.

четвртак, 19. мај 2011.

SMS sex oglasi

Sheila je dvadeset četiri godine stari meksički polovina, pola španjolski beba s pohotan lik sadrži veliki okrugli magarca i sparan, seksi, tinjajući osmijeh. Ja sam 42 i još Sheila i ja, seksualno, čini se da savršeno odgovaraju. Mi smo oboje kao što su spol često i oboje smo željeli biti avanturistički, čak i kinky s vremena na vrijeme. Dakle, kada je rekla da ima iznenađenje za mene ovaj vikend bio sam stoked. Odvezao sam se na svoje mjesto i šetao gore stepenicama natrag u svoj stan. Vrata su bila širom otvorena i kad sam oglasi  sex sms   išao u prva stvar koju sam vidio je Sheila iz leđa stoji na nju peći nosio ništa drugo nego pregača. Jedan od mojih omiljenih izgleda. Primijetio sam kao što sam ušao da je tuš bio pokrenut i Sheila živi sam tako da je ovo bio vrlo obećavajuće. Imali smo razgovarali o seksu u troje, ali nisu imali nikoga na umu, tako da nije zapravo očekivao nešto poput toga. Mi smo napravili u kuhinji za malo i na jednom trenutku zaustavio tuš.Čuo sam vrata kupaonice otvorena i netko ušao u dnevni boravak.

"Da li čuti moje iznenađenje u drugoj sobi?" Pitao sam.

Sheila nasmiješio mi se kao da je vrlo ponosan na sebe. Bio sam malo zabrinut, jer sam vrlo posebno o tipu žene mogu samo biti privučeni da se bez uzimajući to znati joj prvi.Ako ona nije moj tip savršen Ja stvarno ne mogu ući u njega. Ali sam vjerovao Sheila's instinkte i mi prošetali u dnevnu sobu. Bio sam malo flummoxed i učinio dvostruko se kad sam vidio moje iznenađenje.

"Um, hej baby, jeste li primijetiti da postoji drop-mrtav raskošnih gol pilić sjedi na kauču?", Rekao sam. Sheila je učinio dobro! Vrlo dobro!

"Dušo, ovo je Amber. Sam je sreo u školi i dobili smo na razgovor. Rekao sam joj o tebi i pokazao joj svoju sliku i ona želi biti naš spol igračka za vikend. Imate li nešto protiv? "

Pogledao sam tamo kod Amber sjedenje s jastukom ispred nje, jedva pokriva joj blistav bosoms i duge mišićave noge. Njezina je glava prema dolje, ali je ona gleda u mene s sparan smeđe oči i sramežljivi, malo neugodno durenje.

Rekao sam: "Ne baš dobro, ali zatisnuti lanac obično me drži u redu."

Amber je znao da se kote ljubazno na moj glupi vicevi tako očito za sex sms  Sheila ju debriefed.Došlo je nespretan trenutak kada smo bili samo stoji tamo bulji jedni na druge i to je postalo jasno da Amber je bio radiš nešto snažno rukom između nogu iza jastuka. Sheila iznenada objavio da je bio idući u kutu trgovine za neke pića i da će dati Amber i mi priliku da se bolje upoznaju. Doista.

Ona je izašao i sjeo sam na kauču pored Amber koja je očito bila igra sa sebe baš tu ispred mene. Bila je neugodno, ali nije mogao činiti za sebe kontrolirati. Bio sam tako jebeno uključen po ovoj situaciji da sam gotovo skočio i povikao YIPPEEEE! No, misli bolje od njega.

"Pa reci mi Amber, koliko ste stari?" Pitao sam.

"Devetnaest", rekla je nervozno ili možda joj je glas bio quavering jer je ona bila sama ukazivanje tako grčevito. Gawd, ona je što mi je vruće da radiš!

"Jeste li ikad bili sa starijim muškarcem prije?"

"Da, ja poput njih."

"Pa Žao mi je što ću vas razočarati, ali ne znamo sve."

"Hee-hee," rekla giggled.

"Imate vrlo lijep ljubaznost smijati, Amber. Usput, jeste li ćeš jesti to? ", Rekao sam pokazujući joj prepone.

"Huh?", Rekla je ona.

"Imate li nešto protiv ako to učinim?" Pitao sam pristojno.

Amber polako preselio jastuk stranu otkriva najsavršeniji malo ćelav deve nožni prst čovjek može poželjeti, a opet, ja suzdržao od urlaju "YAHOOOOO!"

JA je otišao dolje na nju kao čovjek masnoće na tanjur profiteroles i odmah sam bio pogođen nebeskog okus usana koje sam joj nježno se rastali s mojim prstom, dosežući i iza nje kukovlja moždanog udara joj g-spot, dok sam napravio kazaljke na satu krugova sa svojim jezikom oko nje ispupčen brusnice i nakon nekoliko minuta ona uljudno došla u moja usta. Ustao sam skinuti neke od mojih odjeće kada Sheila hodio u.

"Nije, kažem vam je bio dobar u tome?" Sheila rekao Amber koji je kimnuo pristojno.

Sheila ušao u kuhinju staviti dolje joj torbe i rekao: "Dušo, možeš li mi učiniti uslugu?"

"Sve dragi", odgovorio sam.

"Možete li se dragi i zajebavati Amber na podu za mene?", Rekao je Sheila.

"Bilo bi mi zadovoljstvo draga, misionar u redu?" Pitao sam.

"A-ha."

Amber je dobio na podu i dobio sam na vrhu nju i počela sex sms devojke  klizna moj penis i iz njezine vagine, dok gleda ravno u oči joj nevjerojatna. Ali ne ljubi joj još, samo lagano dira moje usne na njene. Sheila je sjedio na podu i groped nas oboje pomaže voditi moj ulazak, a što ne. Amber je pokušao sisati moje usne bliže i gurati joj jezik u usta, ali sam joj rekla nije bilo dozvoljeno da me ljubi i ona moraju ostati još uvijek savršeno.
Činilo se da ima obeshrabrujući učinak na Amber kao ona borila očajnički da se suzdrže od reagira na moje usne lagano četkanje protiv njene.

[Pola sata kasnije ...]

"Teže-er-er", moaned Amber na sve četiri kao Sheila puta udario 8 "dildo parovi za druzenje   u njoj pokisao mokro koochie. Moje hang-niska je uzimajući mokro na vrhu s pre-cum pa sam počeo šamaranje Amber je lice s njom. Ona zaglavi njezin jezik van i pokušao da biste dobili neki u usta njezina. Nisam ga staviti u usta ipak. Upravo sam upoznao ovu djevojku prije par sati, a izgledala je kao divlja životinja s licem ostakljena s sperma i njezin uspravio crnom kosom zabada na njega. U državi je ona bila u to se činilo kao ona mogla odgristi, a ni ne znaju.

"Ha-a-ar-d-er! Fa-a-ster-er-er! "Molila i sam mogao vidjeti Sheila's bicep je pumped up iz radnog da igračka. Mi bi bili uzimanje skreće joj razvrtavanje s njim za dobar dvadeset minuta sada i 6 puta sam ja mislio da bih došao, ali svaki put kad samo joj je pucao do višu razinu bjesnilo.

"Jeezus koliko još ovo može pilence uzeti?", Rekao sam. Sheila samo me pogledala sex  parovi  s očima proširio u nevjerici i odmahnula glavom. Amber je bio uzimajući stvarno blizu nešto. Nešto iznad bilo orgazam Sheila ili sam ikada doživio. Vidio sam joj noge su se počele nekontrolirano drhtati, a to je stvaranje njezina velika magarca smeđe tresti mahnito. Odjednom sam imao nekontrolirani poriv da ... čekati ja uopce ne znam tu osobu ja ne mogu samo to učiniti ... Jebi ga, ja sam htjela tako loše, ja popeo na vrh njezina leđa, shvatio njezine dvije buns u mojim rukama i širiti otvoriti joj obraze izlažu joj roza, pulsirajuća, mokro šupak. Nisam mogao sebi pomoći, pokopan sam svoje lice u njoj buns i gurnuo mi jezik do gore da magarca kao što sam mogao i počeo ga lizati kao polu-tasse puna ambrozije. Amber pustiti vrisak što je zvučalo kao cougar ili tako nešto, i njezin šupak počeo stiskanje spasmodically kako joj tijelo heaved rupa u paroksizama orgazma. Svaki put je stisnuo jače dok je četvrti iscijediti ona stegnute dolje tako čvrsto ona prisiljena moj jezik van i počeo prskanje Sheila lice s više maca sok nego što sam ikada vidio u mom životu. To je bilo nevjerojatno.

Sheila je imala pogled na licu ja to nikada neću zaboraviti kako je ona dahnu za zrak potpuno natopljen od glave do pete. Amber flopped dolje na podu i dalje drhtanje, grčevi polako slijeganja i dolaze rjeđe. Sheila je ustao i potrčao u kupaonicu da se vjerojatno osušiti. Ja još uvijek bio straddling Amber je sex za parove  s leđa moj jezik u njezinu dupe ispucati i moj kurac pritisne čvrsto između njen vrat i ramena. Počela sam da bi se ići provjeriti na Sheila. Ona je moja djevojka nakon što su svi i to je bio onakav kakvog je da joj pronaći ovo Amazonian sexpot i postaviti ovu stvar gore, osjećao sam se malo krivim jer smo oboje bili plaćati pozornost na toliko Amber da su svi Sheila dobio je eksplozija u lice sve svoje teško raditi.

Ali kao što sam počeo da napuste, mogao sam čuti Amber šapće, "Jebi me-eee. Fuck me sada bog osuditi ga! "

To je kao da mi je pod čarolija. Vratio sam se na vrhu nje. Moj kurac parovi za druzenje   ju je pronašao rupu stražnjica prvi, a ja sam oklijevao trenutno, razmišljam kako bih trebao ići za maca, ali prije nego što sam mogao sam podići za promjenu, Amber potisak magarca se u mene tako jako da je moj kurac umočen svi put gore magarca, a ona je tek počeo je pumpanje.To je bio lud, bio sam samo leži na vrhu, a ona je sav posao! Njezina obrazi magarac bi ustati i omotnica moj štap, iskoristite ga i vući u svoje dublje šupak svaki put. Nisam bio događaj baš ništa osim ležati na vrhu nje! Počeo sam da se taj osjećaj tingly sve više kao i bilo koji drugi bih biti prošlosti točke bez povratka. Nisam želio doći u ovu djevojke magarca, samo sam ju upoznao i Sheila bio zanemaren.

Uvijek sam imao taj vezi s Sheila gdje bih mogao reći što joj je osjećaj i sam mogao osjetiti njezin misleći da joj je skrenuti sada. Upravo sam mogao osjetiti njezin tako strongl-OW! K vragu, ja sam stvarno osjetio joj to vrijeme! Ona je samo ušuljao iza mene i smacked pakao iz moje dupe! Ja naglo ustao i yanked moj kurac iz Amber je stražnjica tako brzo je otišao "POP". Ustao sam i suočen Sheila potrazi malo kriv. Bila je davanje mene izgleda: "Pusti me učiniti sada k vragu!" Onda me ošamario u lice stvarno teško koji je dobio mene tako jebeno uključen sam bio spreman da eksplodiraju. Ona me je uhvatio za kosu i povukla me u kupaonicu, okrenuo na hladnu vodu i grabbed moje dupe mi je guranje prema tekućom vodom. Zatim je uhvatio bombona dr. Bronners sapun, izli to sve nad mojim kurac i počela ga milovati u bogatu pjenu dok mi hard rock vratilo je zamrzavanje, a Minty svježe. Ona ga isprati pravi dobro, a zatim me povukla u spavaću sobu. Ona je ripped off posteljina na krevetu, plopped dolje na leđima, širiti njezine noge, ukazao joj twat i rekao,

"Bitch, jesti to sranje u aukciji! I mislim sada! "Moje lice je već bio pokopan u svom pokisao mokro ugrabiti. Ona me je za kosu s jedne strane, a ona me ošamario u više navrata na glavi kao što sam počeo raditi ono što sam bio stavio na Zemlji učiniti.Dozvolite mi samo reći o tome za trenutak:

Ja sam dar. Čak sam bio je rekao neki da sam trebao naučiti klinici na "cunnilary" umjetnosti, a da ne puhati vlastiti rog (nema namjeru dosjetka), ali svaka žena sam imao zadovoljstvo servisiranja me zove, hands-dolje, najbolje. (Ja znam da lazu, ali dopustite mi da su moje malo mašte.) Imam u mom repertoaru više od 40 izrazito različite tehnike za poticanje vaginu moj jezik, usne, pa čak i moje cijelo lice na vrijeme. "Deluxe", koji je ono što je Sheila o dobiti, bio je svojevrsni izlog mješovito sve moje najbolje "Licks", kao što su, slučajno pogubljeni u nepredvidljivim uzorak s različitim intenzitetom razinama kako bi se držati primatelja u stalnom stanje iznenađenje, zbunjenost i uzbuđenje. Vrsta kao što su tri prstena zadovoljstvo cirkus koji se stalno podešava i revidirani po senzorni povratne informacije sam primio iz mog predmeta dopuštajući mi gotovo da joj svira kao violinu. Violina u rukama virtuoza, kao što sam u mogućnosti da kontroliše točno kad joj je orgazam počinje, koliko dugo to traje, a kada je gotova. I ja sam ljubav gurnuti granice od mojih pacijenata zadovoljstvo tolerancije malo dalje svaki put zbog čega je Sheila udari govno iz mene dok sam to radiš. To čini da se osjeća pod kontrolom, što ona nije, jer ona ne zna da sam jebeni volim biti nemilosrdno ošamario dok je davanje glavu.Dakle, natrag na akciju.

Sheila je bila u sredini joj šesti ili sedmi vrhunac kada je iz kuta moga oka (koja je žeže iz poontang) Vidio sam Amber hodati u sobi i ići iza mene od sebe. Sada sam stvarno ne znam ništa o tom djevojkom, osim što joj šupak okusa kao i da je mogao biti u Guinnessovu knjigu svjetskih rekorda seksualne. Tako sam polovina očekivao da su to 8 inča dildo odgurnuo moju guzicu svaki čas, ali umjesto toga sam osjetio njezinu kosu, koja je vraćena na svoje prirodno stanje pelena, škakljanje moj skrotuma i vratila koja je samo u pola teško stanje zbog intenzivnu koncentraciju ga je uzeo da bi "Deluxe" ide. I sljedeća stvar sam znao Amber je njezina velika sočan DSL omotan oko cijeli moj kurac i neke od moje lijeve loptu. Sada ja nisam jedan od onih neosjetljiv svinja koji traje zadovoljstvo u gagging djevojku koja je lijepo dovoljno da ide dolje na mene, ali za neki neparan razlog, osjećao sam se kao Amber, kao životinja ona je, moglo potrajati sve što sam mogao dijeliti . Tako sam tek počeo lupanje moj meso u lice s osvrće odustati. To je tako osjećala jebote dobro da samo jebati bujeezers iz tog lijepo lice njezin. I lice ja bih samo sreo nekoliko sati prije - bilo je nešto tako erotično kinky o ideji da da je vrijedilo riskirati joj ugrize moj cijeli paket pravo isključiti.

I siguran dosta sljedeća stvar sam osjetio je bila (ne nije to odgristi) joj nokte kopanje u moje dupe, sam pretpostavlja da me povući iz svoje lice. No, umjesto da ovaj freak odgurnuo moj kurac još teže u lice! Ona je jebeni ga je volio i dao klinici vlastite samo njen uključeni korištenje adenoida kao dobro. U međuvremenu Sheila shvatio što se događa, a ona nije gonna neka mi orah u Ambers pita rupu nakon što je otišao u sve nevolje dobivanje na pilulu. Ona yanked glavu gore iz nje prepone gotovo izvrsno se pramen kose i rekao u režanje Linda Blair,

"Daj to sranje da mi se sada!" A za neke glupe razloga, mislim da nisam sasvim želi trgnuti moj kurac iz usta Amber je još samo-ja oklijevao za djelić sekunde. Loša ideja.SMACKO! Sheila mi wallops desno preko lica tako teško sam skoro creamed u Amber's usta pravo zatim i tamo. Ali ja sam odustao  parovi za druzenje (zbog straha od gubitka moj život) i pounced gore na Sheila i počeo boinking joj nemilosrdno nadomak svog života s mojim masivan ram-štap ljubavi.

"Je li to sve što je dobio, kuja!" Vikao je Sheila. "Fuck me kao čovjek ti maca."

"(Gutati), ja sam težak!" Ja wimpered, moje noge počinju gorjeti (ja nikad ne zaboravite na sebe ritam za te stvari.)
"Vi poziv koji jebeni?! Moram doći Amber za remen jedan na i pokazati vam kako je učinjeno?! "Sheila zalajao, lice joj okreće crveno.

"Um možda," Ja sniveled i samo onda sam dobio najčudnijih senzacija. Amber je imao neki način stečen držati bocu ID kliziti ispod kreveta i bio je to zalivši dolje moja stražnjica ispucati! Ja razmišljam da sam pas meso, to je to za mene ljudi. To je sve ov-ERRRRRRR!

Wow! koji je stimulišući. Amber samo me uhvatio prepone, odgurnuo joj palac gore moje dupe i bio ometanje moje zdjelice u Sheila! Što je, dovraga, događa ovdje? Ja sam se potpuno dominirali i manhandled ove dvije djevojke, čiji dobi kombinaciji jedva jednaki moje! Ovo je sramota! Kako se usuđuju!

Nakon otprilike 3 minute da mislim da sam došao u nekom trenutku, ali nisam siguran kada ili gdje, a moj kurac je otišao potpuno opušten i osjećao kao da je gonna otpasti. To je kada djevojke me gurnuo s kreveta, a ja pogodak katu s tup udarac. Oni nisu ni primijetila moj izgled gnjeva ili moje varanje opušten kao što sam daleko skulked osjećaj kao komad jučer lint pupak.Ja bih ostavio svoju odjeću u tamo. Sada sam bio zarobljen u Sheila kući bez odjeće na bod i to je bio 03:00. Nisam čak ni moj auto ključeve. Nije da sam čak i mogao dobiti za moj auto a kamoli voziti kući gola. 

Нема коментара:

Постави коментар