.

уторак, 5. јул 2011.

SMS oglasi Srbija

Ja sam godinama poznato da je moj   sex sms dopisivanje suprug je liječnička fantazije ured seksa. Za 
dugo vremena, on je upućuje   na to da smo jednom igrati, ali ja sam uvijek odbijao. 
No, naposljetku, jednom nakon što smo izašli na veliku večeru, imao sam dosta 
vino i osjećaj je bio jako dobar i mislila sam: "Zašto ne? gay sms oglasi " Rekao sam mu da je do 
za to, očekujući da će vidjeti neke od infantilne da muško uzbuđenje, ali 
iznenađujuće dovoljno, bio je prilično cool. Jedino što sam primijetila različitih 
je da nismo bili vožnje prema kući kao što se očekuje. 

Mi zavrsilo parkiralište na medicinske uredske zgrade sex sms dopisivanje  i sljedeća stvar koju sam novi je 
vodila me na stražnja vrata. Bilo je tamno unutra. Nevjerojatno dovoljno, 
stražnja vrata bila otvorena poduprt i on me vodio u, pažljivo pazeći vrata 
ostao poduprt. To je spooky da unutar tamne zgrade i možete 
Vjerujem da sam bio nervozan o tome da se tamo! On me vodio do tamno 
stubištu, do nekoliko letova stepenica prije mene što se pitaju zašto nismo 
uzeti lift. Konačno smo se pojavili u dvorani koja je također tamno, ali je 
malo osvjetljenja od rasvjete kroz prozore na kraju hodnika. 

On me je dovelo do vrata i rekao mi da ide u. odmah sam shvatio da je on 
nije dolazi u sa mnom! Pa, on je bio vrlo ohrabrujuća, rekavši da se ne brinem, 
samo idite zajedno sa gey sms oglasi stvarima i ide kroz još jedna vrata. Bio sam 
prilično zadivljeni što ovaj plan je bio da je! No, vino ili nešto 
mora imati me omekšala za outrageousness jer sam napokon dogovorili. Ja 
gledala ga hoda niz hodnik i unesite još jedna vrata. Želio sam vidjeti gdje 
on je bio na čelu, u slučaju morao sam otići ga naći. Nisam bio ni siguran ako vrata 
Preda mnom je bilo otključano! 

Pa sam ušao u vrata i mislio sam bio u san za drugi! To je bio 
osvijetljena, s ljudima čeka i recepcionar baš kao da je 
usred dana! Sam stajao nijem za nekoliko sekundi, a zatim promatrao medicinska sestra 
dolaze u vodstvo, a jedna od dvije žene u čekaonici daleko. U početku nije 
jedan plaćeni pozornost na mene, ali onda recepcionar izgledala upat mi se i rekao 
"Dođi u gđa Sanders." Moje čeljusti pao na nju spomenuti moje ime, ali sam 
nanijet u kao u snu. hot sms oglasi Recepcionar mi je dao obrazac za ispuniti - 
točno vrsti informacija obrazac ćete dobiti prvi put idete 
liječnička ordinacija? Sjeo sam s njim i olovke i prijenosnik ona mi je dao. Ja 
potajno se pogled na druge putnike - žena sjedi nasuprot mene 
koji je čitao časopis. Bio sam naizmjence nevjericom i jednostavno 
Sljedeći uz cijelu stvar. Žena pogledala gore na mene kada sam jednom 
joj je promatranje i ona izložena izgled zabavlja snishodljivosti. Otišao sam 
natrag na popunjavanje obrasca moje, ne pate od toga tendenciju da se zaustavi 
i pitam se svake minute. Jedina stvar iz običnih je da sam 
bio odjeven za najbolji restoran u gradu, a ostatak od njih 
odjeven kao normalan dan u liječnička ordinacija. 

Kada sam završio obrazac sam ga je dao natrag na recepciji i sjeo. Ja 
je trenutak za čudo na mog muža priključak na sve to, ali u samo 
minute sestra mi je rekla da dođem s njom. Ona mi je na malom preljev 
soba, mi je dao bolnicu haljina  sex sms dopisivanje  i rekao mi je za promjenu u nju. To je bilo tako stvarno 
da je grozan! Pa, ja i dalje ide uz to, mijenja se u 
haljina i visi mi haljinu na udicu u sobi. Nakon nekoliko minuta, ona je 
vratio i vodio me natrag uz dvoranu prošlosti recepcionar i čeka 
prostora za pregled sobi. Uz put smo prošli drugi sestra pratnju 
druge žene odjeven u bolnici haljina u drugom smjeru. No, 
čudna stvar primijetio sam da je to bila druga žena ima neku vrstu ograničenja 
drži joj zapešća zajedno ispred nje! Možete se  licni sms oglasi za upoznavanje kladiti Bio sam iznenađen, ali 
Igrao sam se ohladi. Kada smo u sobu za preglede, sestra mi je težio 
i uzeo moj krvni tlak, a zatim me je zamolio da skinu haljina! To je bio 
sve tako stvarno nisam oklijevao. Tada je počela ispitivanje moje grudi, lako 
ih rukovanje, ali ubrzo sam primijetio je namjerno je četkanje moje bradavice u 
takav način da ih se teško! Imao sam trenutna panika ostvarivanja sam 
stoji tamo, gol, s tuđinke odjevena kao medicinska sestra koja je bila igranje 
s moje bradavice, ali gotovo odmah drugi sestra ušla rooand 
prvi sestra prestala, izgleda malo kriv. Druga sestra, koja je 
očito je bio zadužen joj je rekao da ostanu, rekao mi je da stavite moj ogrtač ponovno, 
tada skliznuo suzdržanost oko mog zapešća! Nekada je čičak, ali sigurno održati 
ih brzo! Onda ona me otpratila natrag u dvoranu prošlost recepciji 
područja i čekaonici opet. No, ona je prestala i razgovarao s 
recepcionar, ostavljajući mi stoji ispred recepcionar i 
čekaonica! To je žena u čekaonici je još uvijek tamo, čitanje njezina 
magazin. Ona je pogledala gore u mene jednom, i njezin izgled luna me žele 
da se rastopiti na podu! Upravo sam što sam bolje mogao stajati tamo kao da se ništa bilo 
od običnih. Konačno sestra me je na, do kraja dvorane 
gdje smo ušli još ispitivanje sobu. Ona je skinula glavu i rekao 
mi skinuti ogrtač, a zatim staviti ograničenja natrag na meni sa svojim wrists 
iza mene! Zatim je stavio povez preko očiju nad mojim očima i imao mi je lean nad 
strana pregled stol! Osjećao sam joj početi dodir moje dupe! Ja 
odmah ustala, ali ona je jaka i znao ono što je radila, jer 
ona brzo mi prisiljeni natrag u istu poziciju. Ona mi je rekao da ne 
brinuti. Tada sam shvatila da joj je gura maziva u moje dupe, uskoro pomoću nje 
prst da ga gurati u pravu! A ona reče liječnik će biti u da me vidi 
uskoro i ja mislim da  sex sms dopisivanje  lijevo, ali sam također imao osjećaj da se pretvarao da napuste 
i zapravo je ostao. 

U svakom slučaju, u samo minutu, bio sam svjestan da netko dolazi u sobu, onda sam 
osjetio ruku na moje tijelo. Bili su vješti rukama i uskoro sam bio kao žele. 
Tada sam osjetio penis gura na moj šupak! Svaki put kad sam počeo nešto reći 
Bio sam shushed, ali nitko nije sa mnom razgovarao. Uskoro penis je u moj šupak 
i ja sam bio toliko vruće nisam mogao vjerovati! I ja nikada ne bih imao u moje dupe prije 
bilo! Pa ruku ne prestaju, a ubrzo sam dolazi kao da sam nikad doći 
prije! Mislim da nešto bude uspravno napravio je više iscrpljujuće - uvijek I'd učinjeno 
to ležećem položaju. Uskoro sam mogao osjetiti moj muž postizanje orgazma previše - ja kažem "moja 
muž ", ali ja stvarno ne mogu reći je li! ali nekako sam bio izvan 
brige, ili barem sam blokiran i mislio da bi to mogao biti netko drugi! 

Pa, nakon što je "doktor" lijevo, sestra mi je očistiti, undid mi povez preko očiju 
ručni ograničenja, su me staviti na haljini i opet staviti ograničenja na s 
rukama ispred mene. Ona me pratila natrag dolje u dvorani - ovaj put sam bio 
neugodno jer sam bio siguran sam pogledao u potpunosti raskalašniji. Išli smo posljednjih 
recepcija i čekaonica opet natrag u sobu za preglede koje sam 
je u ranijim. Kad smo otišli u, sestra uključen svjetla. Bio sam 
iznenađen vidjeti ranije sestra bila u sobi u mraku! Bila je gola 
i okrenut zidu! Sestra koja me doveo rekao drugi sestra kako bi dobili 
odjeveni. Zatim je skinula moje ruke ograničenja i lijevo. Tamo je medicinska sestra 
mene natrag (opet prošlosti recepcija i čekaonica - Bojala sam se pogledati 
da li da je žena još uvijek tamo), u svlačionicu i rekao mi da sam mogao 
oblačiti se. I obučen i vratio se čeka područje. Druga žena 
nije bilo. Recepcionar nastavio ispunjavanjem papir i dao mi je 
i rekao mi da ga dati moj suprug. Ja pogledala u njega i nije mogao učiniti 
riječ o tome. Sam se dogoditi da obavijest o ženi koja je u čekaonici 
se pratila dolje u dvorani jednog od medicinskih sestara. Bila je gol! Njezina zapešća 
bili suzdržani iza nje previše. Ona nikada nije izgledala moj način. Nekako sam osjećao 
samozadovoljan. 

Pa, napokon sam otišao, i tamo je bio moj muž u dvorani, u potrazi sretan što 
rak! Nisam rekao ništa o tome, na  sex sms dopisivanje  prvom i nikada neka mi početi bilo koji 
razgovor o iskustvu - samo mi je doma i imali smo seks  sex sms dopisivanje kao 
ništa se sjećam! Pa sam bio u šoku za idućih nekoliko dana, stalno 
razmišljam o tome, i bilo je frustrirajuće da ne biti u mogućnosti razgovarati sa svojim mužem 
o tome, ali ako istina se javi, bio sam neugodno da ga odgajati sebe. 
Pa, nekoliko noći kasnije, on mi je odvezao tamo i opet sam skoro 
točno isto iskustvo - ovaj put su bila dva druga žena u 
čekaonici kad sam došao u, ali nikada nisam vidio da je žena koja je tamo 
prvi put. Inače to je bio sličan, iako različite medicinske sestre su me i oni 
svaki mi je dao "grudi ispit". Išli smo opet i uskoro idemo prilično 
često. Medicinske sestre počeli su davati mi druge vrste "ispita", koji su uključeni 
me masirati, često sa mnom polaganjem na jednom od pregleda tablica, ponekad 
licem prema gore, a ponekad i licem prema dolje. Oni će također staviti stvari u mom pička ili 
moj šupak. Jedna sestra mi je ležao na leđima, imao mi je otvoriti usta, a zatim je vodio 
joj prsta nježno oko moje usne. Iz nekog razloga, to me puno toplije 
nego što sam ikada bi rekao! Također, uskoro medicinske sestre uvijek pratnji 
me gol s mojim rukama suzdržan iza mene, a ponekad i povez preko očiju! Često 
se činilo da se zaustavi na recepciji stolu i chat i često sam morao 
stajati tamo dok su žene u čekaonici ukrao poglede na mene. To je bio 
stvarno živaca-wracking kad sam bio povez preko očiju, ali bi mogao "osjetiti" one izgleda! 

Pa, mi nikada nije otišao više od tri dana bez vožnje tamo dolje, ali 
na kraju moj muž je morao otići na posao za tjedan dana. Ja uvijek dobiti 
usamljeno bez mog supruga, ali ovaj put sam prije razmišljao o putovanju 
na liječnička ordinacija. Do sredinom tjedna sam bio idući luda, i konačno četvrtak 
noći, sam sebe tamo dolje! Recepcionar izgledala malo iznenađen, 
jačanje ideja da nekako moj muž signalizirao unaprijed o našim posjetima, 
ili možda im bijaše rekao da je idući u biti pp od GO za tjedan dana. U svakom slučaju, uskoro 
sestra mi je uzimanje u ured, gdje nisam bio prije. Medicinska sestra traži 
mi o moj muž i ja joj rekla da je daleko na izlet. Ona mi je rekao da 
se razodjenuo i ja poštivati. Zatim, ona se nasloni vezati moje ruke 
namještaja, osim, pa sam je klečao u sredini sobe. Tada je 
podiže joj haljina i napravio joj mi jesti! Ona je lijevo, ostavljajući me tamo, ali je ubrzo 
drugi sestra je došao i natjerao me joj jesti previše! Nakon nekog vremena, shvatio sam da 
Svi su oni dolaze u više i više i što mi je lizati svoje cunts svaki 
vrijeme! Oni su također imali kožni remen i počeo mi mućenje ponekad kad 
su došli u sobu! Također na kraju me poveze. Upravo sam kleknula 
tu za ono što se činilo kao sati, radeći ono što su htjeli, kad su htjeli. Ja 
bio uzimajući umoran, ali nisam bio u položaju tako da sam mogao spavati. 
Napokon sam kao da se polovina od toga, drijemanje dok je uspravno na koljena kad sam 
čuo glas reći: "Što se ovdje događa!" 

Povez preko očiju je skinut od mene. Tu je sestra ispred mene koji sam 
nije prepoznaju, i mogao sam vidjeti kraj prozora da je jutro! 
recepcionar, također različite, vodio u nakon što je medicinska sestra u vikati. Tamo sam stajao, 
trese od moje pospanosti pred ove dvije žene koje su me gledali kao da sam 
su s Marsa. "Bože moj, si bio r * PED?" dahnu sestra. "Ne .." Ja 
rekao je u malo spasti. "Vi ste bili igrajući neku od bolesne igre s 
netko ", rekao je medicinska sestra, očito zgrožen i moram imati pocrvenio 
nešto strašno. "Ja sam uzimajući sigurnosti - ostati i gledati joj", rekla 
napokon reče recepcionar. 

Ubrzo je to samo recepcionar i mene i konačno sam primijetio njezinu reakciju. 
Izgledala je šokiran, ali i znatiželjni. "Molim vas, dopustite mi da ide" Ja sam napokon dobio 
prisutnost uma da prose. "Molim vas, prije nego što se vratim - I'll umrijeti od 
neugodnosti! Ne mogu zamisliti što će se dogoditi za mene! "Ona je još uvijek gledao 
me sa znatiželjom u očima. "Jesu li ti bič?" je napokon upita. 
"Uh ... da" napokon sam izletio. Pomislio sam ja bolje surađivati ​​s njom, ako sam 
bio idući u dobiti joj da me pusti. "Je li vam se sviđa?" "Pleeeeze Pusti me? 
Da, ja sam ga volio. Molim? " 

Ona misli malo, a zatim rekao: "U redu". Ona undid ruku ograničenja i rekao 
"Dođi sa mnom." Pogledao sam okolo za svoju odjeću, ali su otišli! Ona je rekla 
"Ja ću dobiti nešto možete staviti na" pa sam brzo njom. Ona mi je dala 
kabanica. Onda me je vodio niz vertikalni otvor za stepenište, a iz istog stražnja vrata koja 
ja i moj muž bi došao u. Hodali smo po parkiralištu, mi pokušavamo 
gledati neprimjetan u slučaju da sestra pogleda. Recepcionar me je vodio 
u drugu zgradu medicinske oko pola bloka dalje. Nisam znala što da 
učiniti - Nisam imala svoje ključeve automobila i nisam imao pojma, ako je ona čak ima automobil. 
Ona me vodio gore, i konačno u drugi ordinacije. Tu su već 
pacijenata u čekaonici, ali je hodala i do recepcionara i razgovarao 
joj tiho, na kraju šapće u uhu. Obojica  sex sms dopisivanje  pogledala mene 
vrijeme razgovora i ja počeo uzimajući vrlo nelagodan osjećaj. Konačno, 
čim su učinili govori, ovaj drugi recepcionar mi je rekao da se 
s njom i ja otpratili do malog ispitivanje sobi. Rekla mi je da skinu 
kabanica i sjediti na stolu. Čim sam baloner off, ona 
ga je uzeo i otišli. 

Sjedio sam tamo neko vrijeme, a ona se vratila, donosi sestra u sobi - ili 
Isprva sam što je medicinska sestra, onda sam shvatio da je liječnica. 
Liječnik mi je rekao da legne što sam učinio, a zatim je staviti ruke na moje tijelo u 
poslovan način kao da je pregleda, ali ono što je učinio 
s rukama prkose uvjerenju! Ubrzo sam grčevima i suprot tamo kao i ona 
manipulira moje bradavice i moj klitoris! Bio sam skoro od toga, ali sam 
registar, koji je medicinska sestra dolaze u sa sjajnom metalnom dildo i oni mene je 
leži na mojoj strani, za podmazivanje moje dupe ... 

Нема коментара:

Постави коментар