.

среда, 30. март 2011.

Zene za gledanje


Ja sam se školovao u samostanu školi u Baroda i radili u Baroda prije braka u turističkoj agenciji kao Sr Manager (International Counter za Ticketing & Rezervacija) i bio je vrlo otvoren čovjek. Imao sam aferu s co-radnik i uživao afere do kraja, razbijanje sve barijere.
JA je dobio u braku s osobom, gotovo 10-12 godina stariji do mene, koji potječe iz malog grada i da nije bio obrazovan kao što sam ja iz razloga sam ne udoban otkriti. On je bio pravovjeran. Ja ga je izvijestio o mom preljubu prije braka, što do danas sam duboko osjećam da nije zaboravio niti oprostio mi. Bračnog života bio normalan, barem je izgledao tako.
Drago mi je da se ostavljajući za Airprrt da ide na moje roditelje doma sam Baroda. Od četiri dana sam bio u nedostatku to napustiti, mogao sam samo kad je moj muž je otišao izvan grada na poslovni put. Novi Housekeepr Suresh dolazi u drop me razvedrilo moje raspoloženje. Mi je uhvaćen taksi. Odvezli smo se na preko neumoljiva kiša za oko 2 sata. Vozač je zaustavio taksi. I rekao da je nemoguće da ide furtmy, niti bismo mogli vratiti.

Bio sam zabrinut. "Što možemo učiniti?" Pitao sam. "Ne mogu se vratiti na početak. Imali smo odvezli kroz tekuće vode, što bi moglo biti puno dublji sada", mislio sam nedvosmisleno. Možemo ostati u obližnjem hotelu na autocestu. Kiša je još uvijek zalivši.Duboko u mom srcu, ja sam htjela. Moj suprug često varao na mene dok sam bio daleko. Htjela sam napraviti isto kao i doživjeti zadovoljstvo, moj suprug je iskusio mnogo puta. Došli smo u hotel i provjereni u. JA je otišao u kupaonicu kako bi se osvježili.



Povratak u mojoj sobi, otkrio sam jednostavna, bijela rukava vidi kroz vrh u ruci vrećicu.Promijenio sam uklonio sve moje mokro odjeću uključujući i moje rublje i nosio na vrh.Konture moje Dark big boobs s ERRECT bradavice, obično čak i jasno vidljiv s par grudnjaka na bi bilo tko na tvrdom, jer sam uvijek nosio Skin zategnuto vrhovima, kao što sam oduvijek željela za show off moje tits, sada bi mogao biti vidljivo vidio. Za to top gore moj čiste obrijana ispod pazuha bi bilo tko teško na trenutak. Granice moje dlakave PUSSY mogao se vidjeti kroz 'krpom. U to vrijeme, nisam primjetio da je Suresh tmye i bio promatranje kao dahtanje psa.



JA je pitao za kavu iz posluga u sobu, a neki laganu večeru za obje .. Raspitivao sam se o letu i rečeno mi je sve letovi su otkazani, a ja bi se rebooked za rano jutro leta .. Nakon večere smo sjedili na veliki, udoban twin kauč. Naša ramena, bokovi, noge i dodirivanja.Suresh ruke dodiruju moje big boobs, mogao sam osjetiti struja prolazi kroz moj tvrdi bradavice, ja cupped Suresh je gola bedra i mogao osjetiti njegovu svoje duge, tetrijeb, visi po boku u gaćama. Moje srce istopi, i moja maca twitched. Gledao sam s fascinacijom kao Suresh je prick širi i podiže daleko od nogu, kroz horizontalne, dok je stajao uspravno, gotovo dirljiv njegov pupak. Osam inča ili tako, sam procjenjuje. Ipak, Oboje se pretvarao da ne primijetiti. Ja sam htjela uzeti tuš. Bio sam gori iznutra, moja maca bila mokra i vruće. I, je bio fascinantan i savoring osjećaj Suresh snažan, mlada muškost u meni.



U kupaonici, JA maknuti Top, težak to odgonetati kako početi s toplom vodom. Bio sam maštao o Suresh, ali je bio težak za sebe uvjeriti da je to krivo, bar sam shvatio da je neizbježan se ne može izbjeći .... Sleeping With netko drugi. No vrag u meni me uvjerio govoreći mi: Zašto dečki uvijek imaju zabava ... Lakše reći nego učiniti. Misao mog prvog ljubav, moja Co-zaposlenik došao u moj um, koji je uvijek bio u moje pod-svjesno, a imao sam brzo Flashback od svega što smo učinili.



Vrata kupaonice otvorena. Suresh stajao tmye, tamno, zgodan, i gol. Pogledao sam na svoje duge, tetrijeb, visi po boku.

"Vi ste vrlo seksi, Madam", kazao je Suresh. "Mislio sam da ste možda željeli neke pomoći s tušem", kazao je, prikazujući osmijeh srce topi.



Moje srce istopi, i moja maca twitched. Dospio sam naprijed uzeti Suresh ruku te ga uvući u kupaonicu. "Zatvorite vrata", rekao sam.



Voda počela teći, ja sam držao oko struka i milovala njegovo bedro. Nakon nekog vremena, Suresh me vodio u tuš. Kao što voda pokriva naša tijela, Suresh proizveden sapun. To je mirisala slatko, kao što su cvijeće, i osjećao sam se dobro na mojoj koži.Ona osjeća čak i bolje kad Suresh preselili iza mene, svoje duge penis nestled u moje dupe ispucati i istezanje na naletjeti mali mojih leđa, a soaped moje grudi i vagina, sa svojim jakim prstiju i palca. Bio sam oplakivanje s radošću. Suresh preselio oko ispred.Njegova glatka, gladak prsa gumiran protiv moje grudi kao njegov ubod teško počeškala po trbuhu i maca. A mokro usne upoznao. Naši jezici igrao radosno, kao što se održava svake otmy zatvoriti i protrlja svoje sklizak tijela togetmy.

Mi zgazi osim i isprati sapun sa svojim tijelom, ruke roaming preko svake otmy. Voda prestala, a oni izašao na pašu. Suresh pronađen mekana, paperjast ručnik i nježno suši moje tijelo, čineći moju kožu peckanje po cijelom tijelu. JA je uzeo ručnik i nevoljko sušeno Suresh je lijepa, blistavim crne kože. Ja nježno omotan ručnik oko svoje uspravne orgulje i potapšao ga na suhom. Kao što sam kleknuo na suho noge, moj jezik trzanje preko glatke gumb njegov penis i bez oklijevanja, Nagnuo sam se naprijed i to zahvatila naiskap u moja usta s mojim jezikom liže glavu vratila. Moj prijedlog kontinuirano gutati ga privukao punu erekciju u blizini instant To nije dugo prije nego što je uhvatio leđa moje glave i eksplodirao duboko u grlu. Nisam propustiti pobijediti, i to sve završilo prerano. Suresh's penis je još uvijek vlažan s moje sline kao što sam sada ga proguta, opet, na njegove kratke dlake. Suresh izdvajali moje gore, i ušao u spavaću sobu. Stavio sam natrag njegov penis u usta, ali samo glavu gore za glavić. Ja polako sisao i izvukao van orgazam u moja usta.

On je indeksirao na krevetu pored mene, pokriva moje grudi sa svojom tvrtkom prsima;  devojcice devojke zene desnoj ruci nalazi moje grudi i nježno milovala. Naše usne sastali su se u poljubac koji zagrijava u intenzitetu od natječaja do strastveni. Suresh je počeo lizanje moje mokro, HOT dlakav maca. Bio sam Plačljiva s radošću. On je gurnuo u lice i pronašao moj klitoris sa svojim jezikom. On je usisan malo zadebljanje u usta sa svojim dahom, i isisan na njemu kao da je davanje blowjob da maleni penis. Ja eksplodirao gotovo odmah, grabbing glavu i izdvajali ga čak i nategnuti na moj muf dok cijeđenje glavu između mojih bedara. Ja zamotan moje noge oko leđa njegove glave i stisnutu, potiskujući svoje lice u moje prepone sa svim mojim možda. Suresh nastavio sisanje, gutanje gotovo zalogaj od maca sok prije nego što je učinjeno. Moje tijelo je pogodio sa svakim sisati moje maca. Što radost je bila da bi mogli igrati ženu kao što je to - da moje tijelo pod njegovom potpunu kontrolu. Što Rush! Sex oglasi

Uskoro, on se uvukao u moje tijelo i leže na svoje. Žele me jebati.

Suresh koljena odmarao između mojih nogu, mogao sam osjetiti njegov hard vratila pritiskom uz moje bedro. Željni da se pridruže sa svojim mladim ljubavnikom, moje ruke pozvao svoje tijelo da se penju iznad mene. On se podiže na svoje ruke i preselio se između koljena. Sam proširila moje noge širok da ga primi. Gledao sam kako je spustio svoje prepone, donoseći glavu svoje duge, tetrijeb na dodir usnama moje mokro razrez.Preselio sam čvrsto šljiva njegove kolac uz moju otvaranje, grunting i shuddering kada je nabasao moj klitoris, oplakivanje kad sam ga izazvao oko moje rupe. Kad sam ga mogao odoljeti ni više, ja sam odrastao moj hips, odgovaranje gurkati iz Suresh zabode mu dugme u meni.

Pogledao sam gore na Suresh je nasmijana lica, kao što je on vozio puno duljina njegove tamne vratila dolje između mojih bedara svilenkastom. JA omotan moje ruke i noge oko mog New mladog ljubavnika, savoring osjećaj njegove jake, mlade muškosti u meni. Koje poze zene najvise vole

Suresh se spustio na svoju laktova i pritisne njegova tvrtka grudima protiv moje osjetljive bradavice. Mi poljubi gladno, dok su moje uske, sklizak kanala zavladala Suresh's long penis jer se preselili unutra i van.

Odgovorio mi je kad Suresh izazvao njegov hard vratilo u moj, dominantne zene  a on se vratio na one kutove koji su me stenjati s blaženstva. Mi smo stoked požari u našem boku, dok sam se vuče na susret Suresh je jači, brži thrusts. Plakala sam glasno kad mi je svladala ekstazi, i osjećao sam se Suresh je orgulje lupati sa svakim puls njegovo sjeme šiklja duboko u moja maca. Naše disanje usporeno, i Mi smo opušteni. Suresh valjani na njegovoj strani, držeći moje prepone uske protiv njega.

Mi nositi na do ranih jutarnjih sati, Suresh počeo kretati sve brže i brže,  zene youtube ja sam moaned, te ga zavladala čvrsto. Kao maratonca približava završiti, Suresh doveo svoje sprinta do vrhunca koji je ostavio me bez daha. Naša lica jedni pored drugih na jednom jastuku, Mi strastveno poljubio dok ih prešla u san.


Нема коментара:

Постави коментар