.

четвртак, 5. мај 2011.

Sex parovi oglasi


Gdje ću početi? Moj muž je pokazao mi  parovi sex oglasi svoje stranice za mjesec i čita priče izbor za mene. On misli da želi da me vidi s drugim muškarcima. Iako znam da se ugrije od ovog Poznajem ga i nakon što je učinio on, bilo bi osjećati kajanje ili se ovisnik. Ne bih uživati ​​ni rezultat. Međutim, njegova fantazija je probuditi poziv, a ja nisam rekao da ja osobno sam bio malo lijen i da će začiniti stvari. Zato u zadnje vrijeme ja ću mu dati posao puhati svaki sada i onda u jutro prije nego što djeca ustati. Čak sam neka cum na mom tits.Osim toga, njegov novi ljubimac položaj je kada smo u 69 položaja i on stavlja 5 prstiju u meni i ja sisati njegov penis. On mi govori o tome kako seksi Ja sam sada i koliko on mene voli. On je prestao mene traži da se s drugim ljudima.
Pa ionako sinoć smo išli van na večeru s dva prijatelja i imao loptu, za sex parovi  neki od razgovora bio je o seksu i sam bio uzimajući uključeni. Moj suprug je imao par čaša vina i čašu porta sa svojim espresso i onda smo otišli. Kao što je vozio kući sam skinula moje gaćice, te ih predali na njega. On ih je miris i rekao da je ostalo područje dolazi gore i on je idući u parku i jebati mene.
Sam ga se usudio i on izdvajali off i sam skočio u leđa. On je isto učinio i počeo me poljubiti, a onda sam izvukao njegov penis i počeo da mu veliki popušiti. On je bio stvarno u nju i tako je bio I. On je bio ukazivanje moja maca kao što sam mu dao veliku glavu. Mislim da su obje oko da sperma, kada je svjetlo bljeskalice staviti protiv prozor i policajac pojavio.
Drugi policajac je bio na vratima i zalupila na prozor za nas da biste ga otvorili. Stvari su se događa tako brzo da nisu mogli biti tamo više od 10 minuta i policajci moraju biti čekaju da vide što se događa. Čini se moj muž je vozio neizvjesno i oni počeli slijediti ga i onda čekao da promatra što se događa. Prvi policajac je rekao da smo se prestali jer moj muž je vozio pijan, a sada oni će dodati drugi zadužen da smo bili obavljanju nepristojan čin u javnosti. On je pitao za obje naše vozačku dozvolu kao što je on htio biti siguran da sam bio ne prostitutka. Kao što je otišao natrag na pregled podataka moj muž je bio pravi živčani.
On je rekao ako je to napravio radova ili  parovi za sex ako je on stvarno pijan i proglašen krivim mogao bi dobiti otkaz. Drotovi se vratio i pitao mog muža da se breathalyzer test, ne siguran ako je bio pijan je oklijevao. Rekao sam im nikada nećemo učiniti ništa kao što je ovaj opet i da ću voziti doma, ako se idemo. Rekao sam im ono što je moj muž pili i im je rekao da vjerojatno nije bio pijan, ali nije htio riskirati. Rekli su da će razmišljati o tome i vratiti se.Ja moram reći kad je moj muž ranjivim i ove dvije škrtac, macho policajci djelovati tako assertively mi je okrenut na. Ne spominje da je 10 minuta prije mi je samo da sperma.
Pa su se vratili i policajci, rekao je u redu, ali je također izjavio da sam morao uzeti breathalyzer test prije vožnje moj muž kući. Jedan policajac je ostao uz mene dok sam išao u momčad skrbi s druge.
Umjesto da mi test on izvukao njegov penis i reče znate drill ste gledali dobro to radiš za vašeg muža. Taj policajac je bio bijeli i malo stariji, sredinom tridesetih godina, ali prekrasna plava oka i odličnoj formi, s kratkom plavom kosom. Bio sam uzima po iznenađenje i rekao sam što! Iako sam stvarno htjela to učiniti sam imao neki osjećaj krivnje i rezervacije kao što sam obećao da nikada ne varati na moj muž. Policajac počeo podići svoje hlače i rekao je fino, svoje obje će jedinici biti rezervirani? Parovi za druzenje 
Sjećam se kako je nervozan je moj muž  traziti par za sex  rekao čekati. Zaustavio sam ga izvadio svoj penis i isisan kao što je moj život ovisi o njemu. Njegov penis bio je dug i mršav, puno drugačiji od mog muža. Kao što sam sisao, rekao je svojim muževima vrlo sretan čovjek.On je također rekao progutati svaku kap ja ne mogu ništa na moju uniformu. On je došao prilično brzo, a ja se proguta svaku kap.
On smirked na mene i rekao vidjeti da nije tako loše. Kao što smo hodali natrag do auta sam bio uzimajući stvarno vruće opet kao što sam mislio o onome što sam upravo učinio. Kad mi je dobio natrag u auto policajac je rekao da bi trebali imati rezultata u pet minuta i ako sam nije bio opijen bismo mogli ići. Obojica su otišli u policijski auto i ostavio me s mojim mužem. Moj muž mi je zahvalio i mene poljubio na usne. Pitao me zašto moje usne su bile tako crvene i rekao sam mu da sam morao dobiti moje usne oko breathalyzer. On je činio dobro i shvatio smo imali dodged metak i obećao da nikada ne učiniti ništa kao što je ovaj opet.
Drotovi se vratio i rekao test bio neuvjerljiv i da ću morati uzeti ga opet. Moj muž je bio zaprepašten, jer je znao neću piti i rekao policajci. Oni su počeli vikati na njega i rekao da su radili nama milost i da, ako on nije zatvorio bismo ići u okrug. U tom trenutku rekla sam mu da se ne brinem i da će ga uzeti opet.
Ovaj put bijeli policajac je ostao iza i crni policajac mi je uzeo za napraviti test. Oni su rekli mom mužu da crni policajac imao više iskustva. Kao što sam išao u auto sam bio uzimajući tako vruće nikada nisam sisao tetrijeb prije i sam bio uzimajući hornier od drugog. On je bio puno jači nego bijeli policajac i imao obrijana glava, jako slatka, s puno mišića.
Kad mi je dobio u autu sam otišao u UN-kopča njegove hlače i izvadio svoj penis. On me upozorio da on nikada nije došao iz popušiti i da će morati jebati mene. Uzeo sam to kao izazov i počela sisati kao šampion, na moje iznenađenje njegov penis bio je mnogo veći i deblji od mog supruga. Ja lizali njegovu balled grču gore i dolje sa svojim rukama i bobbed moje glave kao šampion. Jedva sam mogao dobiti moj usta okolo njegov penis i shvatio sam zašto je to teško za njega da sperma na ovaj način.
Nakon pet minuta lizanje koliko sam mogao i uzimajući stvarno rožnat i mokro. On je tada podigla glavu gore izvukao moju suknju gore i da mene sjediti na vrhu njega. Nemaju moje gaćice na isplaćene. On je rekao da žuri kao i moj muž može početi sumnjati nešto.Dobio sam na vrhu i iznenađujuće bio u mogućnosti da se njegov penis sve na putu, ne odmah, ali nakon tri ili četiri spor pokuša. Jednom sam ga dobio sve jahali kao cowgirl cuming nekoliko puta. On nije bio daleko iza, nakon pet minuta on me održava prema dolje i pucao opterećenje nakon opterećenja u meni šest ili sedam kontrakcije. Potom mi je dao neke salvete i rekao sami dobiti zajedno, a ja dobiti tvoj muž da se presele putnika sjedalo.
Otišao je u automobil i rekao moj muž je imao dobre vijesti što sam prošao. On je također rekao da sam ja bio bacanje gore od živaca i da će se vratiti u minuti. On je moj muž pitao za ključeve i rekao mu da hoda okolo putnika sjedalo. Koji je učinio rado. Kao što sam očistiti moje samouprave i njegova sperma počela curiti iz mene nisam mogao vjerovati kako sam osjetio ispuniti. Imao sam samo imala seksualne odnose s dva policajaca. Da je najveći penis mog života, došao je nekoliko puta i pomogao moj suprug u isto vrijeme. Čak sam probao neke od crnih dečki sperma jer curila van i to je ukusno.Parovi za druzenje 
Hodao sam preko automobila i crni policajac je pitao ako sam osjetio u redu voziti nakon bacanje gore, ja sam rekao da. To je bio velik, jer sada moj muž osjećao još više kriv i ne bi došao kod mene. On je rekao kako mu je žao sto puta i da on nikada ne bi piti i voziti ili me pitati za seks u javnosti opet. Policajci slijede nam kuće i beeped kad smo izdvajali u kolovoz.
Bio sam još uvijek vruće i htio jebati moj muž, ali znao sam morao uzeti kadu na prvom mjestu. Rekla sam mužu ja još uvijek htjela imati laku noć, ali da je potrebno okupati se smiriti. Shvatio je i pitao ako on bi mogao dobiti mene ništa. Rekao sam mu da ide imaju pivo i čekati da mi dođe ga dobiti. Ja sam potrčala stepenicama kao sperma kaplje dolje je moja bedra i sjede u kadi i tekla voda. Kao što sam razmišljao o onome što se dogodilo bio sam zadivljen kako brzo se sve to dogodilo i kako je lako.
Mislio sam o tome kako policajci znao gdje sam živio i kako je možda i sam mogao to učiniti opet. Kao što sam sebe očišćen i daydreamed moj muž je pokucao na vrata i pitao ako sam bio u redu. Ja sam rekao da i da ću se odmah. Bio je tako žao što mi je poljubio i rekao mi je kako je sretan bio Bio je toliko potreslo da nije ni mogao dobiti na hard. Njegov ironično da sam sperma možda 8, 9 puta te noći i bio je toliko traumatizirana da on nije ni mogao dobiti gore. Rekao sam mu da je sve u redu i da sam mu duguje, kazao je no ja se uvijek sjećati kako ste nas dobili iz ove po dolasku policajaca na to da se vozite kući. On je rekao volim te, i oboje smo otišli u krevet.
Kao što sam dozed off sam shvatila da moj život je promijenjen zauvijek.

Нема коментара:

Постави коментар