.

петак, 3. јун 2011.

SMS druzenje upoznavanje


Kada sam prvi počeo izlaziti s Sara mi jebeno poput zečeva, barem jednom dnevno, bez obzira gdje smo bili.Na plaži, dolje tamno ulica, polja, šume, gotovo bilo gdje na otvorenom, u automobilu, ako je vrijeme bilo loše. Mi bi pokušati biti razumno diskretna, ali ako smo bili vidjeli  sms devojke  gledali ili čak i bolje. Nakon što smo u braku smo nastavili naše aktivnosti na otvorenom, ima mnogo zajeb gledali, ponekad i po nekoliko ljudi, koji uvijek joj je dobio uzbuđen, ekstra dobar orgazam zajamčena. Svi koji su došli do zastoja, kada je zatrudnjela, SMS devojke za upoznavanje novi sad a dijete je rođen. Vjerojatno je prije dvije godine naš seksualni život je vratio sve u blizini kako su bili prije. Vanjski shagging je povremeno liječiti, na putu kući iz noćnog izlaska, nakon što bi dobili dom za beba sjedi.
Sara je ostao kod kuće dok naše dijete SMS  besplatno upoznavanje  je u dojenčadi, kada je dobio posao sa skraćenim radnim vremenom za vrijeme školskih sati. Sastanak ga iz škole, postaje prijateljski s ostalim mame, jedno posebno, Naomi tko je ona često spominje. Naomi je oko 35 godina, pet godina starije od Sara, i sex lud, barem to joj je bio omiljeni predmet u skladu s Sara. Reći Sara što ona bi bila do sa suprugom i aludirati na druge, Sara joj govori o nekim od stvari koje smo učinili, spomenuti je volio gledati. Naomi sms devojke   podvizima dovelo do neke dobre fucks za nas kao Sara prepričavala priče. Bolje, Sara počeo brijanje joj maca, nešto drugo Naomi nije, ona je uvijek bih zadržao glatka prije dijete, i bio je nešto što sam volio. Ona je uvijek bih volio sisanče moj penis, ali sada umjesto zaustavljanja, kada sam počeo da se sperma, ona je moja hrabrost u usta i proguta. Naomi je rekla  SMS hot upoznavanje joj je uvijek činio i volio okus joj savjetuje da popuštanje Internet probati. Ja nikad ne bih upoznao Naomi, ali joj se svidjela već. Kad sam konačno upoznao nju, od shopping s Sara, volio sam ju čak i više, atraktivan, oko 5'6 ", vitka nosi kratke haljine, velike noge, lijepo sisa od onog što sam mogao vidjeti svog dekoltea, ramena Auburn kose. Sara nas je uveo i kao što smo pričali primijetio sam da me gleda gore i dolje, kao da me ocjenjivanja. Potkraj sljedećeg tjedna smo bili u krevetu kad Sara je ona htjela nešto tražiti od mene. Naomi je vlasništvo stranke, bili smo pozvani, ona je nastavila tamo bih se Noemi, njezin suprug i četiri druge parove. Zatim gleda direktno u mene rekao: "Dvanaest od nas uopce, vrlo intiman i ako se kao i ostali i oni vole nas da će biti zamjene. Možemo li ići? Molim ". To je malo kao grom iz vedrog neba, ali moj penis počela da otvrdne što je ona jedva propustiti. Prva stvar koja je došla na um bila je: "Kada je to?" "Oh, ne za još tri tjedna ne trebate odlučiti još. Ali ja sam govorio da moja mama ona će čuvati. To će biti dobra zabava prljav, možda ćete dobiti da zajebavati Naomi ". Moj um je već sastavljena, ona je očito više nego oduševljen ići tako kao dobar suprug složio sam se.
Tijekom sljedeća tri tjedna, rekla mi je više, tu će biti večera bi trebala služiti kao prvi vremena vrsta inicijacije. Dana napokon stigao mi je zasipali našu odjeću i bili na krevetu. Ona stavi haljinu na mene i traperice i majica, samo je potrebno doći do kuće. Mi smo imali bio je rekao da stigne prvi i SMS sastanci upoznavanje pozdraviti ostalim gostima na Naomi je samostojeća kuća. Naomi nosio samo kratko polu prozirnoj haljini gledali kao i mi svuče gola, uzimajući duge pogledamo moj penis, prije nego uzimajući ga u ruci milovati me uspravno, provjera robe. Kuća je prikazan s ceste na sreću kao što smo morali ići van u susret gostima. Potpuno gol, moj probadanja još uvijek polu-uspravno. Pronašli smo četiri odjevene u parovima, dok je gol sebe je čudna situacija, ali kao žene je dobio iz automobila primijetio sam nitko nosio donje rublje uhvatiti očima milo i maca. Jednom unutar mi je služio pića, druženje s drugima koji su svi bili prijateljski kao što smo bili uvedeni. Naomi preuzeo pokazuje svima na blagovaonicu veliki stol, postavljen za dvanaest u centru, a mi služio večera. Naomi je rekao svima da su nam se dodir na bilo koji način, Sara i ja obje su dirnuti ostalim gostima, Blokes osjećaj joj tits i ukazivanje joj maca, žene dodiruju moj bum, cijeđenje moje loptice ili milovati moj penis dok sam bio teško. Gledanje Sara točenje vina, njena pička već mokro i razjapljenih je bilo dovoljno da bi bilo koji čovjek teško. Služio sam s mojim penis potpuno uspravno, jedna žena mi daje brzo sisanje, kad mi je počeo kako bi ublažio probadanja kao što sam bio njezin muž. U vrijeme kad smo sjedili sa njima sms devojke   da jedu smo oboje bili jako uzbuđena, moj stoji dižu uspravno, a Sara je pička kaplje sokovi ..
Obrok završio, stol očišćena, četiri muškarca i četiri žene za stolom plus Naomi i muž Dave. Stajali smo na jednom kraju, deset pari očiju nas promatra, gleda oko stola neke ženske haljine su bile otvorene tits na zaslonu, par milovati cocks od ljudi pored njih. Naomi se smiješio nama tada rekao: "masturbiraju za nas.Želimo vidjeti vas oboje wank. Nick pazite da ne svršiš ". Od kutu moga oka vidio sam Sara dio njezine noge prema dolje i dostizanje početi igrati s njom maca, slijedeći svoje vodstvo sam Pomilovala moj penis polagano dok ne krut i lupanje, uzimajući jeza od toga da bude gledao kao što je Sara, koji je oduševljeno joj ramming prste u i izvan nje pička. Nakon četiri ili pet minuta Naomi je ustao i stajao iza mene, Dave iza Sara, okreće nas da lice jedni druge. Sara oči bile zaključane na moje, joj tits diže i pada, bradavice uspravno kao što smo čekali. Osjećao sam se Naomi doći do okrugle, milovati moj penis, joj tits i teško bradavice poking u leđima. Moj prick uspravno, Naomi Prilažemo moj penis u prstima meni wanking polako, Sara nasuprot mene Dave's prste rastanak joj maca usne, ukazivanje joj pička s jedne strane drugog izvlačenja jedan od njenih tits valjanja joj teško bradavice između kažiprsta i palca. Žena mi je najbliže raspakirali čovjek pored nje stroking njegov penis, on je ruku između nogu, prste u njoj maca. Naomi je promatrao Sara koja je i sama kreće protiv Dave ruku. Još uvijek drži moja prick rekla Sara, Nick. Dobijte na stol i jebati ". To je sljedeći test, možemo jebati pred publikom. Mi na clambered i poljubio, dugo i duboko jezika u usta jedni drugima. Mi raspao, a ja joj rekla da bi i dalje na sve četiri i dobio na leđima klizanja ispod nje u 69. Ona je spustio glavu, otvaranje usta uzimajući moj probadanja u usta, sisanje nježno, oprezni da ne da mi sperma.Ona širi njezine noge i šire, ispuštajući joj maca na moj jezik kao što sam podigla glavu, održao sam joj otvoriti sisanče i preklapanje joj pička, piti dolje sokovi zalivši iz svoje rupe seksa, uzimajući joj klitoris između mojih zubi, nježno sisanje i vuče ga , siguran način kako bi joj sperma normalno. Držali smo ovo gore za nekoliko minuta, što sam mogao reći je Sara uzimajući u neposrednoj blizini, točke kad bi to željeli biti jebeno. Ona je preuzeo vodstvo, ona je prestala me sisa, dobio na svojim koljenima i preselila pa ona mi je straddling, joj maca iznad moje ubod. Ostalim gostima sam mogao vidjeti bili su sada svi u različitim stanjima svlačiti, slavine se pomiluje, tits usisan, nitko vlastitim partnerima i na jednoj strani stoji Naomi goli, noge se rastali s Čovjek je sjedio na podu lizanje njoj pizda kao i ona frigged joj klitoris. Moja pozornost je ubrzo vratiti na Sara koji je držao moje prick to trljanje protiv nje maca onda je vođena joj seks rupa.Podigoh bum zabadanje u njoj kao i ona preselila niže, lupanje moj penis u njezinu rupu sklizak. Do sada ne mislim da bilo tko od nas bi se stalo, ako bih bio u središtu kruga na Wembleyu pred kapaciteta gužve kao što smo jebeno. Čuo sam Naomi dobacivati ​​ona je Cumming, a jedan par je izgubio interes u nas, koncentrirajući se na jebeni, ali drugi su bili pomno pratiti kao moj probadanja skliznula i iz Sara pička, nas ohrabrujuće, komentari od ljudi koji su željeli jebati Sara, Naomi tvrdeći prvi shag sa mnom. Moramo imati jebeno za 10 minuta ili tako da prije nego Sara sjede cijeđenje joj tits, igranje s bradavicama, brušenje joj maca na moj penis, blizu orgazma, prste jedne ruke frigging joj teško malo klitoris, hvata se da je cumming .Ja potisak u njoj brže, ne držite leđa sve više snimanje hrabrost unutar nje. Sjedila je na vrhu od mene za minutu većinu ostalih kreće u dnevni boravak, glazba svira u pozadini. Naomi i Dave ostao uz čovjek koji bi bio lizanje joj maca. Kao što je Sara preselio Pusti me pitao ako on bi mogao ići dolje na nju i lizati moja hrabrost od njoj pizda. Kao što sam napustio sobu s Naomi, Sara je položena na leđima na stolu širiti noge s čovjek čišćenje joj maca, gledalo Dave.
Naomi me odveo do lounge gdje se jedan čovjek je primanje pozornost dvije žene na kauč, drugi par su bili jebeni psić na podu. Naomi me dovelo do stolica i postavljanje o uzimajući mene opet uspravno. Desetak minuta kasnije sam vidio Dave vodeći Sara stepenicama do spavaće sobe gdje se, rekla mi je sljedeći dan je jebeno tri puta. Drugi čovjek je došao u dnevni boravak i pridružio se onima na kauč. Obično bih uzeti sat naše više da biste dobili tvrdo, ali opet s Naomi pomoću usta i ruke na mom prick sam bio uspravan u pola vremena. Ona bi bila savršena domaćica i bio je samo jedan tek treba biti jebeno, ja bih joj fingered, ljubljenje i sisanje joj tits, dosadan joj teško ružičaste bradavice i ona je očajan da se osjećaju penis u njoj pizda. Čim sam bio krut ona nalazila mene uzimajući moj probadanja ravno u njoj zbijeno maca mokro. S rukama oko mog vrata, upravo joj bradavice četkanje grudima ona jahali moj penis. Nakon što je već jebeno Sara sam mogao trajati, Naomi me jebeno teško, rotirajući bokovima, naslonjena leđa za mljevenje joj klitoris protiv moje pubes, koristeći prstima na nju klitoris. Imala shuddering orgazam onda me osjećaj još uvijek teško u nju, polako se kreće moj penis i iz njezina pička je nastavila me jahanje koristeći joj pička mišiće za držanje i iscijediti moj penis, kao što je šapnuo u moje uho da se sperma u njoj dati joj moja hrabrost. Uz razgovor kao da je i njoj pizda mišiće slanje valovi kroz moje ubod sam isprazniti moju hrabrost kao duboko kao što sam mogao u njoj kao što je došla po drugi put.  Mi smo jebeno ponovno tijekom noći i opet ujutro prije odlaska dolje za doručak. Sara i Dave su bili u kuhinji, svi ostali su već otišli. Mi smo prošli test jer smo bili pozvani nazad tri puta jer su i opet ide na par tjedana kada sam novi par mogu biti uvedeni.

Нема коментара:

Постави коментар