.

понедељак, 11. април 2011.

SMS klinke


Tu smo bili na putu natrag, kiša lije dolje, a ne drugi automobil na vidiku. Ona me je zamolio da joj se na prijatelje kuće, što je njen suprug bio na izlet izvan grada i ne žele voziti na kiši sam.  klinke SMS Njezina prijateljica ju je zamolio da dođu jer se njen suprug je također bio izvan grada i ne žele biti sami.
Nisam bio radiš ništa ovaj petak navečer, pa sam pristao. Ona je stvarno izgledao u redu kao ona nagomilane joj kofer na zadnjem sjedištu moga auta i bili smo off mali gradić u Floridi je oko četiri sata vožnje. Mi smo bili prijatelji dugo kao što sam živio pokraj vrata na nju i njezin suprug, a koje smo posjetili i nazad puno.
Ona je bila fino izgleda dama s lijepim Auburn kose, vitka tijela, matorke sms  prostrana meke bokove da swayed kada je hodao, velike noge i osmijeh koji je vozio mene ispucan. Mi smo bili ugodno zajedno i razgovarali o svemu što vas zanima, bez rezerve.
Oko tri sata u putovanje, imali smo izašao autocesta i sami nalaze na skliskim, blatnim cesta iz nekog razloga, kao što smo se približavali našem odredištu. Ovaj put nije bio na karti i, kao što sam određuje, bili smo na krivom putu, stao sam i podupirač gore malo da se vrate do glavne ceste.
"Mora imati uzeti Wrong Turn tamo, mlada dama."
Ona drmati sa smijehom, "Da! Izgleda se svidjeti. "
Kao što sam podlogom, osjećao sam stražnji dio automobila vrsta skliznuti malo i nisam primjetio da je bilo neznatno jarak na strani ceste. U otišli smo s leđa kotača.
"Ah! Sranje! "Ja uzviknula.
"Stvarno je to učinio to vrijeme, ha?" Nasmijala se opet. Pokušao sam izvući, ali leđa gume počeo vrti. Nisam mislio da smo imali priliku u pakao izvuče iz toga. Sam izašao i pogledao, nismo.
Ona biranih njezina prijateljica na mobitel i zamolio da se nas vučno vozilo i pokušao objasniti gdje smo bili, a zatim obješen gore. Za nekoliko minuta, samo smo razgovarali i pokušao to odgonetati što smo idući u obaviti. Znali smo da će pomoći dolazi, pa zašto brinuti o tome. Tada se u kiši i sumornim tamu, sam pjegavi stari ambar preko ceste.
"Hej, kako o tome?" Ona je pogledala i rekla: "Mi smo mogli čekati tamo."
"Zvuči dobro za mene. Bolje nego sjedi u ovaj automobil, svejedno. "Uzeo sam  kurve sms svjetiljku i mi trčao prema njemu i bacili vrata otvorena. Činilo se toplo i ugodno. Našao sam stari kerozin fenjer na polici i svijetli, koji predviđa topli sjaj po štali. Njen mobitel zvonio kao što smo dobili naselili i ona je rekla,
"Pa, mislim da ćemo morati pričekati onda." Zatim spustio slušalicu.
"Što se događa?", Pitao sam.
"Ona je rekla vučno vozilo će biti malo kasnije, jer on ima još tri poziva pred nama. On je naš broj i da će nas nazvati kada dođe nam na svoj popis. "
"Pa, možemo izvući najviše iz njega onda, ha?"
"To zvuči kao pobjednik za mene!" Ona mi se nasmiješio.
"Ja mogu misliti na puno stvari koje možemo učiniti." Nasmijao sam se strasno na nju, moje oči tren.
"Vi Dirty starac!" Nasmijala se.
"Da, imaš to pravo!"
Ona misli za nekoliko sekundi i bashfully rekao: "Pa, ja sam prljavi starica. Nisu znali da je, zar ne? "
"Stvarno? Nadala sam se da bih se! "Preselio sam se prema njoj stoji u polu tami.
"Oh, yeah!" Ona mi se nasmiješio, "nije dobro s dva prljavi stari ljudi u istoj sobi, ha !???"
Ja kružio joj struk s mojim rukama,
"Kako prljavi si?" Okrenuo sam glavu da joj poljubac.
"Želite li saznati?" Upitala je.
"Oh! Yeah! "Ljubio sam je čvrsto na usta. Sam mogao osjetiti toplina diže pod mojim rukama.
Ona je šapnuo,
"Znate, ja sam mislio o tome za skoro godinu  sms jebanje dana. Zar ne znate da će ikada biti u situaciji gdje bih mogao reći. "
Ona me ljubila leđa, "Zar ne znate kako će ga uzeti." Whispering vrlo tiho sada.
"Mogu ga uzeti pravedan prekid. Kako o vama? "Šapnuo sam joj leđa, moje usne samo inča udaljen od njene.
"Oh Yeah!" Ona dahnu.
"Misli starac bi to propustiti?" Pitao sam vrlo tiho.
"Pakao NE! On je rijetko koristi ionako. How'd želite ga koristiti? "Nasmijala se i odustao malo gleda iza nje.
"Ja ću probati moj najbolji." Ja dahnu.
Ona je napravio neki mali neizvjestan pokreti prema stog sijena. I ja sam mogao osjetiti njezin topline opet, vidjeti ples pod njenu kožu, te joj učenici bili vrsta ples u subdues svjetlosti, na isti način kao što je gledao u mene.
Otišao sam prema njoj i opet sam uzeo joj glavu u obje moje ruke, a ja sam samo poljubio, isti open-glasan, mokro vrsta spor poljubac mi bismo radili više i više, i ona je otišla šepati protiv mene. Oplakivanje naglas
Počela sam povlačenjem njezine odjeće. Kada je otišla otkopčati pojas drži hlače gore, njenu kosu pao preko njezine gole grudi, i nešto o pokretu, pognut glavu, ruke navijanjem stezanje oko njezinog struka, otišao pravo na moj mozak. Ja izdvajali hlače dolje i podigla iz njih, drobljenje njenog golog dna u mojim prstima. Štala je bilo toplo, kiša valjanje protiv krov čineći naše malo sklonište činiti vrlo sigurnim.
JA je otišao dolje na koljena pred njom, burrowing glavu u njezin spol, a zatim moje lice pokriveno joj prepone i počeo lizati nju i ljubi ju razrez.
"Oh! BOG! Ja ne mogu, ja ne mogu stajati: "Ona whimpered. Bila je clawing u mojoj glavi, mi pritiskom protiv nje, i onda mi gura natrag. Moj je prick lupa u moje hlače težnju da izađu.
"To je previše intenzivan, to zaustaviti. Ne činite to! Dođi u mene. "Ona je rekla," To je previše ---- To je previše --- Bog! "
"Kao da je, zar ne?" Prošaptala sam.
Ona je položena prema natrag, šire otvoriti ispred mene, "Moj Bože, baby." Ona povika: "To Pogoni mene apsolutno divlje".
Imao sam vlastitu odjeću u drugi. A ja sam joj gurnuo gore na stog sijena, tako da je ona kojom se na samom rubu i onda sam ga gurnuo joj noge pored i gledao na nju golu spol i način na koji je to disanje, kretanje, blistav kosu, usne roza i tajno i drhti pod patch stidne dlake.
"Želim da u meni," Ona dahnu, i ja gledao na nju lice i činilo se za drugi previše fin da se čovjek, baš kao što je spol previše činio divljak, previše animalistička, previše potajno drukčiji od svih ostatkom njezina čovječnost. Mi smo se preselili natrag na sijeno zajedno, vrsta prevrtanja, ljubljenje i samo trljanje jedni protiv drugih gol.
JA je otišao dolje na nju opet, šireći joj noge širok apart, a ovaj put ona nije odoljeti bilo više, ali ona nije mogla zadržati i dalje. Ona je zadržao mlaćenje pod mene. Sluh joj uzdah i uzdiše, joj osjećaj gurnuti do usta, odvezli me divlje. Bio sam joj lizanje, ljubljenje i joj maca, a ronjenje mi jezik u nju, drenched u svom čistom, slano, ugljen miris, i lizanje na svilenkasta dlaka, a ona je apsolutno unchained.
"Moj Bože!" Ona je vrisnula. Kiša povećala, pokriva joj glasno ispade. Ona clawed na mene opet, i rekao mi je da se na vrhu nje. Ali ja ne mogu stajati ne radi na njoj, morao sam to učiniti samo malo više, okus joj, joj kao da se moj jezik u njezinu. Ja odbio njenu prosio da joj gori, ljubi joj slatka maca dok je tučen pod mojim dodirom.
"Unutar me, baby. Please, Please! Meni! Stavite vaš penis u meni, baby ", molila.
Nisam mogao prestati sisa joj sada uspravno i teško klitoris, moj jezik masirati unutar nje razrez.
Okrenula sam se i dobio u 69 položaja i osjećao sam se usta odmah poduzeti držati moj hard penis lupanje, to crtež unutar njezine tople vlažne usne. Kao što je probao moj penis, ona je sve u redu sa mnom sisanja nju i njezina lizanje. Ona je zaključan na, sisanje jak i strastveno, kao da joj se svidjelo to radiš. Ona je isisan jači i jači, joj ruku opasan oko baze od moje puno puno lupanje penis, usta stvarno mokri, topao i postojan kao moj jezik, ušla je u njen spol. Moja usta bila zasićene s njom, dok su joj prsti bili pinching moj stražnjicu ih milovati te ih grebanje, to je bila kakofonija zvukova sa svakim od nas sisanče i oplakivanje glasnije i glasnije. Moja strast je zgrada kao moja usta širiti njezine vagine otvoren i moj jezik bisecting prorez do klitoris. Ona je udahnuo teža i teža, ugradnja veći i veći, oduševljene u mom gorljive akcije. Prigušene krikove, squeals, whimpers i stenje došli od nje jer ona isisan moj alat, moj penis zasadili čvrsto u usta i to je bio slanje nekontrolirane drhtavice se moj penis kada je to učinio. Znao sam da je sve više za mene - mogao sam osjetiti da se diže. Ustajanje, diže sve više i više.
Sam se preselio natrag malo da joj da sam bio idući u dogoditi se, ali ona zaključana rukama čak tighter oko mene i kad sam došao u usta, osjetio sam joj ukusna malo pička ugovaranje, bokovima potisak protiv mene čak i teže, ovaj mali vagina usta njezina shuddering pod mojim ustima, joj cijelo tijelo gori gore. Moje tijelo iskrivljeni kao što sam osjetio navalu sperme prema njoj.
Moj penis disgorged opterećenje u njoj sisa usta, ona mora ga proguta. Moj orgazam je otišao na i na, i mogao sam čuti njezine oplakivanje, dajući isto viče protiv moje penis.Došao sam do nisam mogao stajati ga više bilo pražnjenje moj uzdržljiv opterećenja u nju. Ona nikad nije prestala sisa. Čak i sisa teže dobiti svaku kap sperme.
Mislim da smo spavali možda pola sata, ja ne znam koliko dugo je to, uz prigušeno svjetlo staje i kiše koja pada malo sporije, a voda teče s krova i prskanje na tlo.
Kad smo napokon počeli ponovno je natječaj Okrenuo sam joj preko i njezin izvukao u moje ruke, ljubljenje joj tiho, degustacija sjemena na usnama. Onda smo bili ljube po cijelom tijelu. Mi poljubi jedni druge pod ruku i na bradavice, a na trbuhu. Na unutrašnjost bedra i sa stražnje strane koljena.
To nije dugo prije nego što sam otišao duboko u njoj, ukopavat moj puno penis sve u njoj. Stroking spor sada, otežano disanje, ona moaned guranje do moje rastuće penis.
"Oh! Yeah! Bog! Moj Bog vaš penis je toliko masnoće, sms jebacina sms pa dobro! Baby, da se osjeća tako prokleto dobra! "Ona stenjali.
"Uzmite, baby!" Ja sam ga odgurnuo i iz nje prihvaćanja vagine, brišući unutar zidova svoje uske vagine.
"Dajte mi što imaš, ljubitelj" Ona moaned, "brže - - brže - - teže - - više"
Šumi, uzdišući, grunting, oplakivanje korak s moje duboko prodora. Kiša i dalje break zvukove u štali. Jebeni i ljubljenje, bedra šamaranje zajedno, maca sisa na moj penis, kopanje duboko u njoj. Njezina vagina zidovi trljanje moj penis čvrsto. Na i na smo uživali u apsolutni užitak u ovom trenutku.
Minuta, izgubio sam sve koncept vremena, sam je osjetio kako je razbio labav, glavu svi put leđa, njezin plač kao da nisu nikada prije, izlazeći, oteklina na nekontrolirano važan vrhunca,
"Oh Bože! O Bože! Oh! BOG! Spread me, baby - širenje mi širok - teže - teže, teže, baby! "
Njezina vagina viranje oteklina stegnute moj osjetljivi penis kao ona dosegla orgazam vrištanje,
"Ahhhhhhh -! Ahhhhhh moj Bože" i, bez oklijevanja sam ejakulirao u nju.
Oči su joj bile zatvorene, a ona dosegla do mene Srušit joj kao da se bojala, jako uplašena i ona je samo ležalo ispod mene, da me drži, seksati do zadovoljavaju moje thrusts. A ona je bila latica meka sada i slatko joj parfem i njezin sokovi zamiješena u ovom neodoljiv miris koji čuvaju donosi Sms chat upoznavanje   užitak natrag u valovima preko mene. Spavali smo.
Sam se probudio na vrhu joj, moje lice pokopan u njezinoj kosi, moje usne na njezin vrat, moj mekani penis pokopan u njoj seksa. Njene noge je došao do mene i čvrsto omotan između njih kao ona osjeća me probuditi.
"Oh, Baby!" Ona je šapnuo u moje uho, "To je bilo prekrasno!"
"Ummmmm!" Sam uzdahnuo
"Vi me ne pravo." Ona dahnu. Ruke pomiluje moje golim leđima, prsti crtanje linija dolje leđima kosti ispucati u moje dupe. Prstima našao unutar moja stražnjica i tickled moj anus, a zatim je otišao dalje i masira mi skrotum. Ljubio sam joj i humped dolje jednom ili dvaput osjećaj moj penis ponovno oživljava.
Nastao je i otvrdnu, otkrila je usta s njenim i njezin jezik je otišao u rudnik, sisa na minu.
Ona podlogom joj glavu malo,
"Znaš što mi se sviđa, Baby! To je tvoje. Koristite ga. Da me opet! Trebam to loše! "
"Ja ću ti istrošiti!" Sam se nasmiješio joj usta blizu njezinom.
"Ah!" Ona dahnu jednom kao ja stavim svoju penis duboko u nju što je više moguće, "Oh!Yeah! "
"Pussy je dobro!" Ja whined, "Real Good!"
"Jebi me, baby!" Molila.
"Da! OH YEAH! "Maženje brže sada, teže, teže, duge stalni thrusts, ona predah u ritam sa mojim thrusts,
"Oh! OH! OH! OH! AH! AH! YEAH! YEAH! YEAH! Dajte mi, ljubavnica! "
Čuo mokri prodor moj penis klizna protiv mokri zidovi njene vagine kao što sam Pomilovala teže i teže, koljena podignuta sve do njezine grudi sada kao ona proąla joj stidne područje za mene da koristite kao što sam vidio u formi, a ja ga koristiti agresivno .
"Oh! BABY Znaš što mi se sviđa! To učiniti! TEŽE! - TEŽE "Ona je vrisnula.
"K vragu! Im 'idući u DOLAZE dijete. "
"DA!" Ona bellowed.
"AHHHHHHHH!" Ja okoćeno kao dolaze pucao iz moje penis duboko u nju.
Ona je jadan do moje lupanje pijetao i sa jednim moćnim izdisaj, split zvukove u štali s nasilnim krik,
"OOOOHHHH MMMMYYYYY BOG! Orgazam - - orgazam - -! Opet "
Mi se onesvijestila.
Mobitel je zazvonio negdje u noći - To je bio vozač kamiona za vuču, bio je u neposrednoj blizini naše mjesto i bio je na putu. Mi poljubi, izvukao moj penis iz nje, sušene off i umorno odjeven i čekao ga je nasmijana i ljubljenja povremeno. Izgledala je tako meka i opuštena, ne bih mogao podnijeti. To nije bio posljednji od onih za siguran.

Нема коментара:

Постави коментар