.

субота, 2. април 2011.

Sms chat devojke


"Room service!" Nazvao sam glasno kao što sam  pokucao na vrata  chat devojke  . Čekao sam minutu balansiranje ladicu u mojoj lijevoj ruci kao što sam sada postala toliko koristi za događaj.Nisam čuo ništa iz unutrašnjosti prostorije tako da nakon dvostruke provjere broj sobe je bio ispravan, JA iskorišten moj kuću ključ i otvorila vrata nešto prije uzvicima "Posluga u sobu!" Još jednom. Sam oklijevao, ali nisu čuli ništa pa sam oprezno nastavio iznutra.
Soba 1512 bio je jedan od hotela bolje apartmana, jedan s velikodušnom veličine dnevni boravak u susjedstvu u spavaću sobu, ali još uvijek nalazi unutar jedne velike površine.Kupaonica pametno je prikriven iza spavaću sobu, tako da je ona također ima veliku pogled na grad. Stavio sam ladicu na mali okrugli stol u sredini dnevnu sobu i podigla poklopac za potvrdu sadržaja. Šest svježe kamenice s shucked komad limuna. Točno onako kako je naredio gđa Johnson. Također, na traci je bocu jednog od najboljih hotela šampanjci,chat devojke   ledom i dvije čaše, također po nalogu. Gospođa Johnson navodno je bio vrlo precizan o redu i da je inzistirao da sam se vrataru da ga donijeti gore. Ja ne mogu raditi zašto, jer nije Čini se da su ovdje. Sam stavio bocu u ledom, ček ladica uredno je bio smješten, pogledao po prostoriji, okrenuo i počeo ići van.
"Stop!", Bila je naredba od negdje iza mene. Okrenuo sam se brzo, misleći da je drama.Vidio sam stoji u okviru vrata kupaonice vrlo atraktivna Auburn kose žena koja bih valjda bio u kasnim tridesetim godinama. Ona je nekako činilo poznato, ali ja stvarno ne probati previše teško za pretraživanje pamet točno gdje i kada sam ju vidio prije, jer ona je stajala tamo u jednom od hotela velikih paperjast bijela kupka haljinama, one koje svatko voli suvenir . Plašt je bio otvoren prema dolje prednji tako da je i dalje dolje kroz njezinu velikodušnu dekolteom gotovo do pupka joj. Njezine grudi nisu bili izloženi, ali izgled je predstavila i misao onoga što leži u okviru je tako seksi i veliki uključite, ja sam samo gledao. "Ti si rano!" Ona usklikne u istom zapovjednim glasom. "! Trebao si ga donijeti gore točno u 03:00" Ja sam pogledala na sat, to je sada 4 minute prije 3, što mi je bila završiti za dan. Sam bio na podu od 06:00 i bila sam spremna ići i da je nogomet trening sa početkom u 17:00. Počeo sam nešto reći, ali ona odmah mi odsijeci je i rekao: "Ne, ne govore osim ako sam vam reći da govore".
Samo sam buljila u nju opet kao što sam bio izgubljen za riječi. Njezin glas je zapovjednički ton, a ja se činilo da samo reagiraju na svaku riječ, rekla je ona. Ona ode na "Trebam te da služe hranu prije nego što ide tako doći ovamo i raditi kao što ste rekli." Opet je red i kao da sam izgubio sve kontrole, samo sam poslušao. "Javi se za stol i donijeti ga na krevet do upravo ovdje", ona je zapovjedio ukazuje na mjesto na podu oko metar od kreveta. Opet sam kao što sam bio rekao i pažljivo postavljene čvrste drvo stol zajedno s ploče i šampanjac pravo na licu mjesta je naznačeno. Sam automatski okrenuo je opet kao što sam očekivala još naredbu. Umjesto toga, od negdje iza nje ona proizvedena okovan klincima kožna ogrlica za pse zajedno s metar dugom remen, i bez upozorenja, stavio ga oko vrata, on pokleknuo i zgrabio uzici. "Sada morate učiniti kako ste rekli, a ne možete napustiti dok ne završite sve što imam za vas učiniti!", Rekla je u vrlo prijeteći ton. "Sada, uzmi poklopac od kamenica", rekla zahtijevao vuče na vodi, tako da je to zapravo cut u moje grlo. Imala je dosta široka, ali to još uvijek dopušteno mi disati normalno kad nije vuklo na to. Ja kao i zapovjedio i stavljen poklopac ispod stola.Ona je tada dosegla preko i stisnuo malo limuna na dva od kamenica. "Dakle, ona ne učini nešto sebi" Mislio sam, ali ona mi je cut off u sredini staze, "Javi se kamenice s tanjura i to feed me", rekla je pokazivanje prema van i poking wriggling njezin jezik malo.Ja skliznula mala vilica pod kamenice koje se pre-shucked je došao daleko od ljuske lako i isporučena pažljivo joj usta da klizi na ispruženom jezik. Ona pursed njene usne i crtanje joj dah, kamenice jednostavno je usisan u usta s malim slurping zvuk. Imala je dvije žvače i proguta. "Vrlo dobro", rekla je ona, "Vrlo dobro". Ja sam ne siguran ako je kompliment za mene ili kamenice.
Sada primijetio da je kupka haljinu je otvorio malo ispod kravate kabel i malo tamne krzneni trokut je povremeno vidljiv na vrhu njezine glatke lijepim obliku noge. It made me pomno promatrati je opet, moj mozak u semi neutralan i gotovo sam se poboja ono što sam sada mislio je da dođem. Ali ne, ja stvarno ne mogu pogoditi što će doći. "Sada imate kamenice", rekla je u više pomirljiv ton, ali koji još uvijek imao taj zrak vlasti o tome.Ona je još uvijek imao držite povodac i ja stvarno ne želim joj da povuku na to opet. Ja joj mogu svladati, ali sam kao što je potpuna zatvorenika kao što je netko iza rešetaka, a ja kao što je bio zarobljen kao zec u zamku i nisam probati, chat devojke  ja sam predala. Tegljača došao svejedno, ona je osjetio moju oklijevanja, a ja sam skoro pala u san i to me doveo natrag u stvarnost. "Sada" je ona zahtijevala. Ona je objavio povodac dovoljno za mene da pognuti i poduzeti druge kamenice s limunom. JA je uzeo ljuska i staviti ga na moje usne, to naginje i isisan kamenice ravno od ljuske. "Chew to", rekla je ona, Chew on desno gore ". Ja sam kao što sam bio rekao i žvakali, degustacija slanost mora i metalik, ipak kremasti premaz preplavljena mojim ustima, jer su samo kamenice mogu učiniti. "Sada prelijte neke šampanjac svakog", ona je zapovjedio opet i odmah sam to učinio, mjehurići plutajući na vrh staklo prije nego ih pustim skrasiti to top gore. "Sada piće", kazala je dopuštajući mi dovoljno labav da to učinite. Uzeo sam gutljaj i bio je oko da imaju više nego je rekla: "Dosta", pa sam stavio stakleni natrag na stol.
"Trebam još kamenica", rekla je kako je opet leant dolje i stisnut malo limuna na još dvije kamenice joj tits kosi privremeno iz svoje zurenje haljine kao što je to učinio. Oni su me odvratiti kratko, ali ovaj put sam pre-empted joj naredba za branje settle jedan kamenica kao ona završila. Ona je očito bila zadovoljna jer je ona nasmijala malo, prvi put otkako sam došao u i činilo da promijeni cijeli izgled. Ona je zapravo izgledao prilično zapanjujuće kad se nasmijala, imala zrak uvjeren elegancije o njoj, iako je ona bila nekoliko godina starija od mene, a trenutno mi je održana u njezinoj moći. Uzela kamenice sam ponuđenih njezin jezik i usisan u jednom, dva više žvače i velika lastavica, ovaj put ističu lastavica, pazeći pritom da sam bio obličje. Ona je tada sjedio na rubu kreveta i izvukao na vrhu ogrtača, tako da osim par raskošnih grudi suočeni mene, okrugle i pune, još uvijek vrlo čvrsta i svilenkasto glatka. Bradavice su tamnu nijansu ružičaste, nego smeđe i izgleda da su oni prilično uspravno. Ona cupped njezine grudi u rukama dodiruje bradavice nakratko s njom palce, da me promatra pažljivo kao što je učinio. Bio sam vrlo blizu nje, morao sam biti, jer ona nije imala pustiti uzici. Ona je gurnula zajedno grudi i rekao: "Sada mjesto kamenice tamo!", Rekla je ona. Ja gulped i posegnuo za drugim kamenice s limunom.
JA je uzeo kamenice off ljuske i uvijek je tako pažljivo stavio između onoga što mogu samo nazvati, ona velika tits. SMS chat Ona ih drže zajedno i reče vrlo tiho, ali baš kao i čvrsto ";! Sada jesti"
Pa, nikada nisam mislio JA će gušiti u bilo kojoj situaciji, ali sam očito previše oklijevao dok drugi povući na uzici, a druga naredba jesti došla vrlo brzo. Ja trgnuo, ali je došao u pravu, uvijek je tako blizu i potrčao moj jezik između dekoltea i sa gore moždani udar i blagi sisati sam prikupila kamenice u moja usta. "Chew!" Ona opet zapovjedio. Ona je pažljivo promatrala me žvakati i kad sam završio, rekla mi je da lizati do posluživanja jelo koje kamenice je dostavljena, ne dajući mi bilo kakve zemljopisne širine za kretanje.Dakle, ja lizali one sise, ja lizali željno dok svaki trag kamenica je otišao, čak i na obje bradavice da nikad ni dotaknuo. Zatim, isto kao i prije, oboje smo dobili da su neki više šampanjac, mjehurići potpuno osvježavajuće usta i ispiranje na okus kamenica.
Obred zatim je izvedena opet, ona je dosegla preko i stisnuo malo limunovog soka na zadnja dva preostala kamenice.  chat gospodje Rekla mi je jednom pokupiti onda vuče na uzici me doveo natrag u blizini kreveta. Ona sidled na krevet malo više hodanja joj stražnjicu zajedno, a zatim potpuno undid kravatu oko nje ogrtač. Ona je sama skliznula iz ogrtača totalno ali je ostavio ga širiti ispod nje na krevet. Pogledao sam na svoje golo prije mene, dragulj u svim svojim sjajem. Uredno obrubljen maca je kosa tamnija od kose na glavi, ali je točno isti ton, pa sam pogađate da je prirodne boje. Ali ona me iznenadio kad je opet brzo se koristi obje ruke da izvadi joj maca usne dijelu izlažu svoj privatni dijelova za mene, ostavljajući ništa za maštu. Na ovoj udaljenosti to je bio prizor za vidjeti i sam pogled izbliza! Ona je rekla: "Stavite ga ovdje", što ukazuje na vrhu joj maca. Ona se činilo da čaša maca zatvaranjem donjem dijelu mokro joj usne, ali imajući na vrhu, osim tvoreći mali jelo. Ja skliznula kamenica u, pritom ga malo i ona dopušteno joj maca usne se zatvoriti preko njega. "Sada jesti", rekla je jednom dopuštajući joj ruke da se odmaknuti od tog čarobnog mjesta. Kao što je nevjerojatna i nevjerojatno kako je to, ja sam golubica u pravu, bez oklijevanja ovaj put. Prijedlog je bio sličan tits, moj jezik se činilo da zaronite i kašičica kamenice iz svoje skrovište, ovaj put pomiješana s hrpe maca sok. Stvarno okusa pohvalila jedni druge i plodovima mora je definitivno gurmanski mix. Ja lizali cijelu dužinu i širinu joj maca kako bi provjerili da sam dobio sve to, ali okus zastao na, njezin sok stroj za izradu stvarajući sve više i više kao što sam otišao. Osjetio sam dvije stvari, jedno, moja muževnost je poprsje vanjska strana od moj crnoj uniformi hlače i dva, ona je convulsing s vrlo udar na mom jeziku. Njene noge zavladala moje glave, a ona ne bi pustio. Povodac je još uvijek vrlo čvrsto i nisam mogao pomaknuti glavu daleko u svakom slučaju. The konvulzije nastavio sve dok s jedne svemoguć stisnuti i jeza, ona prestala. Kamenica je dugo bio otišao, ja se ne sjećam da je žvakanje, ali ja učinio mnogo gutanja.
Joj noge i povodac opušteno kao malo kao rukama vratio dolje joj struk. Njezina glava još uvijek ležao natrag na krevet, a ona nije potez za par minuta. Onda to izgleda gotovo neprimjetno, ona podiže glavu i pogledao me s đavolski smijeh dok sama podižeš na njoj koljena i rekao: "Sada, neka je vidjeti ako živite do svoj nadimak," kurac "!"
To me bacio kao što je bio nadimak samo koristi dečki na nogometne reprezentacije, zbog veličine moj omiljeni dio koji, na zatišje, bio je dobar 2 ili 3 cm veći nego itko drugi u klubu. Nikad nisam sanjao da će ime dobiti oko izvan kluba i pitao sam se kako je ova žena znala. To sinulo mi je iznenada, ona je majka mladića koji su se pridružili u ovoj godini, a on još uvijek nije vozio automobil pa je povremeno su ga došli pokupiti. Nikad vidio gospodin Johnson, ja ne mislim da postoji jedna, ali ona je očito dobro učiniti, auto je bio dobar Merc. Dakle, 'Squinny' kao što smo ga zvali, rekla je njegova majka oko mene i moj nadimak i ona je odlučila da se vidi za sebe. Razraditi plan ipak, očito je kako je bio ovdje dva dana, mene checking out.
Ona odvlači na uzici opet i rekao mi da ustanem, kreće sa mnom kao  chat klinke što sam to učinio.Ona je sjedio na rubu kreveta i rekao mi je da uklonite moje košulje, polako. Sada Ja sam vrlo stane 20-godišnjak koji izgleda nakon što je njegova tijela i uzeti footy trening ozbiljno (iako ja ću biti kasno danas), pa kad mi košulju došao off, ona prikladno je bio impresioniran s mojim "šest-Pack '. Ona je samo sjedio i gledao za trenutak zastao i njezine oči na izbočiti se u moje hlače. Ona nije ništa, međutim, i rekao mi je da polako skinu moje hlače: "Polako", rekla ojačana. Ja sam tako, ali lijevo moj boksera na i trbuha je još istaknuti kako su ponudili malo ograničenje na pritiske created by moj 'kurac'. Opet, ona nije ništa, ali mi izgleda gore i dolje sa svojim očima koji dolaze na odmor na moj trbuhom. Onda je ona išla joj ruke oko vrha moje boksera snapping elastične, vrhovima njenih prstiju  chat devojke samo je uvijek tako kratko dira moj kurac. Ona je tada leant opet malo i rekao: "Polako ih skinuti molim" upotreba riječi 'molimo' me bacio, mislim da je bilo greška u jeziku ili njen cijeli ponašanje se mijenjao. Ona je brzo shvatila što je rekla, međutim, tako da povučete povodac snažno ovaj put tako boli, rekla je ona "sada!"
Tako sam tucked moje dva palca u vrhu moje boksera i povukao ih prema dolje   chat matorke  polako, izradu prilagodbe kao što sam otišao kako bi se osiguralo moje muškosti nisu dobili kvrgav. Pa, to izniklih iz, u potpunosti pozornost, željan za akciju. Ona dahnu i rekao: "To je istina, nije ni čudo što vas pozivam 'kurac'." Well being mladi kolege i biti ponosni na svoje najvažniji dio, imao sam uzeo slobodu da mjerenje u prošlosti i samo hlad pod 9 "duga i 7" oko, čini se bolje nego OK za mene. Ona izdvajali mi malo bliže, a sa druge strane joj nježno ran prst duž moj kurac. Ja instinktivno pulsirajuće kao što je to učinio i pokret nije prošao nezapaženo jer je ona samo izdvajali daleko i to studirao opet. Onda mi je rekla da se izlije neke više šampanjac, na što sam odmah dužan, oči, činilo se, nikada ne ostavljajući moj kurac.
Kad sam joj šampanjac, ona je dugo gutljaj, mnogo više nego gutljaj, proguta i onda uzeo neki više u njezina usta. Ona je tada povukao me bliže, preselio se k mome 'kurac' i odveo me u usta. Ona se borila na prvi ga dobiti u, ali kad je to bilo gotovo više nego što sam mogla golim, hladnim šampanjac i mjehurići i dalje u ustima reagira na glavu moj kurac. Skoro sam izdvajali daleko kao reakcija, ali ona me je čvrsto reined u i to je bio izuzetno ugodan osjećaj. Nije ukloniti usta, ali dopušteno šampanjac skliznuti dolje joj grlo što je počela sisati i lizati glavu moje nabrekle lupanje kurac. Bio sam sada na nebu, ne samo da sam bio samo jede maca od kuće gost, ali majka jedne od mojih nogometnih suigrača bio sisanče moj kurac, i to je sve isto jako seksi žena. Izgubiti neku kontrolu, počeo sam zabadanje u usta, a veličina je što joj geg. Ona je, čini se, uživaju ga, ali onda hitno je rekla: "Dosta" i stavi natrag na krevet mi Zovu da zajebavati joj maca.
joj Unesite sam učinio, a kao iskusni ženu kao što je činila i kao majka, veličinu moje vrlo gusta i dugo kurac joj iznenađen. Bila je puno tighter nego što sam mislio da bih se iako sam stvarno imao pojma što očekivati. Ona se činilo mogućnosti prianjanje moj vratilo s njom maca i bio u mogućnosti povećati i smanjiti pritisak jednostavno s mišićima je pod kontrolom. Bila je vrlo, vrlo mokro i bio sam i dodao da je situacija s mojim pred-sperma naizgled ne zaustavlja na sve. Sam uspio dobiti u punoj dužini i činila mi se povući u bliže s rukama, nakon što je pustio remen do sada. Sam bio uzimajući vrlo hitna i počeo nasilno zabadanje i ona zahvatila me tighter. Osjećao sam se moja izgraditi dolazi, neumitno, montiranje na ogromne provalije da bih rado bih se prebaciti. Gospođa Johnson, jer ja još uvijek ne znam joj ime, nije bio idući u pustiti mene sperma po sebi, jer je ona vrisnula: "Da, da, oh my g. ..... o. ...... d! "kao svoje burne vrhunac je došao na svoje ostvarenje, a ja jednostavno došao i došao i došao, ljulja moje glave pravo vratiti kao što sam to učinio. JA je zadržao zabadanje i zabadanje dok nije bilo jednostavno ništa ostavio u meni i sokove, i njezin i moj bili teče slobodno iz nje sada kaplje i vrlo vruće maca. Ja vrsta srušila, čini se da sam bio potrošen i nije bilo snage u nogama, jer sam valjanog off joj i pokušao stajati, naglo pada natrag na krevet.  chat babe Ona je lagano povukla na uzici, još uvijek oko mog vrata, izvukao me bliže i poljubio me. To je bio prvi i jedini poljubac, a sve ostalo je učinio naredbu s naizgled bez ljubavi. Poljubac je bio strastveni poljubac i ona nije držite leđa, ali iznenada je izvukao daleko, undid moj ovratnikom i rekao: "Možete ostaviti sada, oblačiti se i otići."
Ja izdvajali na moj boksači preko vrlo mokro i ljepljivo kurac i bedra, a zatim moju košulju i na kraju moje hlače, košulju tucking u kao što sam otišao. Ja gumiran moj vrat koji siguran sam da je imao neke teško objasniti oznake na njega i krenuo prema vratima, okretanje osvrnuti reći zbogom, ali ona je već otišao u kupaonicu. Pitala sam se da bih ju ponovno vidjeti ili ako je imao nijednog prijatelja koji može pustiti 'kurac' vožnja opet!

Нема коментара:

Постави коментар