.

субота, 19. март 2011.

Upoznavanje za jednu noc

Moj bratić i ja upoznao ovu djevojku u parku i sprijateljio se s njom. Ona je odjevena vrlo seksi svih vremena, uz kratke suknje zene upoznavanje koje din't ostaviti puno mašte. Moj bratić i ja uvijek bili uzbuđuju kad smo bili s njom, i počeo razmišljajući kako da joj se imati spolni odnos s nama. Mi neizravno neka znaju da smo bili zainteresirani, ali ona je uvijek bila neodlučna. Mi smo počeli praviti planove o tome kako da biste dobili upoznavanje za jednu noc  njoj sama tako da smo mogli zavesti, pa smo koristili izgovor njezina poziva na party s našim prijateljima. Ona je sve za to pa smo ju odveli moj bratić kuću.upoznavanje zena Kada smo stigli tamo pitala su drugi ljudi i rekao joj da ga je rano. Imali smo nekoliko pića i napravio njen jači od naših, a nakon četiri pića je počela da se pijan. Mi smo tada počeo kretati na njoj vuče konce svoje tenk vrhu. Bila je to uzimajući kao seksi igre i laughfed o tome. Bila je Waring tank top, mini suknje Pomislio je upravo gaćice pod suknjom. To je bio idući u biti lako t!


o da joj odjeću. Imali smo joj vrh žice poništiti, pa kad je posegnuo za njom piti smo ga izdvajali off i keept daleko od nje. Kao što je ona ustala to pokušati grabb natrag, moj bratić ju je gurnuo prema dolje na stol, dok ja izdvajali joj suknju off. Mi smo bili mumljajući joj grudi prije povlačenjem off joj gaćice. Mi okrenuo joj lice i počela sisa na grudima i trljajući joj prepone. Njezina žali počeo da se povuku, jer je počeo da biste dobili uzbuđen sve mumljajući i povlačenjem off joj gaćice joj je dobio još više uzbuđen. Sam joj održao na stolu, a moj bratić je otišao off joj odjeću i sakrili se vratio s video Camara. Ona ga aked ne film, ali on joj keepted video na nju, dok sam joj drži pritisnutom.Mi zenske za upoznavanje pustiti da ode kao što smo uzeli naše zatvoriti i realiced ​​nije imala mjesto za izlazak i ni na koji način da joj odjeću. Imali smo joj gol za cijelo poslijepodne dajući nam odsvirati radnih mjesta i slavlja na mokro joj maca.Mislim da smo ju dobili da sperma nekoliko puta kako sama predao zadovoljstvo!


s njezina tijela. Mi din't joj prodrijeti i umjesto toga zene za upoznavanje joj prst jebeno dok sam ja jebeno joj usta da ga se napuni moje sperme. Napravili smo sve što smo mogli misliti da joj taj dan. Ja ne znam da li ona kao što smo učinili s njom i nikada nije pitao za traku imali smo joj jer mi nikada nije vidio nakon toga dana. Ne znam o moj bratić, ali sam imao žali cijeli život za to što je učinio da u njoj. Chat za druzenje

1 коментар: