.

четвртак, 16. јун 2011.

SMS karanje


Kiša slijeva prema dolje, a teško protiv gužve pločnik i prometnu gradskih ulica u New Yorku. Ljudi izgleda da hrle čak i brže doći do svojih odredišta, u nadi da ne bi bilo vlažnije nego  parovi sex oglasi  moguće. Automobili Čini se da se kreće čak i sporije sada zbog vremenskih uvjeta, i taxi cabs su pozdravili čak i više. Ja šetati iz robne kuće, vrećice u ruke i sebe prokletstvo za ne dovodeći kišobran. Ljudi su uzimajući grubo jedni devojke sms karanje  s drugima, njih guranje kako se kreću brže, a netko pokuca na mene. Moj torbe pad na zemlju.
"Prokletstvo" Ja vikati na trenutnu situaciju pri ruci. Moj dan je bio idući tako velik i sad ... ... ... ...
Ja zavoj na koljena, oprezni da ne otkriti bilo ono što je pod mojim haljinu suknju. Upravo sam ostavio posao i bili veseli ide shopping. Bilo je nekoliko stvari koje sam vidio, a window shopping i flipping kroz stranice kataloga i jednostavno sam je umirao da biste dobili njima. Moj visoke devojke sms karanje   pete čine ga teško manevriranje na papučica pločnik, ali sam uspio dohvatiti moju vrećice iz zemlje i pogledati.
"Wow" Ja uzviknuti, pokrivaju glavu s jednim od vrećica kako bi dobili jasniji pogled bez kiše poplavljen je. Duga, crna limo samo izvukao do pločnik i vozač izašao iz te trčao oko na drugu stranu vozila i otvorio vrata.
"Miss", on se zove kao što je signalizirao rukom u unutrašnjost automobila. Živčani i kaplje mokri sam prišao vratima.
"Dođi unutra. Možete pogledati jednostavno grozna draga moja i ja ne mogu podnijeti da vidi takve ljepote stoji na kiši. Gdje ste na čelu, a ja ću biti sigurni da moj vozač će vas tamo ", ti reći. Ipak ne vidite u potpunosti, ja probiti glavu unutra. "Jeste li sigurni?Izgledaš kao  matore sms karanje da ste prilično zaposlen čovjek, a ja ne želim ometati planove koje biste mogli imati, "Ja odgovor nasmijana.
"Glupost, uđe" Nagazio sam na osjećaj vrlo oslobađa od kiše i mjesto moje torbe dolje na podu. Tada sam se moje šanse da u potpunosti gledati na vas.
"Definitivno je vrlo važan čovjek," ja mislim da sam kao što sms parovi karanje sam ti skenirati više. Možete sjediti uz čašu neke vrste alkoholnih pića u ruci, u potpunosti odjevena u vrlo skupo izgleda poslovno odijelo. Da bi biti vrlo skupo način je izgledalo gotovo satiny s pinstripes. Izgledaš vrlo čist rez i svoj miris ... ... vrlo opojan. Možete nositi nekakvu Köln koji nalikuje onom Drakkar i odmah me uzbuđuje.
"Ne mogu vam dovoljno zahvaliti za to, zaista," kažem, ljubazno. Mogu ukloniti moj sportska jakna koja je sada natopljenom otkriti crveno, svileno bluzu. Oči sada lutaju gore i dolje moje tijelo mi je poduzimanje svih u. moje crvene visoke pete, kratke, crnu haljinu suknju, crvenu svilenu bluzu uredno uvučen u moju kosu i zavezana u isječak.Moje grudi vrh van samo malo od rascjep u moje bluzu.
"Što ćete učiniti, ako mogu pitati i što je vaše ime," mene pitate, još jedne pijuckati svoje piće, ne uzimajući oči s mene. Ja obrisati neke kapi iz mog čela i osmijehom. "Ja sam Julie i radim u uredu odvjetnika samo do ulice. Ja sam svojim tajnikom. Znam da je vrlo važno odvjetnik i nisam ga upoznala još. Ja sam bio na poslu sad za dva tjedna i on je bio uključen u stanju slučaju. "
"Želite li za piće", vas kao što premjestiti bliže traci.
"Naravno, postoji vino?"
"Naravno." Vi osmijeh kao što pripremiti stakla. "Nadam se Cabernet je u redu."
"Zvuči ukusno," Ja odgovor i uzeti staklu od vas. JA uzeti gutljaj zatim drugi i polako osjećam toplinu to oko moje ovratnikom.
"Mmmmmmmm to je jako lijepo. To mora da je skupi ", kažem kako sam piti neke više.
"Ništa nisam mogao priuštiti", a ti glup. Postoji nešto o vama da ja ne mogu sasvim pin point, no nekako vam se čini nejasno poznato.
"Wow, to je sve nekako toplo vratiti ovdje," kažem smijući, očito osjećaju neke posljedice od vina. Ja početi otkopčati gornji gumb moje bluze i fan sam nekoliko puta, uzdišući.
"Dakle, što je vaše ime, ako vam ne smeta me pitaju. Htio bih znati tko je taj čovjek koji tako je milostivo dao mi vožnju. "
"Ime je Steve ... prezime nije važno, nije odmah bilo kako." Vi nude mi više vino mahala bocu i ja uzeti više. Učinke od vina se sada kreće kroz moje tijelo, a ja osjećam sretno i uzbuđeno i vruće. Gledam preko u tebe i dalje polako pijuckati svoje piće koje se čini da viski s ledom. Još uvijek nisu uklonjene oči od mene i čini se gotovo penetratingly zavodljiv. Gledam dolje na svoju ruku i primijetiti vjenčani prsten  matorac kara klinku na prst. Mislim da ja osobno, "Nema načina. On je potpuno izvan granica. " Možete promijeniti svoje sjedalo i premjestiti u blizini mene.
"Ti izgleda prilično rumenilo draga moja, ti još vruće?" Miris svoje zavodničke Köln osvaja više od mene i šalje signal trenutno ispod mog struka, podsjećajući me na ono što ja želim.
"Da, malo," Odgovorit ću vrlo lakomisleno. "Mislim da sam svibanj potreba someth ... ... ... ..." Prije nego što to znam vaše usne se pritisne protiv mina. Polako se kretati svoj jezik i moj um je prazan. Jedino što ja mogu sjetiti sada kako loše Želim, kako loše trebam to, upravo ovdje i upravo sada. Ja omotati ruke oko vrata i vrlo strastveno se ljubite natrag.Možete ukloniti isječak iz moje kose i teče svuda oko mog ramena. Ona miriše tako slatko i voćne i zaustaviti naš poljubac potrajati neko vrijeme upuštati vaša osjetila. Vi miris moje kose i pokrenite ga kroz prste, to je tako meka. Tada ćete premjestiti u blizini moj vrat i miris i poljubac je malo. Možete miris moj parfema i jaukanje.
"Mmmmm, Coco Mademoiselle je Chanel. Jako lijepo, "ti reći i nastaviti niz moj vrat i dekolte u moj. Možete zaustaviti i pogledati me u pitanje u vašim očima da li ili ne bismo trebali biti događaj ovaj. S moje srce lupa u grudima ja odgovoriti bez daha, "Molim.Nemojte prestati! "Počnete mi unbuttoning i otvori mi bluzu. Moja velika, okrugla grudi i bradavice strše vas pozdravljam ispod grudnjaka Lacey crveno. Vi omotati svoje ruke  parovi sex oglasi  oko mene i to unclip, uklanjanje moj grudnjak i moje grudi odskočiti ispred svoje, sretno da bi bilo objavljeno. Možete početi sisati na njih i jezik im i ja baciti glavu unatrag i uzdah glasno. Vina sada ima dosta utjecaja na mene i ja u potpunosti da se ići na svoju volju.Možete početi skliznuti ruku pod moje suknje, gurnuti u stranu moje tange i početi mi prst.
"O Bože," Ja sam vikati uzimajući u svakom zadovoljstvo ste mi daje. Ja vam mi prst za vrijeme onda ću vas gurnuti off od mene i uspon na vrhu od vas. Ja skinuti jaknu i početi poništiti svoju kravatu. Ja bič izvan vrata i baciti ga negdje u limo. Ja počnete ljubiti kao što sam ti otkopčati. Ja sam počeo za sebe mljevenje protiv lupanje pijetao i čini mi osjećamo tako dobro. Ja polako poljubac moj put dolje prsima i unclip svoj pojas. Ja otvoriti hlače i vidjeti kako vam teško su unutra, ja ga zgrabite i povucite ga prema van, lizanje ga nekoliko puta.
"Da li to što imate glazbu vratiti ovdje," Pitam ja vas kao što sam uspon od vas, osjećajući se vrlo uspaljen i pijan. Ja primijetiti da guranje gumb i jazzy, romantičnu glazbu emitira iz unutrašnjosti limuzina. Obraćam mi natrag na vas i gledati vas od preko ramena kao što sam početi unzip moje suknje, ostavljajući ga ispustite na pod da bi se otkrilo svoje crvene tange ispod Lacey.
"Vi haljina jako lijepo," ti reći kao što počnete da udara svoje lupanje pijetao. "Zašto ne dolazite ovamo." Ti pristup i dobiti na vrhu od vas opet, omogućavajući vam klinac kara matoru  da stavite sebe u meni. Ja uzdah glasno na osjećaj da ste duboko u meni, onda sam se početi voziti. Ja odbijaju gore i dolje i moje tits kistom protiv vaše lice. Možete početi jaukati i ja početi jahanje brže i teže. Možete početi sisati na moje bradavice i to me izluđuje.
"Oh baby, mislim da ću sperma," Ja sam vikati, ja brušenje protiv vas kao što sam vam vožnja. Tada sam početi vrištati kao osjećaj traje sve do mene, osjećaj sve vas duboko moj zbijeno, mokro maca.
"Uzmite na sjedalu dijete", li mi reći, a ja dobiti na ruke i koljena. Možete  parovi sex oglasi  doći do iza mene i sebe gurati u mene.
"O, fuck yea," Ja vrisak kao što počnete lupa tvrdi penis u sebi. Možete nagnuti nad i krenite igrati s mojim bradavicama.
"Hajde dijete, jebi me jače," Ja vikati što ja osjećam dolazi bliže i bliže vrhunac opet. Tada sam početi vikati: "Da dijete, ja sam tamo ... .. O Bože, ona se osjeća sooooo jebeno dobro."
Čujem vas gunđanje kao što se bliže, a onda čujem ti vikati: "Da beba, uzmite koji jebeni penis ... ... ... mmmmm." Svršiš u meni i ona se osjeća tako dobro.
Mi se trenutak sjediti tamo i opustiti se, tada sam oblačiti, a vi me obavijestiti da smo stigli na svom odredištu. Vozač dobiva se i otvara mi vrata, gleda u mene s velikim osmijehom na licu, gotovo kao da je gledao cijelu stvar. Obraćam se Vama i osmijeh.
"Hvala vam toliko vrlo velik dio za vožnju", kažem, namigujući na vas.
"Vi ste vrlo dobrodošli, i oh .... Usput ... .. Ja ću vas vidjeti na poslu sutra. Ja sam odvjetnik da niste vidjeli još, vaš šef. "
Možete se smijati kao šokirani izgledala je sada pijan protiv moje lice.

Нема коментара:

Постави коментар