.

уторак, 28. јун 2011.

SMS chat Srbija

Tako da sam upravo potajno promatrao svoju ženu preispita svoje nestašne strani. Ona je odgovorio na oglas na web stranici jeku. Ona nije imala pojma da je bio moj oglas sms chat  i da je momak joj je bio jebeni moj prijatelj. Ja požurila kući, jer sam znala morao ići u dućan jer je ona rekla da je shopping. Ja ću priznati da je milovati sam gledala kurac moj prijatelj. Bilo je vruće. Dakle, kada sam doma sam stavio na boksači i samo čekao za nju. Samo sam sjedio watchign u glavi joj gettingfucekd i govori prljave. Zašto to nisu, t ona mi je reći je htjela biti kao što je ovaj. Uvijek sam volio kad je bio pijan jer je bila kinkier. Čuo sam vrata i ona je hodala rezervirati i postati tvrda trenutka kad sam ju vidio. Izgledala je toliko vruće u njoj uske sms chat upoznavanje  traperice i tenk vrhova. Ja notcied joj niples su teško, a ne samo od hladnoće. Rekao sam: "Hej dijete, kako je kupovinu?" Ona je rekla "To je dobro, ja sam kupio neke donje rublje". Sam se nasmijao i rekao: "Pusti me vidjeti" Ona je izvukao crne čipke vidjeti kroz baby doll s bič. Izgledalo je jako seksi. Vidio sam joj pogled na moje bokserice i moj penis je bio isplažen. Ona je rekla "Moraš se sviđa, hard", rekao sam "I like it ali izgleda vruće u spremniku vrhu previše, morate imati skrenuti glave u centar" Ona je pocrvenio govoreći u sebi: "Ja nisam ni ići u centar. bio sam jebeno, a zatim otišao u Kathy u kuću "Napustio sam sjajne još uvijek napaljeni od onoga što sam učinio. Zvao sam Kathy rekla sam dolaze. Kathye pozdravila me na vrata i rekao joj je sve. Ona je voljela slušati, pa čak i lizali moje lice nadajući se da će okus njegova smschat srbija  sperma. Dakle, ja se oprah i izvadi jedno svoje dijete lutke za budalu Dan. Ona je pitao mene ako sam bio idući u to opet i ja sam rekao da sam Hve da to učinite. Trebam istražiti i biti kinky poput vas. Sam napustio svoju kuću i njezinu stojim.

Pogledala sam na nju i želio ju tako loše. Tako sam joj poljubac i rekao: "Želim te sada". Mi starte dkissing skidanja našu odjeću. Vidio sam par brusies na njoj bedro, ali nije rekao anythign jer sam znala da je jebeno i to je kako se to dogodilo. Ja slajd moje prste u HR kad je stajala i ona je bila tako mokra i ona moaned glasno. Tako joj je za kauč i njezin pognut i gurnite moj kurac u doggstyle. Ona je voljela da fucke dlike to jer sam mogao igrati web sms srbija s njom boobs i bradavice. Ja moaned kad sam joj jebeno. Rekao sam "Zar vam se sviđa" Rekla je: "Oh yes bebe i ....." Ona je sama prestala i ja sam joj jebeno teže. Oboje smo bili oplakivanje i sam rekao: "Allyson, mogu cum na guzicu" Pogledala me ", i rekao da, molim vas, i moaned opet". Tako da sam bio klizna moja cockminto moja supruga i cumming al više joj dupe. Ona je rekla "Hvala baby, trebao sam da". Ja se nasmijao znajući ona samo kao jebeno prije sat vremena. Isa id "Ohh dijete moram ići u krevet, da je u redu" Rekla "Moram cal Kathy i provjeriti neke e-mailove." Otišao sam u "krevet", ali stvarno je otišao gore i izvukao laptop za provjeru profila. Prvi put sam ušuljao dole i promatrao joj otići online. Opet je imala tank top svirati s njom teško bradavice. Primijetio sam joj traperice off su previše. Tako sam ušuljao natrag upsatirs i staviti na laptop. Tu je poruku od nje govoreći: "Večeras je bilo tako vruće, ja sam još uvijek mokar od onoga što smo učinili, vaš djevojčura želi čuti ono što ste mislili od njega". Sjedio sam tamo odgovoriti kao moj prijatelj "To je bilo tako vruće, vaše su lijepo tijelo i dobro zajebavati, ja sam još uvijek teško".Napisala natrag "Ja sam štipanje moje bradavice i ištanje to znati ako razmišljate o meni" Prije nego što sam wrore ušuljao zaviriti u moj ofice i ona je touchiung bradavica. Prije nego što sam napisao sam pitao zašto se ne bi rekao da mi "napisao sam natrag" Ohh da je lijepo, ja sam milovati moj penis želi sam mogao si opet i gledati vas jebati "Rekla je:" Oh želiš sms seksi poruke againand želite me jebati .. recite djevojčura više. Ja opet ušuljao zaviriti u uredu i vidio ju sama dodiruje. Ja ušuljao back up again i napisao "Želim vas gledati igrati s djevojkom i neka mi se pridruže i onda želim gledati jebi drugog dečka". Došlo je do kašnjenja i znam da sam čuo jauk u sobi ", pisala je natrag, Oh da, volio bih da me Tel kada si me osobno dira razmišljam o tome. Ja opet peeked u moj ured i vidio s joj noge gore na stol ukazivanje sama Ohh beba je izgledala vruće. želio sam hodati u, ali nije. Vratio sam se na računalo i rekao: "Vizija vas masterbating čini mi moždani udar moj penis, whena ste slobodni hun "Rekla je" da dijete, ja sam mokra vam žele seksi ljubavne sms poruke  opet u meni, svoj drolja će biti slobodan, jer sutra je moj muž ima sastanak "napisao sam natrag''Pusti me razgovor s djevojkom želim gledati jedete, ste Samo sada "Napisala" Moj muž je zaspao, ja sam gol u njegovu uredu masterbating, ja sam soo slutty "napisao sam natrag", Naughty girl, to je kao da želite biti uhvaćeni, a ja sam crpne moj penis ". Čuo sam jaukanje od dole i naravno ušuljao dolje opet.Bila je igranje s njom maca nogama na stolu, igrati s njom bradavice. I onda wnet natrag gore i ona je rekao: "Ne želim biti uhvaćeni, ali u vrijeme Da, ali moram istražiti moj unutarnji drolja prvi, da mi sperma". Sjedio sam tamo žele joj onda napisao "Držite trljanje vašeg maca, slikanju mi ​​stoji nad vama, milovati moj penis žele da sperma na vas" Čuo sam glasnije stenjati dole i napisala "Vaš drolja će sperma, Bože tvoj drolja je cumiing za vas ". Čuo sam oplakivanje i napisao "Cum za mene svoje prljave drolja, da je to pravo sperma za mene" Napisala "Došao sam vam bebu, ja sam ickign moje prste wishin sam vam suckign off, vaš drolja će učiniti anyting što želite, kada smo ispuniti. Napisao sam "Mi ćemo ubrzo sastati i ja ću gledati što jesti maca u redu" rekla je "Da, hvala za izradu mi je drolja" napisao sam: "Da drolja, laku noć". Sakrio sam laptop i pretvarala da spavam. Moj penis je hard rock, a ja lijevo moj boksači off. Došla je u spavaćoj sobi goli i stajao iznad mene. Bila je trljajući joj maca i nagnuo i poljubio me i rekao: "Ako ste samo znali, ono što sam postao", a ona isisan moj penis. Nisam mogao da vjerujemo. U posljednja tri sata ona je jebeno dva puta, a sada je masterbated sisa moje isključen. Ja sam položio tamo kao i ona mi isisan off, nije trebalo dugo jer sam još uvijek teško govori iz. Bio sam cumming, a ona je sve to u usta., I otišao u krevet nasmijana.

Sutradan smo i otišao na posao, a ja, naravno, morali pronaći djevojku da se pridruže moj prijatelj u igri sa svojom ženom. Znao sam tko pitati. Ona je bila 22, College Djevojka koji je pomogao u uredu. ona je uvijek koketirao sa mnom i moj prijatelj i ja mislio bih joj reći o tome. Njezino ime je Kirsten, ona HD balck kosa joj je Petit oko 5'2 oko £ 110 s malim magarca i grudi. Ona je izgledala mlađe nego što jest. Tako sam došla do nje i rekao: "Moram vas pitati nešto, molimo don, t misle da sam čudan". Ona je rekla "Dobro, što je to". Sam rekao: "Ja sam pitati ogroman uslugu koja uključuje seks". Nasmiješila se i rekla "Ja sam bio na čekanju za vas pitati", rekao sam: "Ti", sms sexi poruke  rekla je "Da, tvoj sladak i uvijek sam mislio da mi se svidjela, pa čak i da ste bili u braku, mogao bih biti vaš tajna djevojka", rekao sam "Wow, Umm ali to uključuje se s Markom i suprugom." rekla je "intresting, recite mi više". Rekao sam o tome kako sam saznala moje žene oglas i kako sam gledao i koliko je ona didn, t na to. Ona je rekla da osmijeh ", naravno, ja ću učiniti Makr i tvoja žena, ali nadamo se da previše. Sam rekao:" Hvala vam toliko, a ja bih da joj znam. Otišao sam natrag na moj stol i poslao poruku kao moj prijatelj rekao sve je postavljen, našao sam djevojku. Poruka se vratio pravo vratiti iz moje supruge govoreći: "Ja sam kod kuće, masterbatingthinking o tome, dopušta to učiniti večeras, ja ću naći način da napuste kuće" Sjedio sam tamo razmišljanja ona je masterbating opet, ja ne, t je znati bio kod kuće. Napisao sam natrag "Budi na moje mjesto na 6:00 ti drolja. Ona wrtote back" Vaš drolja samo došao i da će učiniti sve što želite. "Napisao sam natrag" Budi tu spreman za bilo što, maca lizanje drolja ". Pisala" Ja ću dijete ću. "Rekao sam Marko i Kristin i svi smo lijevo rano. I naravno im rekao da ću biti u ormaru promatranje i Kristin se nasmijao i rekao:" ne mogu imati pogled ". Zato sam uzeo moj košulja i nasmiješio. Rekao sam: "Što o meni, ne mogu imati apeek prije nego što sam pogledati kroz taj mali prorez u ormaru?" Kristen se nasmiješio i skinula košulju reveavling joj malo boobs. Rekla je "Vidjet ćete moje dupe kasnije kad sam lickign svoju ženu ", parovi sex oglasi rekao sam" wow "i ode u ormaru. Sjedio sam tamo hard rock znajući što će se dogoditi. Čula sam glas i svi su bili u sobi pazeći da stoje gdje sam ih mogao vidjeti. Makr wasstanding tamo boksači s teško na. Kristen je u bič toples i moja supruga je već gola. Moraju imati ispunjavanja neke stvari dolje što sam mogao vidjeti. Mark je rekao: "Allyson pravedan je dobio ovdje, a mi smo već goli na gornjem katu u pet minuta" Allyson rekao: "Budući da sam drolja i rožnate, jer želim da i" Kristen je rekao: "Prokleta djevojka i hodio putem do nje i poljubio joj" Ona je napravio siguran to učiniti tako da mogu vidjeti. vidio sam Kristen početi igrati s njom boobs i Allyson . oplakivanje Kristen je rekao: "Mark ne, t nam želite gledati 69" Mark je rekao: "pakao da" Allyson skočio na krevet i čeka Kristen slajd off joj gaćice i napravio siguran da sam mogao vidjeti vruće litle obrijati dpussy i climed na vrhu. od Allyson. Pogledala me lizali da rlips i počeo lizanje Allyson. Oboje su oplakivanje. Bio sam teško i Mark je milovati njegov penis. Oni su mali i oplakivanje sam čuo Allyson reći: "Kristen, Ja sam tvoj drolja previše, da mi ne nešto kinky "Kristen je rekao:" djevojčura, želim vam da sisanje Mark ". Allyson moaned i počeo sisa Mark. vidjeh Kristen uspon prema njoj i počinju mu lickimg rpussy ponovno. Označi uhvatio je za kosu i udario ju na njegov penis i Kristen zadržao lickign njom i vidjela sam joj dosegao i prst joj dupe, Allyson moaned i reče: "Da vaša djevojčura ljubi joj dupe igrao sa" Kristen je Ohh se ona "Pa drolja ćete morati pričekati do lapora fucks mina" .. Kristen tada su neke uže iz pod thebed parovi se oglasi   i veže se Allyson. Allyson moaned kao Mark stajao i gledao "Kristen je rekao:" Sluts kao što je potrebno čekati, a ona stegnut joj bradavice i ošamario ju boobs. Kristen pogledao ormar kao Makr slajd njegov penis u magarca, Marko joj je pumpanje kao Allyson gledali i moaned i molili. "Molim vas, želim njegov penis, molimo Vas da to drolja treba njegov penis" Kristen je rekao: "Dakle, drolja Allyson želi penis ona" Allyson je rekao: "Da Molim trebam njegov penis Sada, molim "Kristen nasmijao i rekao:" Marko, Allyson će biti pravi drolja sada "Kristen tada rekao:" Marko, djevojčura Allyson želi očistiti vaš penis i vas sperma '. Allyson rekao: "Da, neka mi sisati njegov penis sada" Kristen je rekao "samo prljave sluts sisati penis nakon što je bio u moje dupe" Allyson nasmijao i rekao "IAM prljave drolja, daj mi ga" Marko slajd njegov penis u Allyson u usta i ona ga je isisan. Kristen okrenuo me pogledao u clostet i glasan riječi: "Ja mrav da me jebati kao da", a zatim počela lizati Allyson. Makr rekao da ću sperma, i Kristen je rekao: "Cum cijeloj ovoj prljave vezan drolja" Allyson čekala njegova sperma, dok Kristen je s jedne strane milovati Marko i drugi ukazivanje Allyson. Makr počeo squirting sve nad njom u kosi svugdje. Kristen moaned i rekao."Djevojčura Allyson vaše nije učinio", a ona straddled Allyson do Kristen moaned i došao. Kristen je rekao: "prljava drolja voli vas čini nam se sperma i ne doći do sperma. Allyson moaned i rekao: 'Ovo drolja treba sperma babd, ja ću učiniti sve, molim" Kristen, rekao je "svoje prljave drolja želim vam ići kući i vaš suprug vas sperma "Allyson je rekao:" No, on ne zna o tome? Kristen je rekao: "i ako ne želiš da mu kažem, da ćete učiniti ono što ja kažem", rekao Allyson "Ali, ja želim reći mu svoj način ", rekao Kristen" Vi ćete, ako to ne učinite ono što ja kažem, također želimo biti aprt u svoj novi život kad mu kažem ", rekao Allyson" Da vas oboje će biti, jer sam ovo je tko sam ja drolja ". Kristen, rekao je" biti drolja i da ga nazivaju "Allyson zove kolo, naravno, nitko nije bio doma" Bok Dan, to je Allie ja ću biti kod kuće uskoro, molimo Vas da dijete sam razmišljati o vama tijekom cijelog dana ,,.... "Kristen je telefon daleko i hiung gore" To je dovoljno, drolja, parovi sex oglasi  otići kući i sada ja dolazim s vama, želim gledati jebi vaš suprug. "Allyson rekao:" Dobro, to je tako jebeno vruće bebe, omogućuje ići masti da tuku ga kući u redu "Otišli sam hard rock i makr je rekao" da je fuckign vruće,, svoj novi život awesone. Zato sam uzeo moj put i odvezli kući. Pitam se što wil dogoditi. 


Нема коментара:

Постави коментар