.

среда, 28. септембар 2011.

SMS upoynavanje za sex

Sjedio sam u boravku čeka odlazak američkih leta 121 iz Pariza kuće. Posljednjih dvadesetak dana u Parizu je bio pakao. Počelo je oko četiri tjedna prije u New Yorku. Moj šef je trebao otići u Pariz i pomoći dobili naš partner tvrtka ima gore i trčanje naš novi upoynavanje za sex  sustav. Nekoliko dana prije nego što je trebao otići, on dolazi k meni, i kaže, "Ti si idući u Pariz na tri tjedna u mom mjestu. Vrh dečki mislite da znate sustava bolje i oni me žele ovdje za druge stvari. Imam rezervirali svoj let već.Možete dopust u ponedjeljak. Sada dobre vijesti. Imao sam dva poslovna klasa ulaznice rezervirali tako da sam mogao uzeti svoju ženu SMS upoynavanje . " U to drugi, bio sam razmišljati da bi to mogao biti samo stvar koju sam potreban. Moja djevojka i ja su vrsta na stijenama u posljednjih mjesec dana. Nisam bio posve siguran zašto, ali sam shvatio da sam mogao ju odvesti u Pariz! Što žene ne bi zaboraviti sve nevolje njezin dečko u Parizu? Moj šef i dalje, "Dakle, sam promijenio one dvije ulaznice preko jednog karta u prvom razredu za vas. Imati dobro vrijeme ". Ok, tako da bih ga promijeniti natrag u dvije ulaznice poslovne klase i još uvijek upoznavanje za jednu noc joj se. Sat kasnije, "gospodine, ne, žao mi je. Ja sam pitao svi mogu sjetiti. Karta se ne može mijenjati. Ja mogu dobiti još jedan karta u prvom razredu na istom letovima. Bilo bi doći do 8864,06 dolara 'i da je ubio tu ideju. Nisam imala gotovo dovoljno novca za kupnju ulaznica trener, a kamoli prve klase. Kad sam rekla moja djevojka na taj petak navečer da sam bio idući u Parizu bez nje, ona je eksplodirala. 'To je tako indikativno za cijeli upoynavanje za sex   naš odnos. Vi nikada ne plati bilo koji pozornost na mene. Vi ne brine za mene. Ne kvari mi nimalo. Vi ste gubitnik! Imati velik vrijeme po sebi! ' ona je vrisnula i odjurila kroz vrata.
Sam otišao u Pariz na sljedeći ponedjeljak. Vi mislite da bi dvadeset osam godina star američki tip mogao imati dobar provod u Parizu, ali ljudi su bili primitivan.Ljudi sam tu da bi bilo nepristojno. Ljudi u hotelu su mi ostala su primitivan. Ljudi u restoranima, kavanama, pa čak i na ulici, bili su primitivan. Budući da nisam mogao govoriti riječi francuski, i zato što sam je očito bio američki, bili su primitivan. Kad je došlo vrijeme da ide kući, bio sam toliko spreman. Dakle, ovdje sam sjedio u prvom razredu polaska salon čeka let koji nije ostavio za još tri sata. Ja mirno sjedio i gledao kroz prozor, imao neke kave, i gledao druge ljude u salon.Kad je let za London napustio, bio sam jedina osoba u salon. Samo velika.
Petnaest minuta kasnije, dvoje ljudi hodali u. Tu je bio čovjek, stariji, recimo pedesetak. On je bio sve poslovne. On je imao mobitel zalijepljen na jedno uho, a ja mu ručni s druge strane. On je sjeo i razgovarao tko je bio na telefonu. Oni su očito raspravljali nekakav posao i to je bio vrlo intenzivan. Druga osoba je bila žena.Brzo sam shvatio da je njegova supruga. Ona je možda u kasnim tridesetima, dugim vitičasta srednje smeđu kosu, i vrlo lijepa. Ona je sjeo i položio kaput u krilu.Budući da je ona jedina ni izdaleka zanimljiva stvar oko, ja sam je studirao blisko. Ona je prekrasna zelene oči koje bi voziti ljudi divlje i najseksi 
upoznavanje za jednu noc , puna, pouty usne SMS upoynavanje  obložene u sjajan, sjajan crveni ruž. Nosila je krvavo crvene saten bluze da kopča dolje ispred. Nakon nekoliko minuta ležerno joj studiranja i pokušavaju da ne dobiti je uhvaćen, primijetio sam da gumb na bluzu je popped otvoren. Ova žena je bila jako dobro obdaren, barem 34DD. Stres na taj gumb kao crveni saten izvukao široka mora da je previše. Sada, neka mi kažu da samo gleda na ono što sam vidio do sada je dobio mene djelomično uzbuđena. Možda da je jer je nekoliko tjedana od mog zadnjeg seksualnog susreta. Nikad manje, crni grudnjak čipkast je sada djelomično vidljiv kroz otvor u njezinu bluzu. Uvijek sam bio utikač za žene u crnom čipkom donje rublje, ali ova žena je stvarno vruće i nosio crne čipke rublja. Pokušao sam da ne zuriti, ali to je nemoguće. Očekivao sam njen suprug da bi se i doći i udario me bilo drugi, ali on je bio u drugom svijetu. Umjesto toga, ona je uhvaćena mi izgleda i nasmijala. Bio sam zbunjen. Ja se nasmiješio i okrenuo, ali to nije dugo trajalo. Moje oči uskoro nanijet natrag na svojim seksi usta i one velike, crne čipke pokriven tits! O moj Bože! Sam bio uzimajući tako strašno napaljeni. Što sam više gledao, teže sam je dobio. Sjedio sam tamo par 501 traperice i oni su uzimajući mali. Ona mi je razbila ponovno, i ponovno, i ponovno. 
To je bio početak to postala igra. Ona je pogledala dolje i napokon sam shvatio da će gumb bluzu, a ona nije. Umjesto toga, ona je otvorila samo gumb iznad njega i izdvajali joj bluzu malo dalje otvoren. Moj penis throbbed u uzbuđenja i ja progutala teško. Nasmiješila se zavodljivo i skeniranih moje tijelo. Bio sam pokušava sakriti svoje brzo SMS upoynavanje  rastuće hard-on, ali to je gotovo besmisleno. Moj traperice ostavio malo prostora za prilagodbu. Zatim je dosegla dolje, podigao joj kaput od krilu, i staviti u stolicu pokraj nje. Ja sam sada bio uzimajući dobar pogled na ostatak njezina po prvi put. Bila je odjevena u suknju koji je došao do sredine bedra.Suknja je pripijenom, crno satena suknju s velikom prorez jednu stranu. Ona je na crnim čarapama i pet inča visoka, lakirana koža, štikli peta pumpe. Došlo je do podudaranja crna lakirana koža široki remen oko struka. Ona je izgledala nevjerojatno! Ona je tamo sjedio sa svojim nogama prekriženim i njezin raširenih nogu lagano odskakanje gore i dolje. Sam je pio i znao da je moj fantazije kad sam došao kući će sve biti usmjerena na nju. Desetak minuta kasnije, ona neprecrtan i ponovno prešao njezine noge u suprotnom smjeru. Kad je to učinio, prorez otvorio dovoljno da mi pokaže crni remen podvezica čipke drži na vrhu joj crne svilene čarape. To je bio posljednji slame. I sada je bio hard rock. Moj penis je doslovno upoynavanje za sex   bolan sa skriven frustracija i želja. Mislim da bih joj jebeno na podu desno nalazi ispred svoga muža. Pogledao sam ga i on je okrenuo od nje, govori napeto na njegov telefon. On je proširio radova na sjedalo pored njega i bio je potpuno očarani sve. Možda da je zato nije ni potez kad je ustao i otišao do kupaonice petnaestak metara dalje. Vrata kupaonice su jedni pored drugih i postaviti natrag. Iz gdje joj je muž sat, nije mogao vidjeti, ali nisam mogao. Gledao sam joj hoda udaljen od mene. To je široka suknja izgleda nevjerojatno i pokazao joj izvanredan dupe.Jasno sam mogao vidjeti obrise njezina podvezica trake u svilenkasta materijala. Također sam primijetio šavova izvodi niz leđa svojih čarapa! Ova žena je pravo iz moje najtoplija fantazije. Kada je dobio na vrata, ona se okrenula i nasmijala mi se zavodljivo. Prorez na suknji mi je okrenut, a ona se preselila jednom nogom prema naprijed da ga istaknuti. Ja progutao teško. Zatim je lizali joj usne lagano i ode bacio vrata označena za muškarce. Gledao sam na vrata. Je li ona doista samo to? Mora da sam ga zamišljao. Čekao sam. Ne, ona je otišao u krivu kupaonicu. Je li to poziv? Bože moj! Može li moja sreća se promijenila toliko u zadnji čas?Stajala sam i ležerno hodao prema vratima. Bio sam tako nesiguran, ali sam morao. Otišao sam u kupaonicu, ali ona nije bila tamo. Otišao sam upoznavanje za jednu noc  preko sudopera za pranje moje lice hladnom vodom. Bio sam gledanjem u ogledalo kad sam vidio svile pokrivene telad i visoke pete vire ispod dna štandu vrata iza mene. Gledao sam.Bila kreće malo. Zatim par od crne svile i čipke gaćice pala oko gležnjeva i cipele. Ona podiže joj noge iz njih. To je sada ili nikada. Sam se preselio u staji vrata i doći dolje, branje gore gaćice. Bili su toplo i vlažno. Njihov miris je moj penis lupati u moje uske hlače. 'To je otvoren. Pridruži mi se, ako želite. " Mekan glas, rekao je.Brzo sam pogledala oko sebe i onda je otvorio vrata. Štand je bio prilično velik. Nasmiješila se zavodljivo i ponovno posegnula za mene. Ona grabbed moje suknja od strane ovratnika i povukao me SMS upoynavanje na pašu. Otišao sam govoriti, ali je stavljen jedan kažiprst na moje usne. Ona je palo na koljena i milovala moj kurac tvrd kroz moje traperice. Osjećaj je bio izvrstan. Ona je otvorila moj remen s određenom odlučnošću da mi je dao dojam htjela to koliko, ako ne i više nego što sam učinio.Ona grabbed moje hlače na bilo hip i ih yanked dolje. Moj izvijestio definitivno pokazao off moje engorged penis. Nasmiješila se i milovala opet. Val užitka pucao moj kralježnice. Pogledao sam dolje na one probrane usne i samo htio da se osjećaju ih zamotan oko moje penis. Njezina prste balavac u pojas moje gaćice, te ih skliznula niz moje noge. Moj penis je pao prema njoj i stajao ravno na nju, jedva palac iz usta. Ona je premještena naprijed i poljubio vrh moj penis. Tada joj jezik pucao iz između njezinih usana i trzanje samo na samom kraju ga. Preselila glavu oko strane i vodio njezin jezik iz baze, sve do vrha moj penis. "Imate zaista lijepu penis. To je toliko veći od mog muža ", rekla je tiho samo prije nego što je počeo ljubiti strane i dolje duljina ga. Moje oči uklonio, a sam se borio da ne uzdiše tako glasno da su otkriveni. Htio sam to ići na zauvijek. Konačno, ona je polako proguta cijelom dužinom moj penis u usta njezina. Nikada nisam imao ženu me dolje joj grlo i prije, ali sam bio uvjeren je radila upravo to. Osjećaj je bio nezamisliv. Pogledao sam dolje da vidite najseksi usana koje sam ikada vidio klizna gore dolje moj penis. Kada se moj penis velikodušno je obložena s njom sline, ona omotan prstima oko nje i počeo da udara me u sklad sa svojim ustima mi je jebena. Bio sam u stanju ni da traje jako dugo, pogotovo jer je apsolutna boginja mog mašte život bio sisa moj penis! Osjećala se moj penis otekline i sve teže, a ona je povećala svoje dojenče i milovati. Osjećao sam upoznavanje za jednu noc se rastom duboko u meni i ja SMS upoynavanje  dahnu, 'Ja sam Cumming!' ona isisan tvrdi, a ja joj grlo potopljena s mojim sjeme. Ona pumpa dolje tvrdo rukom, dok joj je usne čvrsto zahvatila oko osjetljivih donji rub masti savjet. Moj penis je pucao tok nakon potok tople sperma u ustima i grlu. Sam mogao osjetiti njezin sisanja i gutanja kao i ona mi je isušen. Noge su potres kao što sam bucked i pucao moja opterećenja u usta. Zatim, nakon što se činilo kao zauvijek, konačno sam prestao Cumming. 
Očekivao sam da je gotova, ali je ostala klečeći pred mene. Tada je počela ljubiti i lizati moj penis ponovno. To je omekšanog malo, ali ne previše. Ona očito nije htio to učiniti. Ona poljubi i lizali. Tada je počela sisati i moždanog udara ga ponovno. Osjećaj je gotovo previše za podnijeti. Mislila sam da ne postoji način na koji je bio idući u biti u mogućnosti da me sisati opet tako brzo, ali je imao drugu ideju. Kad sam bio još jednom hard rock, je stajala do mene. 'Moj suprug nije mi jeben u tri tjedna! Mislim da je lupanje mršav Kineski drolja je zaposlio kao asistent. Ja stvarno potrebno da se osjećaju svoj penis u meni> 'nije čekati upoynavanje za sex   da ja kažem riječ.Ona se okrenuo, nagnuo i hiked suknju oko njezinog struka. Ona je najseksi dupe koje sam ikada vidio. Mislim puno dečki mi je rekao moja djevojka je magarac je bio Božji dar čovjeku, ali ova je žena bila tisuću puta bolje. Ona širi njezine noge i široka magarca ukazao se na mene. To je savršeno je uokviren seksi crnom čipkom podvezica pojas nosila. Vrhovima njezine čarape su samo palac dolje joj maca. Bila je nevjerojatna! Nisam mogao odoljeti. Ja polako počeškala penis preko joj maca usne i osjetio toplo vlažnost. Ona moaned tiho. Ja izdvajali natrag i ukazao moj penis na mokro joj maca, tada sam polako skliznula u oko dva inča. Ona moaned glasnije. Ja izdvajali gotovo svi put leđa i gurnuo naprijed više. Ona dahnu i moaned ponovno. Ja izdvajali natrag i onda gurnuo naprijed čak i dalje. Moje tijelo jedva dotaknuo joj dupe. "O Bože! Da se osjeća tako dobro! " izrekla. Ja izdvajali natrag dok sam bio još uvijek jedva između njenih usana, pa sam gurnuo prema naprijed dok se moje tijelo ošamario protiv magarca. Ona je vrisnula. Nisam skrbi. Njezina vagina nije samo toplo i mokro, ali nevjerojatno široka. Osjećaj je bio sto puta bolji od moja djevojka je bila čak i na svoju najbolju noć. Već sam bio zakačen. Ja izdvajali natrag polako, a zatim ga odvezao u polako. "O Bože! Kako znate da ja volim sporo? Oh YESSSS! Samo tako! ' ona je vrisnula i osjetio sam joj maca obujmicu na mene. Bila je titraj i glavom je valjanje natrag. Duga niska jecaj pobjegao usta, a ona je cumming stvarno teško. Zgrabio sam oba kuka i održavati dugo, sporo potezima duboko u nju. Jedna za drugom, duboko u njoj vruća maca. Osjećala se apsolutno nebeski. Nakon deset ili dvanaest od tih udaraca, ona je došla opet. Tada, baš kao i njezin orgazam oslabio, čuli smo vrata kupaonice otvorena. Mi zamrznuo sredinom potisak. Glas bio nepogrešiv. To je bio njezin suprug. On je još uvijek na telefon s kim. Mi smo ga čuli mokrenja, a ja polako klizila moj penis u njoj dok sam bio teško protiv upoznavanje za jednu noc nje fin magarca. On je ispran i otišao u sudoper. On je oprao ruke, a ja polako izvukao iz nje. On je obrisao ruke i izišao na vrata. Kao vrata zatvorena, ja zabili naprijed u njezinu teško. Ona se borio off joj SMS upoynavanje  vrištati, ali jedva. 'Ti si tako gadno! Volim ga! Volim svoj penis! ' ona dahnu.Naša jebati nastavio, dugo i sporo. Uskoro je cumming opet i ja sam sada bio osjećaj početaka svoje orgazma. Kao što sam osjetio da raste duboko u meni, moj ritam počeo ubrzati. Nisam mogao sebi pomoći. Moj kukovi su na auto-pilot. Ona nije žalio što sam počeo duboko u njezine teško i duboko, šamaranje moje tijelo od magarca. Ona me molili da ne zaustavi i nisam imao namjeru da to učini. Sam bio uzimajući blizu, tako blizu. 'Još jedan, još jedan, još jedan, yesss. To je to! Još jedna! Još jedna! YESSSSS !!!!!!!' ona je vrištala dok je eksplodirala u vrlo moćan orgazam. Kad sam osjetio joj maca ugovaranje, ja potisak teško u nju i eksplodirala. Ja pumpa u njoj teže i teže jer moje loptice prazni sve što sam u njoj. Bila je flopping oko poput krpe lutke se jebeno do smrti kao i naše međusobne orgazam drenirani nas oboje. 
Nakon nekog vremena, oboje smo se vratili u dnevnim boravkom, jednu po jednu. Bio sam zadivljen na koliko dobro ona je uspjela sama počistiti. Ne mislim da sam bio gotovo kao uspješna. Njezin suprug nikada nije rekao riječ s njom. Mi nastavio naš prethodni sjedala i pokušao da djeluje kao da se ništa nije dogodilo. Nisam ni znao njezino ime, ali sam joj znam prisno. Sjećanje na glatka, čvrsta zaobljenosti njezine sladak magarca bi me horny zauvijek. Salon se polako punio s ljudima.Jedva sam ih primijetio. Ja još uvijek bulji u nju. Ona mi se nasmiješio znajući gdje moje misli bile. Ona neprecrtan njezine noge i polako, vrlo polako ih prešla u suprotnom smjeru. Njene noge su ukazali ravno u mene kao što je to učinio. Bio sam pruža trenutni pogled njenog golog, još uvijek mokra, maca uokviren između njezine noge savršeno i svile čarape. Moj penis boli.
Mislio sam natrag na događaje prije nekoliko dana. Moj prijatelj u New Yorku je poslao mi je e-mail. "Kad mačke daleko'''je pod nazivom. Unutra je fotografije snimljene sa svojim telefonom i kratku poruku. 'Izašao iz mog stana i vidio svoju djevojku njezina odlaska' .. ne sami. Mislim da znam tipa. " Njegov stan je preko ulice i oko trideset metara dolje s njezinima. Slika je za nju, na nju prednjim stubama, s rukama oko momak ga ljubi. Njegove ruke su gore, pod leđa joj mini suknje, milovanje magarca. Tip je bio oženjen moj šef. Sada sam znao zašto je iznenada me je poslao u Pariz nekoliko dana prije. Kao što sam sjedio u salon sada, shvatio sam što sam bio idući u obaviti o tome sve. Ja izdvajali iz moje mobitel. Sam je nazvao i ostavio poruku: "Mi smo više. Ja ću se vratiti uskoro. Ja ću kap svoje stvari po. Pazite da. " i spustio slušalicu. Sam napustio poruka za prijatelja koji je poslao sliku. 'Hvala u potrazi za mene. Ti si dobar prijatelj. Ja ću tekst e-pošte. Molimo, pošaljite fotografije i da bilo koji drugi da je anonimno. "
Nakon što sam objesio, poslao sam mu SMS poruke s e-mail adresu moje Boss 'žena u svojoj ugostiteljskoj djelatnosti. Pogledao sam na 
upoznavanje za jednu noc  moj tajanstvenu ženu i nasmijala. 
Pola sata kasnije, ukrcali smo avion za doma. Žena i njezin suprug su sjedili dva reda ispred mene na suprotnoj strani prolaza. Ona je sjedalo do prolaza koji je omogućio mi je lijep pogled na noge s vremena na vrijeme. Vidio sam joj primjene ruž za usne u ogledalu svoje kompaktne, ali ona stvarno me gleda u ogledalu. Bio sam oduševljen.
Oko pet sati u letu, avion je bio miran, a svjetla su prigušeno. Većina putnika bili su usnuli. Budući da sam nikada ne može spavati na avionima, bio sam sjedio sa slušalicama na slušanje glazbe s mojim zatvorenih očiju. Moja ruka je dr. * ped nad naslon za ruku, a vise u prolaz. Odjednom sam osjetio nepogrešiv osjećaj meke svile i tople kože protiv moje ruke. Otvorio sam oči i našao svoj tajanstvenu ženu stoji gleda u mene. Nasmiješila se zavodljivo i klimnula glavom glavu prema stražnjem dijelu aviona. Ona je hodio u tom smjeru i sam okrenuo glavu da joj gledati. Otišla je do kupaonice na stražnjem dijelu kabine prve klase i otišao u jednu od njih. Što je to o ženi i kupaonice? Čekao sam na trenutak i onda sam je slijedio. Ja tiho odvodom na vrata, pazeći da nitko nije bio promatranje. Ona je otvorila vrata i mene pustiti unutra "Ja jednostavno ne mogu to podnijeti bilo koji više. Ja imati svoj penis u meni opet. Sada! " Jedna stvar nikad nisam znao do tog trenutka je da je u kupaone prve klase su malo veće, i još mnogo ljepše, nego one u trenera. Mi strastveno poljubio po prvi put. Njezina usta je bio tako nevjerojatno. Moje ruke brzo našla velike, senzualnim grudi. Imali su tako savršeno mi je namamila da joj na prvom mjestu. Sada, moje ruke napokon su miluje te ih cijeđenje. Oni su bili tako veliki, tako meke, i tako toplo. Otvorio sam joj bluzu brzo i moje lice odmah zaronio na njih. Ona moaned nježno u moje uho kao što sam ih okupana poljupcima. Ja izdvajali čaše njezina seksi grudnjak prema dolje i naći joj uspravno bradavice poziv na usta. Počeo sam ih sisati i zvrčka moj jezik preko njih. 'Ummmm, da! Da se osjeća tako dobro. Ih zalogaj! Molim te! ' prošaptala. Ja malo zube dolje na nju nipples lagano, a zatim ga izvukao. Osjećao 
upoznavanje za jednu noc sam njezino tijelo napeto i drhtati kao ona borila s uzdiše. "Oh molim te. Imamo puno vremena. Jebi me s tim vrućim penis od tvoje. " Ona se izjasnio. Sam je sjedio na rubu umivaonika i podiže njezine noge prema gore. Ona je proširila im širok i ja stajao između njih. Kao što sam pao moje hlače i gaćice, ona hiked suknju gore i stavlja noge na zid iza mene. Ja vodio moj penis na mokro joj maca i polako SMS upoynavanje  klizila sve na putu u. Ona je zgrabio šaku ručnika i malo u njega kako bi od vrištanje.Moje ruke milovao joj bedra svilenkasta kao što sam polako jeben moj penis i izvan nje. Sve put u stan dok sam bio protiv nje, onda sve van dok samo samom vrhu mog hard rock pijetao se klinču između joj maca usne. Ona je upoynavanje za sex   bila naslonjena leđa protiv ogledalo, svaka ruka je sada imao uspravno bradavice stegnut između nje kažiprst i palac. Bila je valjanje, te ih vuče kao što sam polako jebeno moj penis u nju. Jedan o deseti moždani udar, joj iznenada uklonio i ona malo u ručnike vrlo teško. Mogla sam osjetiti joj maca mi je gripozan i znao je bila Cumming. Njezina glava počela kotrljati od strane na stranu kao što sam ja nastavio jebati duboko u nju. Njeno tijelo je contorting kao što je došla iznimno teško. 
Kao što je njezin orgazam oslabio, nastavio sam joj jebati, ali polako bržim tempom sada. Htjela sam joj uživati ​​u njoj, stvarno uživati ​​u njoj i ona je. Imao sam dovoljno da se oporavio od našeg ranije sjednici u zračnoj luci. Sada sam bio spreman ispuniti joj ponovno. Duboko u nju sam klizila, onda van. Sada se ponovno, ali malo brže to vrijeme, i van. Moj thrusts su duboko i čvrsto. Moja brzina i dalje u porastu. Sam mogao osjetiti njezin početak napeta kao moj penis počela ukrutiti dalje i nabubri. Pogled u očima govorio: "Ja znam da se o to sperma, a ja ću također." Sada brzo, u tako duboko i onda van. Drugi kasnije, pa sve tako brzo to vrijeme i onda van. Bio sam jebeni joj tako teško i brzo sad da smo izradu meke moćan zvuk kao da netko kuca na vrata. Nisam mogao zaustaviti. Bio sam daleko sekundi. U tako duboko, van, u, iz, u, iz, u '.. yessssssss! Ja eksplodirala na točno trenutak da joj maca me uhvatio. Joj cijelo tijelo napeti kao što je došao i moj penis pucao sperma u nju. Glava moj penis je bio zakucavanje cerviks, jer je sam pucao sperma upoynavanje za sex   u nju. Ona je zakačen ruke pod mina i vodio njezin oštri nokte niz moja leđa. Zadovoljstvo je sto puta veća od ičega što sam ikada osjetio.
Kada smo imali oboje prestali Cumming, šapnula u moje uho, "ja nikada sperma kao što je to!" Čuli smo buku izvan meke. Brzo sam SMS upoynavanje  izvukao moje hlače i gaćice se na svoje mjesto. Ona je zgazi na podu i izdvajali joj suknju prema dolje. Bio sam joj pomaže gumb bluzu, kada glas rekao izvan vrata. "Jesi li dobro tamo?"odgovori ona. 'Da, u redu. " Oboje smo čisti se kao najbolje što smo mogli. Ona prskanjem nekim parfem na sebi, a zatim skliznuo iz vrata. Čekao sam trenutak. I mirisala spola, ali nije bilo malo sam mogao učiniti o tome. Kada sam izišao van, bilo je stjuardese stoji oko osam metara. Ona je bila plavuša i atraktivnim. Ona mi je dala znajući osmijeh i okrenuo. Vratio sam se u svoje mjesto.
Kada se naš plan je sletio u New Yorku, sam sjedio i gledao kako mi tajanstvenu ženu dobio spremni otići. No, dok njezin suprug fiddled sa svojim stvarima, ona zgazi preko i dao mi kartice. 'Cynthia DuBois 555-6969 "tiskana je na njoj zlatnim slovima. Ona je upoynavanje za sex  napisana na njemu, 'Moj privatni broj, nazovite me 
upoznavanje za jednu noc kako bismo mogli dobiti ponovno zajedno. " Pogledala sam na nju, nasmiješio, i rekao: "Ja sam Jack '. Nasmiješila se i odmahnuo rukom, a zatim s lijeve strane muža. Ja se okupili moje stvari otići. Samo tada, ruka dotakla moje rame. To je plavuša stjuardese. Ona se nasmijala i rukom mi koktel salvete, a zatim se okrenu i ode natrag u dužnosti. Salveta čitati, "Ja se nadam da sprema nešto za mene. Tracy 555-2469 '. Odjednom, moje putovanje u Pariz nije sve loše. 

Нема коментара:

Постави коментар