.

уторак, 3. мај 2011.

SMS sex chat


Sjedio sam gola assed na mom računalu stolac i bezbrižno igranje sa mojim penis ispred kamere sex chat . Uzbuđeni lice Anne, moj chat drug, bio je bulji u mene s ekrana. To je lice i svoje golo tits je sve što sam mogao vidjeti na njoj, ali sve pogreške u pisanju u dijalog prozoru, napravio mi je mislim da je imala druge strane, u njezine gaćice. A ipak to je bio tek drugi put da smo bili online. Prvi put je odmah počeo pričati prljave i to samo pet minuta uzeo za nju početi masturbating na cam. Kad je imala ohladi malo je ispričao i priznao da je upravo došao iz bolnog razvoda.
Na savjetovati neki mladi kolege i internet mudar prijateljice joj je kupila sama računalo i sama stvorila profil na erotski dating site. Ne bez želju ona je počela istraživati ​​granice svog novog pronašao seksualne slobode, od kojih je piercing u bradavicama i njezina pička bili su vidljivi afirmaciju. Već u svojim pedesetima, Anne je bila znatno starija od mene, ali s njom otvoreno lice, kratke crvene kose i lijepa velika boobs, ona je bila juicier od mnogih djevojka Upola mlađi od nje.
Nakon što joj je osobna ispovijed je htjela znati da li sam pao za starije žene sex  i da je počeo da me vrijeđate, čak i bez čeka odgovor. Mnogi sati, dosta orgazme i intenzivne razgovore, mi odjavljen. Da, ti definitivno mogu reći da smo ga dobili na zajedno.
Danas je osjećao kao da smo znali jedni druge za godina. I ona i ja bili puno manje napeti da je prvi put i zaigrano Pokušao sam razgovarati joj iz gaćica, jednom kad je odjednom dvije vitke nad mojim ramenima dvije vitke ruke otišao za tipkovnicu i počinje pisati u mom mjestu. "Drago mi je". sms chatovanje Odmah cam veza je prekinuta, a ja kažem da je Anne otišla offline.
"O med. Jeste li poplašiti vaš partner? Ja sam tako žao, moja supruga je glas zvučao apologetski, iako i ja i ona znala je ona učinila namjerno. To nije kao da je me iznenadio sa nekim tajnim hobi. Znala je prokleto dobro da sam cammed i nije me briga da sam off grču, kako ona to zove diminishingly. Tako je ona ostavi me sama na moje igre. Do ovog trenutka. "Hej, zašto na zemlji ste to učiniti?", Požalio sam. Ona je okrenuo stolicu, tako da smo oko gledali jedni drugima u oči. "Što ako sam osjetio kao što je igranje?", Odgovorila je? Ignoriranje joj Okrenula sam se i ponovno poslali na Anne, nadajući se da će ona izgledati u njoj pristiglu poštu .. "Molim te, dođi opet online šećer. Nemojte mi reći da su postali izvještačena. I nisam vam reći da nije bio oženjen, ja sam sad? ". "Ona nije loše izgleda, komentirao je moja žena", ali nije ona način previše star za vas? Nisam sada ste imali stvar ide za zrele žene. Morat ćete tražiti drugu baku, jer je ovo jedna, ona nikada neće položiti oči ponovno. Ali ne 'brinuti, imam dosta starih tetaka možda se previše fancy. "
"Mi ćemo vidjeti o tome", odgovorio sam joj zagubljen witticisms o Anne, ali sam se bojao da je ona bila u pravu i da sam je izgubio. Upravo sam o tome dao nadu, kad je došao opet online. "Aha, ja sam pobijedio. Sam joj znak da uključite cam i nakon nekoliko sekundi došla u prikazu. Ona je staviti na vrh. "Žao mi je da sam uplašen te", tipa moja supruga preko mojih ramena. "Usput moje ime je Ellen". "A moja je Anne". Do izraz na njenom licu sam mogao vidjeti da nije se osjećati ugodno. Ellen očito nije joj namjeravaju učiniti lako se na nju i uzeo ofenzivu odmah. "Upravo sada niste bili tako rijetki sami sa sobom. Hajde djevojke, mi pokazati što je dobio moj muž tako uzbuđen.Anne samo oklijevao za drugi i onda povukao na vrh preko glave. Bila je gola ispod njega i da je guska bumps oko bradavice, koje su bile uspravne i teško. "Moram priznati, imate prekrasna tits", upisali Ellen. "Trebali bi vidjeti što teško na oni daju Rudi. Nice ". Ona je istaknuo cam na moj kurac i doista, očito istina ne može biti ignoriran. "Sada", pokušao Anne, koji je povratio povjerenje. "Nikada nisam vidio zabava u tim računalnih igara", rekao je Ellen za mene ", ali ja početi realizirati da moj sud je malo preuranjeno".
Odmah je prilagođen CAM i svuče na koži, sama prikazuje off. "Od jedne žene na drugu", tip Anne, "Ti si sasvim jelo sebe". A onda je ona prekinuta. Gdje je ovo vodeći, pitao sam se. Trebao sam znati, znajući da moja supruga. The je đavo! "Da li um ako sam sjesti", rekao je nastavio razgovor. "To nije stvarno zgodan tipkati preko Rudi ramenima.Odgovarajući svoje pitanje, ona je sjela na moje krilo, joj noge vise na obje strane od mina. "To je bolje, zar ne?" A onda je zadirkivali. "Ali čekajte nisam potpuno udoban sex sms chat  još.Nešto je na putu ", čitao sam na ekranu kao što je tip poruke. Ellen podiže joj guza iz mojih bedara, uhvati za moj kurac i sama pijan dolje na moj penis dok je potpuno nestala u njoj. "Bože", zaslon, rekao je u velikim print. Vidio sam kako Anne ustao i izdvajali joj gaćice dolje nad njom široke bokove. U izbliza Bejeweled prst skliznuli u njoj pizda. "Mmmmm", uzdahnuo Ellen počinju ići dolje na moj vratilo. "Sada sam dobiti sliku", a zatim upisivanjem. "Da dijete prst da maca od tvoje. Želim vidjeti vas doći. "Anne's free ruku otišao na tipkovnici. "Ja sam toliko uspaljen. Želim ga vidjeti ejakulirati ".Mi smo bili sva tri od nas pa uključen u potrazi i vidim da mi nisu htjeli čekati. Ellen slid off my masnoće penis, blistavim s njom sokova. Nekoliko teško vuče na moj kurac bili su dovoljni da bi mi doći. Tri par očiju svjedočio kako je moj penis eksplodirao u debele mrljica sperme protiv Ellen trbuh, bedra, pička i klitoris, što je ona to utrljava žurno s poliranim nokte. Pogled je bio toliko jak da je to samo bilo dovoljno da bi Anne također dolaze.
"Oooo Ja sam također dolazi", zaslon je eksplodirala u slovima kao moj penis cet sex sms poruke    ispraznio sama sloj nakon sloja na Ellen tijelu. Anne promijenio cam poziciji da nam omogućiti da vide kako je orgazam redizajnirani joj značajke. Pred našim očima, koža joj se činilo da se više podatna i meka, kao da je vrhunac izbrisala spužvom preko bore i žljebova. Ona je pogledala godina mlađi i svijeće zapaljene lice iznutra. JA nikada dobiti umorna gleda na žene dolaze. Ja ne mogu misliti na ništa ljepše od toga. Spektakl poslao električni požuda valova kroz moje seksa. "Kako je lijepa", Ellen šapnuo. "Vi", ja moaned u odgovoru. Ellen stenjali u očekivanju. "Mmmm". Anne je lice potpuno usredotočeni, s jedne strane gnječenje plima njezine grudi, a drugi do između njenih bedara. "Dođi", vidio sam joj šaputati s dna usne. S posljednje kapi zadovoljstvo da Ellen muzu od moje skupljanje kurac, ja sada počeo masira joj natečeni klitoris. Njezina zdjelice thrusted, najavljuje njezin vrhunac. Ja ošamario moj penis ljubavlju protiv unutrašnjost bedra, joj blago ispupčene usne i protiv nje klitoris, gura prste u stranu, i napokon trljajući moj seksualni teško. Onda je došla. Ja omotan je ruke oko nje i izdvajali joj zbijeno protiv mene, izlijevanje slatke ohrabrenje u njegove uši. Anne je bio fasciniran. Njeno tijelo je potresao teškim kontrakcije što je vidjela Ellen vrhunac.
Bio sam šuti dok je sva tri od nas su morali pronaći naš drugi dah. Anne je bila prva da povrate kontrolu. "To je bila veličanstvena", ona upisali. "Ti su riječi prava iz mojih usta." Ellen. "Nisam znao da je u potrazi je toliko zabavno. Vidjevši dođete skoro mi je dao više zadovoljstva nego moj vlastiti orgazam ". Ona stavi noge na naslone za ruke na stolici, i ukazao cam na nju maca, odvajajući joj usne raširenih prstiju, pokazuje ružičasta i vlažna unutrašnjost, još uvijek pulsira i lupanje. "Mmmm", ona moaned, gleda s neskrivenim narcizam na nju maca na zaslonu. "Ja ne bi smetalo gleda još jednom", prstima napisao.
Anne je cam i ona usmjerena na nju maca. "Nema djeteta. To nije ono što sam mislio ", Ellen brzo upisali kao Anne's srednji prst skliznuli u u." Što je to želite onda ...? ", Anne saslušati kao njezine ruke nevoljko zaustavljen je seks na njoj?" Želim vidjeti što si vidio upravo sada ", Anne staviti cam povratak na vrh svoje računalo i sjeo. Njezin je izraz pokazao nevjerice. "Da li znači ...?", Slova cam polako kao lice joj veliki znak pitanja. Ellen je uzeo moj kurac i dao mu nekoliko brzo povlači. 'To je upravo ono što mislim. Da biste ga stavili otvoreno. Želim gledati dok ti jebati moj muž. JA stvarno želite bang njegov mozak. Nadam se samo da ne živite na pola puta oko jebenog planeta ".
Srećom to nije bio slučaj, ali nažalost Anne ne žive dovoljno blizu za mene da bi mogli zajebavati joj taj isti dan. Odvezli smo se tijekom sljedećih vikenda, dolazak u sumrak.Anne blushed roza sa uzbuđenja kao ona je otvorila vrata. "Još uvijek ne mogu vjerovati, kazala je uzbuđeno dok smo razmijenili licemjeran poljupce na obraze. Namjerno je samo stavio na spavaćica koja je samo malo zamršen nehaja oko struka, tako da naše oči su izvučeni na cijepanje između njezine velike obješene grudi. Prolijevanja sve je to izgovor undid, da ga gurnete s ramena kao i ona nas je prethodio u svojoj kući, okrenuli poslije Anne je zatvorena ulazna vrata nakon što ju je, susreta naše pomnom ispitivanju s unblinking očima. "Imate fantastično tijelo", Ellen napokon rekao, bez uobičajenih trag sarkazma u glasu. "Nadam se da sam još uvijek imaju tako lijepo BPK kad sam doći do te dobi", nastavila je, besramno miluju Anne's tits, maca i noge s očima, dok bulji svlačiti dok je bila gola kao što je naš domaćin. "Ti si lijepa previše", Anne šapnuo. A onda: "Ja još uvijek ne mogu vjerovati." "Možete li vjerovati ovo onda", rekao je Ellen, koji je hodao do nje, ju je za ruku joj vođenje prema meni, a zatim stavljanje ruku da protiv moje prepone. Moj penis je reagirao kroz materijal moje hlače joj dodir. Anne moaned, glasom promuklim od uzbuđenja.
Nespretno je počela popustiti moj remen dok Ellen preselili iza mene, skinula mi jaknu i otkopčao po majicu. Moje hlače pale na moje noge. Ja zgazi iz njih i iz moje cipele, sada samo odjeveni u moje bokserice. Ellen čučnuo i povući ih prema dolje. Moj kurac stajao uspravno, glavu lagano vibrira i predenje maleni teme požude. Ja izdvajali Anne protiv mene, drobljenje moj kurac prema trbuhu, i poljubio. Ona je bila potpuno zapalila, jezik jebote moja usta, dok joj je prstima milovala moja ramena, leđa i stražnjice, njezin lagano grebanje noktima preko moje kože, daje mi ugodan osjećaj. Ellen još uvijek sjedi iza mene, sada je Anne ruke u njezin, cijepanje moje stražnjice s njima i polaganje savjete prstima u šav. Moj šupak itched sa željom. Ellen je uzeo držite jedan prst, to pritiskom protiv unos. "Prinesi prst svoj magarca", rekla prosiktala. Anne masaža ga nježno unutra. Osjećaj koljenice, kliženje prošlosti moj sfinktera, napravio moj toliko uspaljen da sam skoro joj usta njezina lica. Ja skliznula jedan od mojih ruku između naših dvaju tijela, gripozan moj penis čvrsto ispod glave, ga gura prema dolje, između bedrima i njega trljanje protiv nje pička usnama i gumb joj klitoris ". Njezina usta se oslobodio od mina do jaukati: "Hoćeš li molim vas jebati mene?". Njezino lice preobrazi se do neprepoznatljivosti njezina žudnja.
"Ne brini. On će. Ali ne ovdje ", prekinuo Ellen brutalno. Pogledao sam na nju i vidjela da je zlo u očima. "Gdje ti bi cam", upitala je Anne. Poslušno Anne nas je da zaštićeni kutu svoje dnevne sobe. De računalo je stajao na stolu pred slijepi zid, cam na vrhu ekrana."Okrenite ga na. I staviti se na rekord ", zapovjedio Ellen, koja definitivno ima nešto u umu. Ona to dokazuje molba za male ogledalo, da stavljanje na vrhu zaslona, ​​naslonjen na zid i stavljanje cam na podu, malo udaljenost od Anne's stolica, oko istakao gore. Ona je tada gurnuo stolicu od stola i pitala Anne aa punopravnog redatelj stajati ispred stola, naginje se prema naprijed, ruke pružio, palme stan na stolu. "Da. Sviđa mi se to.Postavite noge na oba jednostrana od cam. "Koja je ona sada u zumirana na Anne's pička. Ellen a zatim se preselio iza Ane, gleda preko ramena i podešavanje ogledala, tako da Anne u lice i lepršav boobs lijepo je uokviren u njemu. Anne vidjela kako joj lice ogleda u ogledalo i zagledao se u svoju veliča maca kao što je snimila kamera. Ona blushed, jasno uzbuđen sama i više pa kad Ellen sjeo, povukao obraze svoje stražnjice na stranu, dao mi jasan pogled na Anne's sex. "Hajde", rekla je ona. Prišao sam. Ellen shvatili moj penis, da me vuče prema Anne's ass. Samo za parove  Prije naše nevjerničke očima smo vidjeli moj tvrd penis se pokazali u bliskoj u Anne's pička. "Ooooh", rekla je ona. "Učini to opet". Ja izdvajali malo natrag i onda gurnula natrag u moj kurac opet kao u usporenom filmu, kao što apsorbiraju spektakl prodora kao Anne.
U međuvremenu je Ellen sama jastučićima u redateljevu stolicu i bio masturbira sa napustiti, njezin širiti noge pod kutom. "Uzmi nju", ona je naredio. Kao da nisam već počela zajebavati Anne. Unatoč svojim godinama, joj maca je još uvijek prilično zbijeno, i što je izgubila u gipkost, ona je sastavljena po uvijek bogatoj zelenoj tržnici za ritmički cijeđenje joj pička okolo po zabadanje kurac .. Preko ramena sam buljiti u nju i moje lice, a oboje od nas su tražili od kutu na moj nestaje i nestaje u njoj, teški udari iz moje loptice protiv nje stražnjice, a na pozadini zamagljena slika Ellen sama milovati dok nas gleda.
Ali najviše od svega sam uživao u očima mene i Ane traže jedni druge u oči kroz ogledalo, dok sam ju jebeno. Ona je samo s jednom rukom naslonjena sada, oslobađajući drugi trljati prstima nad njom oteknute klitoris. Ja sam položio svoju ruku na njeno širenje mojih prstiju između, miluje joj klitoris zajedno s njom. Anne disao teško, uzimajući u zraku u velikim gulps. Po. nekontrolirano trese njezine zdjelice i pulsiranje u njoj pizda, primijetio sam da joj je orgazam je samo oko kutu. Kao što je moja. Osjećao sam se pomorci doslovno diže kroz šuplje cijevi moje vratilo. U isto vrijeme kada sam počeo sam ejakulacije malo joj teško u ramenu. "Ja sam dolazi", čuo sam glas vikati. Ali to nije bila Anne's. Bio sam Ellen.
No, Anne nije, čini se čuti, ona je potpuno usisan u po paklenske vizije joj lice, moje lice, na našim licima, mijenja se i izobličena da je nepodnošljiv agonije naših orgazma. To je kao da smo gledali u jedni druge duše. Imali smo učinili puno više nego samo jebanje ..Kada je oluja bila gotova, ja sam joj se okrenuo u mom naručju, ljubi joj zahvalno. A onda, bez razmjene riječima, okrenuli smo prema Ellen, govoreći: "Hvala vam" iz ujedinjene usta.
Te noći sam spavao između dvije dame, Ellen protiv mojim grudima, i Anne od mojih leđa, svoje prste isprepletene oko moje seks. Jesmo li san isti san. Da, nismo.
Želite li reagirati?

Нема коментара:

Постави коментар