.

уторак, 10. мај 2011.

Sex sms dopisivanje


Bilo je još rano, oko sedam trideset. Djeca i moj muž već otišao u školi i na poslu. To je bio lijep topao proljetni dan, ptice pjevaju, nebo svijetlo plavo i temperatura u niskim 70-ih sa samo lagani povjetarac.
Bio sam još uvijek u mom ogrtač i papuče,  sex dopisivanje normalno bih biti prvi i odjeveni. Nisam hvalisanje, to je samo kako je to kad si mama i supruga. Ali tog jutra sam priznati da sam bio osjećaj malo lijeni za neki razlog. Iako sam bio prvi gore, bio sam posljednji na tuš ili oblačiti taj dan. Ja jednostavno nisam mogao odoljeti iskušenju da ide van na vrt sa mojim jutarnju kavu i papir i opustiti. Kuća je bila mirna, bila sam sama i osjećala nema žurbe oko uzimajući u moj dnevni kućanske poslove.
Bio sam na moj put natrag u kuću za više kavu kad za seks dopisivanje sam čuo telefon prsten. Odgovarajući na to, sam prepoznala glas AC, stariji crnac kojeg sam usput bio upoznat s jer je radio u našem lokalnom supermarketu. Imao sam stečen ga znati nešto, jer sam učinio moj tjedni shopping trgovine na koji dućan  sms seks dopisivanje tjedan dana nakon tjedan dana. Mi bi nikad imali bilo kakve ozbiljne razgovore ili je čak i kavu zajedno i prije, samo jednostavan neozbiljan razgovore kao stranac može imati u trgovini.
On je rekao, "Bi li um ako sam prestati više za sms seks poruke  kavu, možda i više, oko jedanaest, da je, ako vam ne smeta?"
Mislio sam o svoj zahtjev, kao što je govorio, ja sam znao što bi se moglo dogoditi ako su pristati na njegov zahtjev. Bio sam samo ne siguran ako sam htio da ga imaju više za kavu ili da biste dobili više uključeni s njim nego što sam već bio. Ipak, nisam mogao zaustaviti neke nestašan špekulacije s plutajuæi preko mog uma. Uostalom, bio sam udana žena s djecom. Mislio sam o tome kako najbolje nositi ovaj.
Kada se činilo da se razgovor na izmaku sam rekao: "Pa trebam da se ide, bilo je lijepo razgovor s tobom AC."
Zatim je upitao: "Ne želiš da doći?"
To je natjeralo me da odgovori na njegov raniji zahtjev, što sam imao na ovu točku zanemareni. "Da mi je činiti, to je samo da imam toliko toga za napraviti oko kuće danas."Sam oklijevao za minutu, a zatim dodao ono što sam osjetio bila je siguran odgovor."Mislim da će biti u redu da se vidite za vrijeme, ali zapamtite trebam dobiti izaći i pokrenuti neke errands danas."
Iz nekog razloga nisam htjela moja susjeda Karen da vidi moj prijatelj stići pa sam predložio da park u kolovoz na stražnjoj strani kuće te doći na strani vrata. Osjetio sam da je to neophodno za mene da se kao diskretni što je više moguće, zadnje što sam htjela je bio za moj muž da sazna ili susjeda da vidi mene imaju goste koji nisu bili upoznati.Sam nije bio siguran što će se dogoditi, ali sam bio siguran da li je netko vidio čudan čovjek dođe do kuće kad su znali da je moj muž bio na poslu, netko može biti proliven.
Budući da sam bio ostati kod kuće mama s kuća sve do sebe, možda mi je dosadno ili jednostavno ima previše slobodnog vremena na rukama. Ili možda sam bio samo običan osjećaj rožnat i potopljen od strane svoje "švedske" ženske seksualne želje, trebaju neke dodatne užitka koji bi mogli biti pruža društvu čovjeka osim mog muža.
Ne znam za sigurno, mislim da ne bi bilo razlike za mene koji je dolazio u posjet. Starkly stavio, samo sam htjela biti jebeno čudan čovjek i ne bih mogao biti previše zabrinuti s kim je! Uostalom, prosjaci se ne može choosers. Baš kao čeznuti kao JA je dobio neki vruće muški kurac punjena u moj bolan maca ja bih se sasvim u redu. Činjenica da je AC bio crni nije bilo stvarne brige za mene bilo.
"Žene samo mogu ići tako dugo bez jahanje dobre veličine vratilo", pomislio sam.
Ovaj tip može samo biti upravo ono što mi je potrebno. Ja bih otišao prije dok sam htjela da se bez neke seksualnog uzbuđenja u mom životu. ' Tako sam rekao: "Vidimo se na jedanaest tada." Viseći slušalicu Pomislio sam, "Oh Liz ... ono što si dobio u sebe?" JA je otišao leđa van sa svježe šalicu kave i samo uživali u vrtu i toplom proljetnom danu. Misli o tome što bi moglo doći uzbuđen me duboko iznutra. Jedva sam mogao čekati da vidite što će se dogoditi. Na kraju sam odlučio da je vrijeme za dobiti ja sam spreman za moj podne datum. JA je otišao natrag u kuću i u kupaonicu nakon što je povlačenjem žutu vrećicu iz komoda ladica u našoj spavaćoj sobi.
Ja douched se s vagine i onda, nakon punjenja vrećica za drugi put, dobio sam dolje na moje ruke i koljena u kadi. Umetanje savjet u moje dupe, sam izdao Stezaljka crijeva i upravlja klistir za sebe, čišćenje moje rektum. To je nešto što sam uživati ​​radiš često. To mi daje osjećaj seksualnog uzbuđenja uz osjećaj da je tako ekstra čiste iznutra. Nakon završetka, ja obješen torbu do suha i zakoračili u tuš za brzo uprskati. Imao sam primjetio iste vrste vrećica u Karen's kupatilo jedan dan dok sam bio njuškanje okolo, ona je imala puno drugih stvari uredno i puno igračaka za igru. Htjela sam ju pitati o tome, ali nije našao hrabrosti da to učinite još. Umjesto toga sam dobio vibrator u svoje i počeo koristeći ga vidjeti kako se osjeća.
Ja fiksni moje kose i primijenjene moje šminka, gleda u mom ormaru pronaći pravu odjeću za nošenje. Odjednom stražnja vrata zvono zazvonio. Je bio moj gost petnaest minuta rano? Nisam bio odjeven još, ali sam bacio na moj ogrtač na njega odgovoriti. To je bio moj susjed Karen.
"Imate li neki prašak za pecivo Liz?" upitala je,
Dobio sam prašak za pecivo i, kao što sam ga predao za nju, moju haljinu pao otvoriti dovoljno za nju kako bi dobili uvid u moje gole grudi. "Liz Trebam razgovarati s vama", rekla je ona. "Ja sam stvaranje kolačića, ali sada kada sam učinio želim doći i vidjeti, u redu?"
Morao sam objasniti joj da sam gost dolazi preko i da će mi biti malo zauzet. "Pa", rekla je u nešto sitan način, "Mi još uvijek trebaju razgovarati negdje."
Nakon što je Karen ostavio sam polako hodao natrag u spavaću sobu. Tada sam došao gore sa prekrasnim nutty ideju za taj lijepi proljetnog jutra. Sam stavio na moj crni pojas podvezica, crne najlonske čarape i pala u moje visoke pete.
U jedanaest Čuo sam soft kucati na stražnja vrata. Imao sam ostavio otvorena vrata namjerno nakon Karen lijevo, tako da AC samo mogao hodati u, ali on je čekao za mene da odgovori na njegov udarac. Kao što sam hodio u wide-open ulazima za primanje gosta, puni učinak pozdravljam njega au prirodnim napravio oči ići širok. On nije zamislio moga bića odjevena u takve zadivljujuće i potresan način.
Bio sam samo pet nogu dva, s četrdeset D grudi koje su još uvijek u laktaciji od baby samo bih imao. Imao sam smeđu kosu i zelene oči, £ 129 žena s blagim malo trbuh ostalo iz moje nedavne trudnoće i moja koža je bijela kao snijeg. Nošenje visokih potpetica sa samo podvezica pojas i crijeva, ja zgazi iz izlagati sebe gol za prvi put da se čovjek sam jedva znao.
Kao što sam ušla u puni prikaz u wide-open back vrata ulaz uglavnom goli, bradavice mojih grudi moraju imati izgledao je vrlo privlačan za njega. Dao sam gost vragolast osmijeh kao on dao mi je desetak ruža je pokupio na cvjećar, uz bocu kupina rakije. Sam je bacio svoje ruke oko njegova vrata i dao mu je strastvena francuski poljubac s puno akcije jezik.
Gotovo sam mogao osjetiti Karen oči gledaju iz svog kuhinjski prozor da vidi što se događa i što sam bio do. Ono što slijedi u neizbježnim kratkom vremenu koje smo morali provesti zajedno je bio tako nevjerojatno fantastično da sam nikada nije dobio oko na što sugerira da bismo mogli biti ugodnije u mojoj spavaćoj sobi.
Ja pratnju AC u kuhinju gdje sam pronašao dvije čaše za rakiju je donio. Zatim nalaz vaze, to sam ispunjen vodom, smješten ruže u njoj i stavite ga u sredini tablice. Zatim, s mojim hands-free, ja sam mu dao još jedan veliki poljubac i ispričao mi sebe, rekavši da mi je potrebno voditi brigu o mali problem. JA je otišao u kupaonicu gdje sam dobio iz moje Encare čepići. Odmatanje jedan, ja ga skliznuo gore u moje vagine kao duboko kao što sam mogao. Bio sam iznenađen kako sam bila mokra od očekivanja njegova posjeta. Povratak na moj gost osjećao sam uvjeren da ja ne bih zatrudniti, treba stvari idu tako daleko ... a ja sam bio nadajući se da će. Ja sigurno to potrebno!
Vraćajući se u kuhinju, vidjela sam na jednom da se stvari doista bi se iz ruku, moj gost je bio gol od struka na dolje i bio igranje sa svojom muškosti.
"Oh", rekao sam, "Vidim da ste svi spremni za mene, ali možemo imati neke vino prvi?"On je izvukao stolicu i sjeo i sam sjedio u njegovom krilu. On je stavio svoju ruku oko mog struka i počeo milovanje moje grudi, cijeđenje prvi bradavice onda druge i onda ih ljubljenja. I neka se niskim stenjati i rekao mu: "O Bože, da li to ikada osjećati dobro! Imajte radiš ono što radite." On je nastavio milovanje moje grudi za neko vrijeme i da stimulacija samo zbog mene vrhunac. Devojke za dopisivanje sex Morao sam pitati ga da se zaustavi za minutu tako da sam mogao oporaviti od njega ...
Sjedili smo tamo mirno za minutu, a zatim sam ga pitao: "Kako si ikada dobiti moje ime, adresu i broj telefona?"
"Oh, da je bio jednostavan. Radila sam službu za korisnike counter jedno jutro kad si došao u. Vi ste imali na duge lagane suknje i, kao što je došao kroz ulazna vrata trgovine, jutarnje svjetlo prikazan. Od ono što sam mogao reći, da nisu imali bilo kakve gaćice na. "
Bilo je neugodno da se ovo objavi. "Da, rekao sam," Ja obično samo nositi g-ubode, jer ja ne volim nositi gaćice, ali nikad nisam imao bilo koji ideja netko može biti u mogućnosti vidjeti kroz moju suknju na taj način. "
"Oh yes baby", rekao je, "Nekoliko nas su primijetili svoj dobar izgled i sladak način na koji ste vrsta meškoljenje kao što hoda i način na koji vaše grudi odskakivati. Da li nositi grudnjak?"
Ignoriranje njegovo pitanje, rekao sam, "Pa, kako ste ikada mislite da bih vam doći?"
"Jednostavno, uvijek se čini da ide iz tvoj put da me pronaći i započeti razgovor."
"Oh, to je to očito?"
"Sigurno je bio beba. To je sigurno bio."
"Da li bilo koji drugi dečki znaju Ti si me zvao?"
"Da, jedan drugi kolega s kojima radim. On bi želio da te sretnem kao dobro."
"O ne, Vaše šalite! Vi to znači?"
"Naravno da Liz!"
"Wow ... možete ga donijeti na neko vrijeme?"
"Ako me želite Liz."
"O, da ... Ja sam bio contemplating ideju da dva dečki mi se odjednom;. Mislim da će to biti neodoljiv zadovoljavanje moje seksualne želje"
"Što je tvoj muž će reći?"
"Oh, ja ne usudi reći. On će me deponij u minuti i ja bi se iz nje na moj stražnjicu. Nećete reći ništa hoćete li?"
"Vi šalite dama? Ja sam oženjen previše."
"Pa zašto si me zvati ako ste u braku?"
"Želite li istinu, draga?"
"Da", odgovorio sam polako.
. "Baby, došli ste na mene kao što ste htjeli nešto posebno Došli ste na što je, ako bih se pravi lako zajebavati i, budući da moja žena ne sviđa spol, samo sam pomislio zašto ne; ništa ventured ništa stekao. Dakle, ovdje sam, gol od struka prema dolje, s vama postavka na mom krilu. Mi smo pili vino, dok sam bio igranje sa svojim titties i vi ste o tome da sjedne na moje stvarno teško kurac, koji ste bili toying sa za posljednjih deset minuta. "
AC počeo izvoditi svoje prste gore i dolje mojih leđa real spor i onda gore i dolje strane moga tijela. Devojke za dopisivanje sex 
"Oh da škaklja," rekao sam. On je potom spustio usta moj vrat i počeo sisati. Ja squirmed i squealed kao malo dijete. Bilo je divlje! Odjednom je pronašao moj klitoris i otišao raditi na njemu sa svojim kažiprstom, trljanje stvarno je teško i to osjećao tako dobro.
Ja sam uvijek rekao Jake, "Oh, nije tako teško, to boli", ali sam bio ostavljajući AC dobiti daleko s njom i ni u kojem trenutku sam bio penjanje zidinama i ima još jedan orgazam. "Sam ga volio.
Tada mi je rekao, "Liz, dobiti svoju guzicu dolje na podu. Ja ću te pojebati!"
Pogledao sam ga čudno, misleći to nije mjesto za jebati ženu. I odmah je dobio šamar na moj stražnjici i rekao: "Move it drolja, premjestite ga!" Ja sam ono što je rekao.Umjesto rizik uzimajući smacked opet, JA je dobio dolje na kuhinjski tepih ispred njega.
On mi je rekao da proširila moje noge kao širok kao što sam mogao i da ih podići u zrak.Ja sam, a on je na koljenima između mojih nogu u instant. On bi me miris sada, i način na koji je on održao moje usne otvoren sa svojim palca i kažiprsta .... poput leptirovih krila. Njegov jedini komentar bio je: "Oh baby, imate neke stvarne sočno crveno meso sisati." To me meškoljiti. To je sirova način svojim jezikom poked i opljačkana moj klitoris. Njegove vruće zadihan dah na mom ranjive unutrašnje tijelo je napravio mene zatvoriti oči kao što sam stenjali i promrmlja prljave riječi poput fuck, pička i klitoris, pod mojim dah. On drooled nad mojim off-limits dijelova tijela, cijeđenje moje bradavice i hvatalo i spanking moj magarac provjere. Oh čovjek, jesam li ikada ištanje to osjetiti njegov vrući crni penis duboko u meni. Nisam bio da se sačuva čeka dugo. I nasmiješio mu se i rekao: "To je u redu, možete jebati mene sada."
"Jeste li sigurni da dijete?"
"O, da sam pravi siguran i ja sam spreman za to."
AC je teško disanje. "Da li trebamo kondom?" upitao je.
"Ne!" Odgovorio mi je gotovo očajnički sondiranje glas, "Učini to, samo me jebati u aukciji! Ne morate brinuti o svoj teret." Nikada ga više nisam rekao da sam koristio zaštitu, da bi uzeli uzbuđenje izvan nje. Za mene, kao jebeno nekako su morali biti spojeni na neki nacin s trudnoćom. Inače ja ne mislim da sam mogao sebi dopustio da bude na katu s njim o tome da mi gori.
Počeo sam uzdisati kako je wriggled njegov penis protiv moje maca usne i polako gura. I malo moje usne i flinched kako je prisiljen zidove moje vagine apart. To je kad sam potonuo moje nokte u njegova leđa i pustiti glasno vrisnuti od enthrallment nad onim što je radio mi je činiti. Ja proširen moje noge koliko sam mogao i osjetio ga skliznuti u potpunosti na mene. Počela sam dahtati kao što je on mene tjera od jednog orgazma do drugog, nikada ne obazirući na moje zahtjeve za drugi odmora kao val nakon val mene zahvatila u seksualni užitak, postavljanje u pokretu blistavo oslobađanje od seksualnog frustracija sam tolerirati, jer moja supruga nesposobnost .
On je smacked moje dupe i opet kao što je jebeno u mene dok sam vrištala iz odvratnosti prema njemu, osjećaj stalne lupanje njegove loptice od moje dupe i raditi svoj prst putu u moj šupak. Njegovo čvrsto prianjanje na moje dupe guzovi čuva ih širiti širok. Bio sam u ekstazi, nesvjestan svijeta oko mene kao što je on poljubi i isisan na moj vrat i naizmjence stisnutu, poljubio i isisan moje bradavice. Mogao sam osjetiti njegov penis duboko prodiranje. Ona osjećala kao da je udaranje usta moje utrobe.Kopao sam svoje nokte u njegova leđa još teže jer sam visio na njegov vrat i poljubio.
Ne znam što je napravio mene misliti o tome, ili što je napravio mene to učiniti, ali počeo sam ga moliti da ga izvući prije nego što je pucao njegov teret, tako da ja ne bi dobili trudna.
To je kad je dobio pravi agresivno i pozvao me nerazblažen fuckin bitch i rekao da je prekasno, da ako mi je pokucao up to bio moj vlastiti prokleto odgovornosti, jer me je pitao da li mu je potreban prezervativ.
Sam ga volio! Ja nikada nije razgovarao kao što je ovaj prije.
AC počela roktati i uzdiše i povika: "Oh sranje dijete, ja ga ne mogu držati bilo koji više."
Sam vikao na njega, "O Bože ti si idući u dobiti mene trudna zar ne? Zar ne?"
"Mislim da tako draga." Njegov povratak ukrućen i njegova hips potisak prema naprijed još teže jer je vozio njegov penis u mene u posljednjih nekoliko udaraca. Tada je bila gotova.
Za deset ili možda petnaest sekundi osjećao sam se njegovo sjeme ubrizgali u utrobi svojoj jer mu jaja Udario off my ass. Moje ruke zaključao moje oko vrata kao što je on otišao i bio sam oštar na njegov vrat.
"Bog, koji je bio dobar Liz, koja je tako jako dobro." kazao je kako je izašao mene i pala dolje iscrpljen pored mene. "Vi ste jedan dobar ženu jebati ste propustili svog poziva!. Biste trebali biti fucken kurva Ti si jedan veliki mir od magarca dama, puno bolje nego što sam mislio da bih se.".
Ja nacerio na njega i rekao: "Pa hvala. Da li stvarno znači to?"
"Ja sigurno ne dijete, možemo to učiniti ponovo uskoro?"
"Ja mislim tako", odgovorio sam.
Ustao je s poda, stavite svoje hlače i cipele na, a zatim je rekao: "Ja mrzim ostaviti, to je veliko iskustvo."
Rekao sam: "Da to je bio." Onda sam pitao: "Možda sljedeći put ćemo se više ugodno u mojoj spavaćoj sobi."
"Pogodi si u pravu." Tada je rekao "Bok" i izašao vrata.
Kao što sam okrenuo i otišao u moju spavaću sobu kako bi haljinu, dospio sam dolje da se osjećaju između mojih nogu. Moj je još uvijek natečen klitoris i tako osjetljiva! Želio sam smo se mogli poljubio i razgovarali malo duže a možda je imao šalicu kave poslije.Oh well, možda sljedeći put.
Otišao sam u kupaonicu da se opere kad sam mislio sam čuo vrata blizu, ali opet sam ga ignorirao. Nedugo nakon toga sam čuo Karen deranja na stražnja vrata. Hodao sam u kuhinju da joj gol u. Karen je bila naviknut viđenje mene gol jer smo također su ljubavnici.
"Što je, dovraga, ide s tobom, ostavljajući crni momak zajebavati vam se sviđa to?" ona zahtijeva.
Prije nego što sam mogao odgovoriti, rekla je ona, "You look nered! Jeste li znali da vaše grudi su crne i plave oznake na njima? Moraš zubi maraka i hickeys na strani vrata! Koji vrag ste radili s tom tip anyway? "
"On mi želi da se njegova kurva!"
"Vaš ne ide, zar ne?" Karen je pitao, a zatim je vidjela novac na stolu.
"Gdje je ovaj došao iz? Sixty dolara, je li on vam to?"
"Mislim da je to učinio," nasmiješio sam na nju. Tada sam objasnio o slušajući što sam mislio je vrata upravo prije nego je došao in "Mislim da je on doživio kao dobar seks je osjetio savjet bio opravdan moram miris;! Neka mi se tuš i onda ću vas na ručak . "
Na ručak Karen divulged tajnu za mene ", Liz, otkad Leon i ja imali spolni odnos prije nekoliko godina sam bio viđenje svih vrsta crna dečki i uzimajući plaćeni za to. Zašto ne pustiti mene postati Vaš gospođo, ja možete naći sve vrste crni momci u potrazi za bijelim tits i maca i oni će platiti dobar za povlasticu.
Oko četiri usta prošao, a ja još uvijek bio jebeni sa A.. C. ali nađe put do mog liječnika ured je zahtijevala da se prilagode moj osjećaj. Bio sam jako trudna i to je bio tri usta kasnije sam saznao da sam bio da su AC i moje blizanke. 

Нема коментара:

Постави коментар