.

среда, 13. април 2011.

Za seks oglasi


Funny tehnologije stvar, to može raditi za vas ili protiv vas. Internet  seks jebacina na primjer - čudesan mogućnosti za komunikaciju i istraživanja, ali to također omogućava ljudima da vas trag - neke koje ste svibanj preferirati vrlo vjerojatno nije mogao! Ogorčeni muževi imate cuckolded, ex-supruge traži sve one zadržano alimentacija plaćanja. Grupa umirovljenika vas fleeced svog života štednje s tim lažnim ulaganja muljaža.
Ali onda je Amy!
Za one od vas koji su pročitali moj objavljen ovdje sjećanje "na obalama Ohio" ćete znati tko je ona.
Ne dvadeset četiri sata nakon što se pojavila priča, dobio  Internet  seks jebacina sms 
sam e-poštu od Amy sama koji nevjerojatno, čitao račun, a koja je pisala u svom e-emotivno je isušen nju, jer ona ponovno živi u svom vlastitom umu, svi smo djelili tako prisno tog popodneva skoro osam dugih godina.
Imamo ni odgovarao ili bio u kontaktu jedni s drugima sve to vrijeme.
Samo dvadeset četiri sada sebe, svoju saopsstenju popuniti one nedostaju godina dok moja leđa joj, postići slične namjene. Ona je napisao joj Žao nam je što su očito nikada vidjeti jedni druge opet i to dosta za neko vrijeme nakon toga, ona je plakala sama spavati žele mogla imati proveo više vremena sa mnom, slučajan iako je bio da ona nije pala trudna da dan. Takva mogućnost vrlo očito ne bi pokazao idealnim zaključak, sa šest mjeseci gimnazije još pokrenuti.
Ja povjerio joj da je moj na-odlazeći putovanje Kolumbo i izvan te večeri, nije bila bez velikom tugom u sebi i to da nije bilo za moj rad strogo itinerar, moj impuls je bio da se vrati u New Richmond i reći joj što Osjećao sam se, unatoč neprimjereno dobi-razliku.
"Pa ja ne žive sve to daleko  Internet  seks jebacina sms chat 
od sada tamo", rekla e-poštom, "Da li još uvijek osjećam kao vraćaju mi ​​reći?"
Nakon što je stvorenje impuls cijeli život, bio sam na prvi avion iz Sydneya, sljedeći utorak ujutro.
Jedva četiri tjedna otkako sam završio isti četrnaest sata dizanja u "Frisco na putu za Denver, barem sam mogao gledati prema naprijed u različitim prosljeđivanje let - u Columbus ovaj put. Osjećao sam se kao pogon - koji je jednako dobro, Springfield je neki devedeset pet minuta zbog zapadno od grada (OK, osamdeset minuta način na koji sam pogon), zajedno Interstate 70.
Branje gore Chrysler Sebring iz slatka mala crnka, rezident na Thrifty's prodaje stol na Columbus International, JA pogodak autoceste, pitajući se što sedam godina ili na taj način mogao učiniti da moje podsjetio slike mladih Amy. Tada sam pogledala u stražnji vizija ogledalo. Yikes! ono što je te iste godine wreaked na moj kruna, a da ne spominjem da je ružan roll okupljanja neravnina oko moje struk. Na trenutak sam se nadao da joj je izgleda imao previše izblijedio - nešto niveliranje igralište, ja racionalizirani.
Marriott Courtyard na jugu Fountain, u sendviču između  seks jebacina sms chat  Zapada i Zapada Glavni High Streets je klasa djelovati na bilo koji način Vi na to gledate i hranu koju jelo u bistrou Meta Urban tu vrijedi ostati u sebi.
Raspakiranje malu količinu prtljage sam donio, pozvao sam Amy je mobitel, da ga se sredinom poslijepodneva.
"Hello", odgovorila je, gotovo stidljivo. Soft glas zvučao upravo kao što sam se sjetio.
"Je li to prekasno u dan za hotcakes?" Raspitivao sam se.
Čini mi se ona o tome je reći: "Oprostite"? ali onda sam čuo malo izdisaju iznenađenje umjesto.
"Je li to ti Noel?" upitala je bez daha. "Jeste li u Springfieldu već?"
"Pa bilo to, ili ste u razgovoru s nekim nevjerojatno dobro programirani hologram dušo", rekao sam joj. "Yep samo provjeriti u Marriott Courtyard Hotel - znate gdje je to?"
"O, da," ona reče: "Želite li mi da se više sada?"
"Do vas:" Ja uzvratili. "Vi samo možete poslati mi e-mail umjesto toga, ako želite." Ona giggled ... najlepših od djevojački atributa.
"Ja ću uzeti moje šanse", šaputala je.
"Blesav djevojka", odgovorio sam udaranje "na kraju poziva." Prekrasna stvar međunarodne lutati!
Nije četrdeset minuta kasnije, najlakši i pokuca na moja vrata.
"Hvala Bogu, moje vruće-torte na kraju." Rekao sam, ljuljajući široka vrata moje svita.
Potrebno je puno za mene iznenađenje. Što je stajao na moj prag-definitivno drzi me iznenadio. Sada je samo pogledala devetnaest ... ako je to! Ista kosa, isto lice - isti lijepa slika - apsolutno ništa promijenilo. Bila sam gotovo neugodno biti tamo.
"OK Amy," promrmljao sam "To neka vrsta iluzije?  seks jebacina sms chat  Imaš George Lucas 'Industrial Light and Magic radi o vašem slučaju? Što je priča ovdje? Teško gledati dan drugačiji!"
Njezina blushing samo napravio joj izgledati mlađe i dalje.
"Pa, mislim da može doći i u." Rekao sam joj, uzimajući joj ruku i njezin pogon u moju sobu. Ulov kao što je ovaj svakako ne bacanje natrag u rijeku.
"Želite li piti Amy?" Pitao sam, Bacimo li pogled prema mini-bar. "Ništa manje od deset dolara mogu ja bih se guessing. Možda, ako smo oboje imaju jedan, oni će popust račun na check-out?"
"Zašto ne možemo ići van i imaju nešto?" ona sugerira, smiješeći se milo.
Nisam bio zaista sluša, uzimajući u viziji stoji. Kratki, ali u konačnici ukusna malo ponoći-plave suknja, krem ​​boje vrh s Lacy oštrenje i isto maleni zlatni privjesak ona su nosili taj dan u New Richmond. Flawless malo lice s ne linije predložiti ona sada se približavao joj sredinom dvadesetih godina. Njezina plava kosa rame duljina smanjena je velik dio isti kao što je bio svih tih godina prije. Još gore, moja potpuno lišen fakulteti su želeći joj je nosio malo da seksi uniformu ponovo. Ja ga mislio najbolje a da ne spominjem ovaj činjenica.
Stavljajući ruku oko njezinog struka, našao sam par usne u blizini svoje. Da li mačka pass-up vrabac u šape dosega? Nema šanse - niti mi je vjerojatno da će dopustiti tako zlatnu priliku da prođe neprovjeren.
Ona je okus još bolji. Kliženje joj ruke oko mog vrata, ona se vrati moj poljubac s mnogo istu strast sjećam nam mustering taj dan dolje po rijeci Ohio.
"Da, dobro o tome malo hodati," Ja coughed nervozno. Još nekoliko trenutaka kao što je ovaj i "ne smetaj" znak bi bio dobivanje posla-out!
Opet da cheekiest osmjesima. Upravo sam uhvatio njezine ruke, a mi skinula.
Šetnje na sjever duž Fountain Avenue naišli smo gostoljubivi malo restoran zvan "Station 1". Iako nije točno pet zvjezdica restorana .... to je nakon svega, jesti-u ili se-daleko, meni je bio dobar i prihvatljiv dekor. Imao sam ja ogroman pršuta i purana klub sendvič koji je bio dovoljno velik da trebaju skele, dok je Amy uređena za svoje "Philly Cheesesteak" - primamljivo odrezak, luk, paprike i provolone stvaranja da bi zadovoljio bilo tko nudging gladi. Dijelili smo tanjur pomfritom.
Conversationally dotaknuli smo na sve i svašta od podsjetio trenutaka zajedničko druženje toga dana u New Richmond, u "Dubya's" kratkoročni držati na Predsjedništvo.Saznao sam da je Amy u osnovi je bio neoženjen, kao što sam bio, naravno, i da unatoč povremenim dečka, nitko još nije stavio dolje drži depozit. Nije da i sama Amy naišao netko vjerojatno da će biti pozvan da to učini.
Pigged-out i osvježeni prošetali natrag duž Main Street gleda na nekoliko trgovina, ali u konačnici razgovora u potpunosti drugačije prirode, čini se, ukazuju i na taj način smo se vratili u dvorište.
sama sjedenja demurely na rubu kreveta dok sam pomaknula nekoliko stvari u ormar, ona giggled tiho.
"To je način comfier nego zadnji put kad sam bio s vama."
Bilo po dizajnu ili nesreće, radije misliti drugo, jedva sam mogao ne primijetiti da je iznenada hemline njezine suknje je pomaknut dobro joj bedra i ako to nije bio tračak mami svijetle boje materijala snuggling tamo gore samo izvan periferiji moje gore suknja vizije, onda je fancy prestižući stvarnost.
Sjeo sam kraj nje.
"Vi razmišljam što sam u nadi?" Pitao sam je tiho.
"Uh huh," bio je sve što je promrmljao. To je sve što je morao.
Stvar o čipkan malo bluze je, oni su kao zabavan za otkopčati, posebno kada je ispod, jedan dolazi preko skimpiest od svilenog grudnjaka koje dizajneri su zamišljeno tako opremljen s prednje kopčom. Čak i kao Amy ležala natrag na zastirač, njenu kosu splayed atraktivno cijelom jastuku, Ljubio sam joj još uvijek prilično tanka grudi kroz gotovo prozirni materijal dok dexterously unhooking grudnjak čaše. Klizna ih u stranu, njezina prilično grudi ležao izložen u moje vizije kao što su svih tih godina prije. Ja ih željene jednako, pa čak i kao što sam nacrtao dolje tiho na desnom bradavice, osjećaj imanentno, mekoću oteklina između mojih usana, ja sam mogao osjetiti njeno tijelo tensing trenutno - nije bilo strah sam znao, nego znanje o tome što je došao .
"Ti si najljepša djevojka Amy", šapnuo sam joj, trčanje preko moje ruke i grudi i dosadan joj bradavice na pozornici podigli mislim da smo oboje htjeli da ih vide. Ona je pogledao me s iste ranjivim žalbe da je taj dan kada još skoro dijete i ja miluje joj kosu i poljubio nježno na usne.
Mislim da je u tom trenutku pokazalo ozbiljna!
Ona se nije potez za mene kao što sam povukla odoljeti da malo zbijeno suknja veća, izlažući u potpunosti sada joj pastel plave gaćice ... koji, ako ne i djevojka najviše erotično rublje naplaćuje, je pristupnika nesputane mašte.
Primjena gentlest trenja na prednji dio gaćica sam uživao u njoj eskalira želje i moje ruke klizi ispod pojas, koji se nalazi pravi izvor topline, skriveno kao što je bio 'usred plamenjače mekoću da ni umjetna vlakna mogla ponoviti.
Žurno piling joj gaćice dolje, ja odvojena joj usne i započeo bočni milovati joj predivno meke i vlažne unutrašnje usne.
"Moram vam reći ono što sam osjetio da je noć Amy kao što sam potjeraju iz New Richmond?" Ja promrmlja tiho, joj ljubakanje povremeno.
"Imao sam suze u mojim očima sve na putu natrag u Columbus," ako stvarno ištanje to znati. "Ona pogleda u mene, one iste suzama u očima sada.
"Želim te", šaputala je jedva čujno. Ona ne treba imati!
"Da? Pa pogodite što? Ja se ne rushing off to vrijeme dušo." Rekao sam joj. Kao što sam govorio, ja sam slomljen joj noge i nakon što se već oslobađaju se što bi se moglo smatrati, moj "alat trgovine", ja sam znao gdje se nalazi drugi neizbježno mora biti .... ipak nitko ikada mogli tvrditi da su tamo prvi. To nije aspekt potrebna daljnja razmišljanja sam shvatio.
To je vrsta stara klišej reći da smo tada bili "izgubljeni u ritmu", ali to je kako je bilo.Konkretnom slučaju ne radi o dva tinejdžera biološki pogon odgovaranja na poziv požude. No "obavezna" jedinstvo između dugih marrieds koji rijetko dobiva iz prvog opreme i definitivno nema mumljajući amatere u nadi za najbolje, ali otkrivanje najmanje.Napravili smo ljubav, čista i jednostavna, a na mjestu ona držala za mene jer sam bitno podigla razina tekućine, nasmijala se na mene s tim seksi "mačka koja je upravo završio vrhnje" izraz koji djevojke su tako dobri.
"To je bilo soo ljubavi", rekla šapnuo, u potpunosti u post orgazam sumaglica sada. Bio sam previše plutajući, na ocean moje vlastite izrade. To je više od aperitiv.
Mislim da ju je gola u manje od minutu i pod pokriva, gdje sam joj se pridružio u ranim poslijepodnevnim satima mase. joj Vučenje jašući mene, to je bio jako slučaj: "Oče oprosti mi za ono što znam ću učiniti!"
To je vruće malo usta je bio više nego voljni dijeliti svoje napregnut želju sa mojim posjedovati. joj ljubakanje sa svim strast sam mogao prikupiti, morao sam se diviti joj potpunu majstorstvo prigodu. Širenje joj noge na max tako da dopustiti joj pristup do vodiča mene duboko u nju, bio sam ostavio svojim rukama free s koje se istražuju joj mladenački tijelu i njegove brojne zanimljive pukotine.
Bez obzira na vaše iskustvo u tim stvarima, sve devojke za  seks jebacina sms chat  
 različite i svaka isprepliće pojedinca magija sve svoje vlastite. Ja sam imao najveću sreću da su se bavili prilika da miluju mnoge djevojke vruće malo dna, neke sumnjive starosti ja ću biti prvi koji će priznati. Svaki i svaki je dragocjen trenutak u vremenu i srijedu istražnih Amy's sexy malo stražnji kraj je definitivno nije iznimka. Tu je zapravo ništa bitno više nego uzbudljivo izglađivanje svoj put preko mlade djevojke naposljetku krivulja, čak i kao što ste potisak hard unutar nje. Njezina ranjivost u takvim trenucima je ekstremna i to je kinda zabavno i da pitam se što joj otac će biti razmišljanje, ako je samo on znao.
Sa svojim firma grudi što najlepših kontaktu s mojim prsima i gornji joj kosu sve više moje lice kao što je wriggled zadovoljno, ja ne mogu zapravo slika više ugodnu poziciju da se u.
"Tri strele više bi trebao to učiniti," Ja sam mislio pomalo ponosno. SMS chat  Kao što se to dogodilo, dva je sve to uzme, pa čak i kao ona tlo bokovima protiv mina kako bi se bolje omogućiti da konačne isporuke mehanizam, izvukao sam kosu s njezina lica, pa je sam mogao gledati njezin izraz lica kao što sam pumpa sve sam ostavio duboko u sebi da najintimnije ženske posude.
"Pokušavate me ubiti Amy, zar ne?" Ja spluttered između mojih na-odlazeći respiratorni distres, "Smrt od zadovoljstva - to je namjera ovdje sam guessing."
"Ne mogu li držati korak s dvadeset četiri godine star?" ona giggled tiho.
"Dvadeset i četiri?" Odgovorio sam. "Ja sam praveći se da ste šesnaest draga, što je problem!"
"Ti si odvratno", rekla ispalio leđa, "Ali Daj Želim da me jebati opet." Ona wriggled bokovima još jednom, kao da sam čak i dalje je potrebno ohrabrenje.
"Ohh, to je dobivanje ozbiljnih Amy," promrmljao sam. "Vi koristite" F "riječ sada. Jeste li nije te sram?"
"Ne s vama", rekla giggled kao što sam joj manoeueverd na vrhu mi je, ali na leđima ovog puta.
Nema više ranjiv položaj od toga za djevojku. Njezine grudi u potpunosti na digitalnu milosti, joj maca previše ... pogotovo ako se ona odluči za širenje joj noge do granice njene mišićne sposobnosti. Ako ne možete da joj se trudna u toj pozi - to dati moj prijatelj.
Iz moje točke gledišta, ljepušan velik dio prolazio kroz prijedloga, s obzirom na moje potpuno iscrpljene zalihe, ali Amy je daleko od prepunjen.
Trljanje i povlačenjem njezine grudi kao odstupati ja mogu biti, imao sam joj cvileći i oplakivanje besprijekornom lakoćom. Iako nisam siguran da nije bio moj zadovoljstvo oplakivanje sam zapravo bio sluh. Bez obzira, utvrdivši da sam sada u mogućnosti da lako prstom u nju, kao i moj sedam inča penisa umetnuti je jako vruće stvari. Dosadan joj klitoris u isto vrijeme bio sam jebeni joj, stvarno je dobio posao ispunjavanja.
"Nemojte prestati, ne prestaju." Ona je plakala, potpuno preko ruba i prilično prošlosti bilo privid kontrolom emocija. Nesiguran samo koliko dugo bih mogao zadržati tu razinu pogoršani seksualno ponašanje sebe, počeo sam se poljubiti joj vrat i to, na moje vječne zahvalnosti, izbavio željeni zaključak.
Držao sam njezine grudi čvrsto, čak i kao ona je prevezen jedan tsunami od orgazma.Osjetio sam to zrači prema van ... Mislim da sam čak i pridonio posljednjih nekoliko kubičnih milimetara ljepljive stvari sebe. ne mogu biti siguran ipak..
Kao što sam rekao joj kad smo se probudili tek nekoliko sati kasnije.
"Gdje je dovraga idemo odavde?"

1 коментар: