritiskom s njom i imao moj prvi orgazam . ostalo je povijest. " Obje djevojke su uzimajući mokro.
"Dobra priča. Upravo sam imao mina dok sam bio humping mom krevetu."
"Kladim se da je dobro iako, zar ne?"
"Oh, da. Moja sestra provjeriti na mene jer sam bio oplakivanje. Što ti radiš nakon škole danas?"
"Ide kući, zašto?"
"Ako ste željeli bi mogao doći u moju kuću s moj prijatelj Jamie i mene."
"Htio bih, ali ...." Alison mislio da će ona biti previše uspaljen poslije škole čak i razmišljati a kamoli prijeći na nečiju kuću. Znala je da je mogla ići preko Brooke kuću, ali ona ne bi bila jako dobra tvrtka dok ona oslobađa.
"Ali što?"
"Ne znam ni od vas vrlo dobro."
"Oh, to je ok, mi bismo rado još jednu osobu za razgovor. Ona dobiva dosadno sa samo dvije iste ljude svaki put."
"Pa .... ok! Ja ću doći."
"Dobro, jedan od mojih prijatelja može nas odvesti u mojoj kući. Samo nas susresti se vratiti u puno studenata parking natrag prema ogradi."
"Ok".
"Kako su ti bradavice?"
"Bolje, hvala."
"Mislim da mi bolje dobiti natrag u razred onda."
"Ok, mislim da možemo razgovarati kasnije".
"Pravo. Ti idi prvi i ja ću doći minutu ili dvije kasnije."
"Ok. Bye za sad." Alison napustili. Brooke se osjećao bolje da sada upoznala Alison, i razgovarao s njom. Ona se nada Jamie ne bi smetalo da je ona pozvala Alison. Brooke primijetio da joj gaćice bile relativno suha, a ona se osjećao bolje. Ona krenuli natrag u razred, već zabrinuti za to da se na taj način ona će imati priliku razgovarati s Alison (i Jamie) o masturbacija nešto više.
Poglavlje 3
Jamie se zahvalio svojim vožnju i onda zatvorio vrata. Djevojke mahao kao automobil izdvajali daleko. Brooke izdvajali joj ključ od svog džepa. Ona je otvorila vrata i sva tri djevojke otišao gore. Brooke zatvori vrata u svoju sobu i zaključao. Oni su postavili niz svojih ruksaka.
"Jeste li čuli o Sarah i Gina?" Jamie pitao.
"No, ono što se dogodilo?" Brooke odgovorio.
"Oni su bili uhvaćeni zajedno masturbira za Gina's mlađa sestra."
"Stvarno?" Brooke pitao, zapanjen. Jamie je kimnuo. Tri djevojke trača za neko vrijeme, a zatim zanimljiv razgovor počeo s radom. Počeli su pričati o tome što stvarno ih okrenut na. Onda je evoluirao u istinu ili usudio.
"Istina ili usuđuju?" Jamie režirao njezin pitanje prema Alison.
"Istina".
"Ono što uključuje apsolutnu većinu? Mislim, tako da ste ispijanje svoje gaćice."
"Masturbira kada netko gleda ili kada je neobično mjesto."
"Kao školi?" Brooke upade.
"Točno."
"Istina ili usuđuju?" Brooke pitao Jamie.
"Hmmm .... istina."
"Što je najneobičnije mjesto na koje ćete ikad masturbirao?" "Dobro sam se zakleo Ja nikad ne bih nikome reći ovo, ali ..... na putu u Kaliforniju ..... ja masturbirao na avion. Bio sam soooo uspaljen i ja otišao
u kupaonicu i turbulencije jedini je napravio to bolje. O veliki sada pogledajte što ste učinili! "Jamie su nosili suknju taj dan. Ona širi njezine noge i suknjom jahao gore, otkrivajući mokro mjesto na njezine gaćice.
"Jamie!" Brooke uzviknuo. "Što radiš?" Jamie okrenuo crvena i zatvoren njezine noge."Učini to opet i ja ću se hvatate u koštac dolje!" Jamie noge počela jednostavnost otvoriti, pozivajući Brooke joj pin down. Brooke skočio na vrhu Jamie lako joj zapinjanje. Jamie se borila u sebi slobodan, ali bez uspjeha. Djevojke se smijali.
"To će vas naučiti kako bi raširila noge." Brooke je rekao pobjedonosno. Ona popeo off Jamie i sama uspravio. Alison primijetio da je ona izuzetno mokro sada, iz razgovora o masturbira, od Jamie je malo show, a iz ne masturbira cijeli dan.
"Istina ili usuđuju?" Alison pitao Jamie.
"Dare".
"Vi ste sigurni?"
"Da!"
"Ok .... skinuti svoju odjeću." Jamie usta pao je otvorena, ali ona je počela stripping. Prvo joj džemper, onda joj suknju, grudnjak i gaćice. Sjedila je tamo gola.
"Istina ili usuđuju?" Jamie pitao Alison.
"Istina".
"Jeste li napaljeni?"
"Da." Sve djevojke nasmijala na to, znajući da sve 3 su bili napaljeni.
"Istina ili usuđuju?" Brooke se nasmiješio Jamie.
"Oh, što je, dovraga - usuditi se."
"Masturbiraju." Jamie oči je dobio široki, ali ruku nanijet dolje joj prepone dok je zatvorila oči. Ona zaglavi jedan prst u lako i koristiti joj thumb trljati njen klitoris. Ona je skliznuo drugi u i počeo da se pumpa, polako na prvi, a zatim brže. Alison pogleda dolje i nije bio iznenađen vidjeti joj prepone bila natopljena. Ona je gledao preko na Brooke koji ju je rukom unutar nje hlače. Alison cupped joj prepone i protrlja. Ona snažno pritisnut. Ona je zgrabio i umijesi joj maca. Jamie moaned i počeo drhtati. Brooke stisnuo oči i uske squeaked. Alison osjetio njen orgazam dolazi. Bila je toliko mokra da se curila dolje joj dupe. Ona je podigla bokove i došao. Ona je potopljena gaćica s više tekućine i došao opet. Sve tri djevojke leži leđa, iscrpljen.
Kada Brooke je izašla daze, ona se sjetiti gdje je ona. Ona je brzo uspravio. Gledala Jamie, koji je bio languidly ukazivanje joj sebe, a zatim joj pogled pomaknut za Alison, čije traperice okrenuo tamnije boje od plave oko nje prepone. Soba je bila izrazito vlažnim i mirisao vrlo mošusni. Brooke odvodom Jamie na nogu i ona je izvukao prste od nje maca i obrisala ih na njezinoj strani. Alison sjede, previše.
"Brooke?" Alison je upitao: "Imate li neke gaćice bih mogao nositi? Mislim da sam prilično mokra." Sve tri djevojke pogledao dolje na nju prepone i smijali.
"Ja ću dobiti neki, a ja ću vidjeti ako ja ne mogu pronaći neke hlače ili nešto previše", rekao je Brooke. Jamie je počeo stavljajući joj odjeću na leđa. Ona je napustila gaćice off, i za dobar razlog, ona je bila prilično mokra također. Alison otkopčan joj traperice, podigla bokove i povukao ih zajedno s njom gaćice, off. Brooke je prolazio kroz nju ladice i pronašao par gaćica i neke kratke gaćice i bacio ih u Alison. Alison je bila relativno suha tako da je ona skliznula gaćice i kratke hlače na. Alison glavu osjećao jasnije jer je masturbirao. Brooke svuče svoje hlače i gaćice te ih promijenio. Ona je gotovo jednako mokri kao i Alison bila.
"Let's nastaviti igru", rekao je Brooke. "Istina ili usuditi, Alison?"
"Istina".
"Jeste li ikada staviti ništa osim prst unutar vašeg maca dok masturbira?"
"Samo marker, ništa uzbudljivo. Istina ili usudio, Jamie?"
Jamie se nasmiješio i rekao, "Dare".
"Idi sjediti u kupaonici golu dok Brooke sestra vidi tebe."
Jamie počeli smijati, a zatim svlačenje. Ona je na čelu za kupaonicu. Nakon minute Brooke je rekao: "Ja ću kladiti Jamie's masturbira opet."
"Vjerojatno" Alison odgovorio. "Ona sigurno je dobar u tome ipak. Sexy stvar previše."

Naravno, Jamie je masturbira. Bila je to događaj pred istog ogledala koje Brooke je pogledao sebe u dan prije.

Нема коментара:

Постави коментар