.

среда, 27. април 2011.

Parovi sex oglasi


Ja sam 28 godina star i žive sami u moj mali kući, i imaju samo dobio djevojčicu kao stanar za izradu za moje troškove. Ona živi na prvom katu i mene na terenu.
Ona nije glava Turner kad pogledate na svoj prvi, ali kada se bliže izgled, možete pronaći ćete da Nidhi je prokleto privlačan i sparan. Njezine crne oči, ali joj tanke usne ukusne, joj seksi noge, te joj tamne kao i glatka n seksi skin.The više vas pogled na nju, više ćete joj želju da na svom krevetu, njezine meke ruke sa svijetlo ružičaste nokte da ona ima, joj znojna tijela ljeta, njezin vrat iz kojeg jedva mogu zadržati svoj toungue daleko, svi oni bi si lud i tvrdi.

Ona je bila živi u našoj kući za 1 godinu dana sada, i svaku večer kad se vratila iz koledž, ja se stajati u blizini prozora, dobiti pogled na nju i masturbiraju.
Jedan vikend je padala kiša kad se vratila iz koledž, ona je sve mokro, a ja je dobio uvid u njeno tijelo kroz svoju odjeću, to je bilo dovoljno za mene, rekao sam sebi sam wud kraju ovog danas, kao lijepa i seksi djevojke ne mogu ostati u moju kuću ne ostavljajući me odvesti još jednom, odlučio sam da sam wud joj reći da ako ona ima da i dalje živi u kući, ona je morala voditi ljubav sa mnom, znala sam da ne wud slažu i da će napustiti kuću, i ja iako bi stavio kraj moj svaki dan žalosti.

Taj večer JA je otišao s njom i rekao: "Nidhi, ti si tako lijepa, ja sam vam željeni tako dugo, znam da ovo nije u redu, ali došao sam ovdje da vam reći da ni ti biti moja za jednu noć ili morate napustiti svoje kuće prije nego što sam vam silovanje "

Na moje iznenađenje, ona nasmijala, i reče: "Znam da me želio, tako da imam posla za vas, ja sam pitao što je to?
Ona je rekla, ja mogu imati sex s tobom svaki mjesec, ali neću vam platiti najam kuća bilo koji više, ona je rekla da nas oboje wud dobiti seksualnog zadovoljstva i ona wud riješiti svoje financijske woes.
Pristao sam odmah, rekla wud biti tamo sa mnom u ponoć.

Imao sam nekoliko sati da se pripremi za moje dugo priželjkivani noći, kupio sam neke ruže n pokriven krevet s ružinim laticama, pripremili malo mlijeka vrhnje s čokoladom u prahu, što sam mislio sam wud da joj jesti i stavio zdjelu meda u sobi sam ne znam za šta.

Odlučio sam nositi niže, i ništa drugo. U ponoć mi je čekati više kao ona je pokucao na vrata, otvorio vrata, pogledao sam na nju, ona je nosio tanku bijelu košulju zakopčane upto joj boobs, njenu kosu nevezan, ona je bila mirisna ruža, i imao je svjetlo roza niže dolje, noge izgleda seksi kao i uvijek.

Nisam mogao odoljeti bilo više, stavio sam ruke na nju obrazima,  parovi oglasi ohhh su tako meka i glatka, donio sam moje usne na njene i struja je tekla kroz moje tijelo, za parove  ja sisao joj usne i ona nalazi svoje ruke na moja ramena, Ohh njezin dodir osjećala tako vruće.

Sam zatvorio vrata, pokupila ju u naručje i odveo u sobu i legao na nju ruža latica pokrivena krevet. I onda je otišao dolje i čučnuo na koljena, moje lice pred njezinim nogama. Sam podigao joj malo smanjuje i poljubio joj ankles, mmm tako lijepo Ljubio sam jedini od njezine noge, polako sam razdijeliše moje usne i usta progutala noznim prstima, ja sisao na em malo kao ona neka se izdisaju. Na svom izdisaj Popeo sam se na poljubio joj usne, moja toungue pomiluje joj vrat divlje, ja lizali joj obraze, nos joj, ja sisao joj uške, moj toungue natrag na njezin vrat kao što je moje ruke početi otkopčati joj majicu, ja slajd daleko košulja od svoje lijevo rame i poljubi ga, svingerski parovi  ja podići svoje tijelo lagano i skinuti majicu i također potpuno otkačiti grudnjak. Ja ljubim desnom ramenu, a zatim pustiti neke moje sline pada iz mojih usta na njenu kožu između joj vrat i grudnjak, Ohh moje seksi nidhii, dopustite mi da te volim tonite kažem i ljubim n širiti svoje sline sve više od nje lijeva na desno rame, ona mjesta rukama na leđima i mene miluje. Ja maknuti grudnjak koji sam već imao odvoji od tla, da bi se otkrilo svog mladog lijepe grudi, n male smeđe bradavice.
Ja ljubim nju ostavio sisa i stegnut pravo bradavicu s moje strane, ona omogućuje se izdisaju i drži me tighter, ja sisanje joj pravo bradavicu i pritisnite lijevu sisa, tako meka n seksi. Nakon playin s njom boobs dosta za neko vrijeme sam krenuti dalje dolje joj pupak, umetnite svoj prst u nju, ona je teškim disanjem, ja sisanje joj pupak, mokro područje oko njega sa mojim toungue.
Zgrabio sam zdjelu krema čuva zajedno i izlio sve to na nju počevši od njezina lica i doradu zakona o trbuhu, ona se činilo da uživaju vrlo mnogo kao što sam počeo širiti vrhnje po cijelom tijelu s mojim usnama, ja uzeo rukama u rudniku i napravio joj milovati vlastitu kremu pokriven boobs, ona je izgledala tako sex parovi za druzenje  da radiš i to je dobio kremu na rukama koje sam proširila svoje ruke s mojih usana. Počeo sam sisa joj boobs opet kao moje ruke sada skliznula dolje joj smanjuje i JA je otišao dolje i očima njene ljupke noge gotovo je napravio moj kurac suzu putu iz moje smanjuje. Ljubio sam joj bedra, polako i polako ljubi moj put dolje joj desna noga pokrivaju svaki milimetar od njene ljupke kože s mojim poljupcima, nakon dostizanja desnom koljenu sam joj lijevo bedro, mm miris joj maca je bio blizu i mogao sam vidjeti mokro mjesto sada na nju lijepe roza gaćice.Skinula sam joj pidžama u potpunosti i poljubio moj put prema dolje da joj calfs, gležnjeva i nogu koje sam već imao okus. Ja skliznula upto gaćice, poljubio joj gaćice, duhati moj dah na njima, a ona neka se stenjati. Zgrabio sam joj gaćice sa mojim zubima i da ih skliznula sve na putu prema dolje i uzeo em off. Stavio sam joj gaćice unutar moje snižava kao ona nasmijala, ali je osjećao tako dobro da nešto što je dotaknuo joj maca, sad dodir moj hard penis.

Držao sam joj ankles i širiti njezine noge, njezina maca, ohhh tako lijepa, apsolutno nema dlaka, sam je pitao o tome što ona koristi za brijanje, na moje iznenađenje ona je odgovorila s uzdahom da ona nikada nije narasla kosa bilo tamo, ona je bila disanje teška. Joj maca usne blistavim s njom sekreta, JA je uzeo moj usne joj maca i isisan malo, i čuo njezin jauk, to mi je dobio idući čak i više i ja darted moj toungue u joj maca lizali i njezin divlji za neko vrijeme, ona vikali, grabbed moje kose, mogao sam osjetiti da je ona uzimajući vlažan brzo pa sam se povukla svoje toungue kao što ja ne želim da joj sperma još. I sada se pridružio joj noge leđa zajedno, i uhvatio bocu meda i širiti ga diljem počevši od njezina maca do koljena, moje usne da protrlja sve nad njom noge i sam prikupio neki nad njom prekrasnim nasipom.
Moja je najveća seksualna fantazija je sada potpuna, to je bio havin Nidhi čokolade boobs i njezin med umočen maca na mom krevetu, Ustao sam na krevet da imaju dobar pogled na nju na taj način, ona je izgledala najseksi nered na zemlji. Našao sam ga dobro vrijeme da skinu moj smanjuje kako joj oči gledale moje tvrdoće s pozornošću, moj kurac skočio van, ona je pogledala u njega i lizali joj usne invitingly, sam je podigao držeći joj ruke i sada, ona je klečeći na noćenje i stajao sam na to, lice joj pravo pred moj kurac, ona milovala moje testise s njom meke ruke, a ja neka se uzdiše, ona je voditeljica moj kurac među svoje usne i to je bilo dovoljno za mene  parovi druzenje da shvatite da ne bih mogao dopustiti da se to dogodi onda pravo što bih sperma, ako sam proveo nekoliko sekundi unutar njezina usta, pa sam se povukla moj penis, još uvijek sam imao više za nju, sam je pokupila u moje ruke kao ona zamotan joj noge oko mog struka i moj kurac na trenutak dotakla joj maca, to je tako electrifying. Sam je odveo u kupaonicu, stavio tuš na pranje i počeo s vrhnjem i medom da sam pokrivena svoje tijelo, ja gumiran joj boobs i trbuh s moje obraze kao moje ruke operu ramena i vrat, to osjećao tako dobro. Ja prati joj maca i njezine noge i utrljava noge s mina, onda sam ju pokupila u moje ruke ponovno i napravio joj leći na mokrom podu kupaonice naopačke, ona je morala da "ono što je pakao" vrsta gledati u nju oči, ali bio sam s moj prvi pogled na njezine seksi leđa, sam uklonio njenu kosu koja je zaglavi na leđima zbog vode, vode koja pada na nas i Ljubio sam joj leđa od iza ramena do sredine, ljubljenje mokro joj leđa dolje na bokovima, ja malo bokovima malo, a ona neka se moan, ja širi joj dupe guzovi sa mojim rukama i lizali joj šupak, a ona je vrisnula opet. Ona je rekla: "Ohh dragi, molim da mi se sad, hoću da me jebati, Zene za gledanje   napuniti moja maca sa svojim spermija, molimo učinite to sada, jebi mee".
Kako sam mogao držati leđa nakon što je čuo ovo u takvoj seksi glas. Okrenuo sam se tuš off, odveo ju u naručju i njezina položio na krevet, ljubi moj put od noge joj usne dok sam se popeo na nju, joj mokro tijelo odnosiš, ja to širiti njezine noge, moje ruke drži njezin, ili prstima zapletena u svaki drugi, ja skliznula moj kurac u nju, kao usnama rastali pustiti van jauk, moj toungue pronašao svoj put u usta, moje usne na njene, naše toungues valjanje, i ja sam počeo pumpanje u nju, ona je tako mokro, moj kurac osjećao tako toplo n mokro joj maca kao zidovi stisnute oko njega, imao sam bio igranje sa svojim tijelom tako dugo, to je 5 sati., to je nemoguće za mene da držite moja sperma bilo više, ja gurnula malo jače i dublje, ja razdijeliše moje usne i pitao joj jedan posljednji put "Nidhi, jeste li sigurni da želite da se moja ljubav unutar vašeg maca?", rekla je yesss s velikim siktati i moje usne su se vratiti na njezin, ja održan rukama tighter, pumpa i iz malo brže, a ja ga spurted out, mogao sam osjetiti nikad nisam imao neka takva količina sjemena iz ikada prije, imao sam četiri velika spurts i nekoliko malih one nakon toga, i položi moje sjeme duboko u nju, ona cummed sa mnom i ja, iako preživaju osjećam sve tekućine unutra, neki također dodiruje moje testise, kao što sam dao neke konačne pumpe, moj kurac je bio unutar atleast za pola sata i nakon toga nitko od nas se preselio, pa sam se povukao moj penis, vidio sat, rekao je 5:00, zagrlila sam ju i otišli smo na spavanje.

Nešto kasnije sam se probudio na trnce na moj re-kaljenje penis, kao što sam otvorio oči vidio sam joj ruku miluje moje loptice, i da je vrlo trenutak ona ljubila moje grudi, njezina meka poljubaca osjećao tako prokleto dobar i prije nego što sam mogao shvatiti Bio sam teško opet, ona je otišla dolje na moj želudac ljubljenja moj pupak, a zatim je uzeo moj kurac u ruci i napravio svoj vrh poljubac joj bradavice, jednu po jednu, ona milovala moje butine sa rukama, dali su mi namigivanje osmijeh, i zahvatila moje loptice u ustima, to je bio moj red da jecaj i krik sada kao njene usne i toungue radio na moje testise, ona lizali moj vratilo iz svoje baze do vrha, a zatim ga je uzeo u usta, joj toungue rade na njemu kao joj usne počeo kretati gore i dolje moj vratilo, bio sam stenjući od užitka, držeći joj kosu, uzela ga sve dublje i viknuo sam: "Ohhhhhhhhhhhhhh Nidhiiiii", u tom trenutku ona joj cijelo tijelo, okretati oko 180 stupnjeva sa svojim usnama rotiraju oko moje vratila donoseći joj maca na moje lice, moje toungue odmah darted u nju i počela sam joj lizati kao pas, ona je uzimajući vlažnija, dao sam joj duboko moždani udar te je uzeo moj vratilo dublje u usta, a ja sam bio iz ovog svijeta kao što smo dobili u ritam između moje toungue koji rade u njoj maca i njezine slatke usne na moj rad osovine, ja nikad zapravo sanjali radi 69 s njom, ovo je vruće iznenađenje od nje, počeo sam uživati ​​u još više jer sam znao da je ona sada radi, jer ona to htjela, ne samo zato što je htjela uštedjeti novac, ja sam uhvatio bokovima te ih pritisne na moje lice, moj strelovit toungue duboko u njoj, što joj daje izniman užitak u vožnji, počela mi je sisa pravi teško.
Bila je uzimajući mokro i znao sam da joj je orgazam blizu pa Zatvorio sam oči i njezin divlji lizali, sam čuo jaukanje i osjetili slatki fluid na moj toungue, on je otišao u moja usta, neki ga teče niz moje obraze, ona je sisao mi je teško i dao nekoliko dubokih poteza k meni s njene usne, a ja spurted u usta, ona je to sve u usta i brzo donio joj je usne na moje, joj sperma i moje sjemena miješanje između naših usta kao što smo zajednički dugo nadmetanje poljubac, ona je ležala na mene, a mi dozed off opet. Devojke za dopisivanje sex

Kada se moje oči otvorio opet, to je bio samo posljednjih 12 sati, bilo je kišno nedjeljno popodne i zahvalno djevojka nije došao kao i obično, Nidhi još uvijek je spavao na meni, ja joj polako podiže i njezin staviti na stranu, stavio smanjuje natrag na i pripremila kavu za nas.
Kada sam dobio natrag s kave, ona je već budna i tamo je pogled iznenađenja na njenom licu vidi me nosi kavu, dao sam joj šalicu kave dok je sjedila protiv naslon kreveta. Sjedio sam uzduž nje i kao što sam se pijucka kavu Počela sam gleda na njeno lijepo tijelo opet, ona je još uvijek gol i njezine prekrasne male grudi je otišao gore i dolje sa svojim dahom, njezin prekrasan noge ispružene na krevetu s nogama prekriženim nogama. Munja pogodila s glasan zvuk i kiše dobio teže, a počeo sam osjetiti moje ublažene penis čupati i tegljača malo u mom snižava kao što sam gledao na svoje golo tijelo.
Dok je pijucka kavu sam počeo sadnju meke poljupce na nju boobs, ona se činilo da uživaju što su joj lijeva ruka počela da miluju moje kose kao što sam se preselio dolje i poljubi joj pupak tiho.
Završila je kavu i ustala i pokupila joj gaćice nositi, to je u tom trenutku da sam održao joj ruku, poljubi nju i pitao: "Nidhi, mogu ja kurac vas još jednom, draga?" Kimnula u suglasnosti s osmijehom , koji je dao moj kurac više nego čupati, to je djelomično uspravan sada. Znao sam točno što sam morao učiniti. 

Нема коментара:

Постави коментар