.

уторак, 29. март 2011.

Koje poze zene najvise vole


Ova priča datira iz 1990-ih kad sam bio radiš moj mature u Delhiju.  koje poze zene najvise vole Nisha, prekrasna mlada dama je bio moj stol partner u svim vježbama. Bili smo dobri prijatelji i koriste se za otkriti sve tajne čuvanje povjerljivih ništa između nas. Od dana prvi put, ja ne mogu zadržati sebe omesti od nje gotovo 'D' veličine grudi koje su bile vrlo čvrsto oblikovan. U razgovorima između i klase, sam se uhvatiti svjetlucanje od tikve kad god priliku dopušteno. Nisha koristi za nošenje odgovarajuće haljine onih koji čuvaju preslatko stvorenja daleko skriven od očiju javnosti. Bila je visoka oko 5'-4 "s tankim struka i dobro uravnotežen kukova. Njezin stil i milosti obično stado mene lud do točke ludilo. Moje je duboko ukorijenjena žudnja za nju nikad nije bila vidljiva niti jednom. Bilo je teško znati što je tamo u njezinim mislima, ali ona se uvijek čini se da je vrlo prijateljski i frolicking.
Kavita i Trisha su joj sobu prijateljima i mojim dobrim prijateljima.madjarice zene  Trisha je bila vrlo fer s plavim očima i Kavita tamne i prekrasna. Ona je bila u vezi Mathews i Trisha često se koristi za oko lutaju sa Shekhar. Mathews i Shekhar su bili u sobi u hostelu. Naša grupa je odlučio otići na izlet izlet ove zime. Svi aranžmani su dovršeni u dan ili dva, a bili smo na našem putu prema licu mjesta. Srećom sam imao sjedište pored Nisha u autobusu.Bila je vrlo sretna kao i obično, chuckling sve na putu. Moj lakat je bio stalno u kontaktu s njom big boobs slanje pomlađivanje zadovoljstvo, impulse koje sam tako često tražio za.The miješanje konstantne impulsa i lagana glazba u autobus je vozeći mene divlje što je vidljivo po engorging mišiće 9 "penis. Razgovarali smo o nekim stvar drugo, ali moj um stalno je razmišljao prljav.  poze zene Neke od djevojaka su bili polovina spavali a neki su bili zauzeti razgovor sa svojim prijateljima dječak.
Na 10'o sat iznenada kotača screeched za zaustaviti i bili smo spremni da se dolje na izletište. Spot rijetko je gužva, dovoljno prostora za nas da se smiri. Sve torbe i pribor provedena su na licu mjesta s edibles. Autobus se okrenuo samo da se vrati natrag u večernjim satima. Dečki su planirani za kupanje u blag potočić. JA maknuti moje traperice i mijenja se u gaćice. Nekoliko dječaka bili zauzeti podizanje šatora i drugi pomaže djevojke izdvojiti edibles za kuhanje. Ja punjena moju košulju i hlače u torbu i skočio u hladnim vodama rječice. Nisha je stalno eying i divljenja moje mišićavo tijelo kao što sam napravio moj poteze. Bio sam zapanjen kada je iznenada Nisha, Trisha i Kavita previše su nam se pridružili u svojim bikinijima. Nekoliko drugih djevojaka slijedi uskoro, a voda se činilo da raste vruće kao što su zakoračili u. JA mogao ne držati, ali bulji u Nisha. Moje oči stalno su slavlja na nju čulan izvijanje krivulje gotovo spreman za ispadanje iz tamo granica. Trisha je duge zakrivljene noge su najatraktivniji sužuje se prema tamno neobrijan maca jasno vidljivo ispod gaćica. Kavita se činilo neke stvari kao stranac se u njoj gaćice i grudnjak skrivajući low cut dva gotovo 36 B veličine loptice.Obojica su u pratnji svojih prijatelja dječak. Nisha je kao i obično nasmijan na mene a ja sam bio razmjenu mina bez iznimke. Kavita mahnuo na mene i povikao: "Gagan, zašto ne pridružite nam se?" Vaš partner vam želi ovdje. "" Ali, ona nije me zove. "Odgovorio sam. Nisha i Kavita razmjenjuju nazire i giggled. "Gagan ovdje dolaze, njegova me zove." Zvučalo Nisha glas. Sam mogao vrlo dobro da joj čežnja za mene. Sam plivao s sijeva brzinu da se pridruži grupi. "Bok! Svako tijelo, volim vas sve! "Skoro sam povikao. "Zašto ne možemo plivati ​​prema drugoj strani?" Svaki složili su se na jednom prijedlogu. Druga strana rječice je bio vidio, ali nije bio jako blizu. Uz put smo došli do druge strane, svi od nas su bili vrlo umorni. Bilo je sjenu palmi koja je donijela neki predah. Svi od nas ležao stan na našim leđima s jako lupa prsa. Nisha i Kavita ležale paralelno sa mnom. Kavita se vraćao natrag na normalnost, ali još uvijek je Nisha uzdah. Meso ispod grudnjaka je klizna i tamo-amo. Uz svaki duboko udisanje, cijepanja produbili i ružičasta areolar krivulje pojavio iza granice crni grudnjak, i nestao s izdisanje. Pupak ugovorene i opušteno s trbušne mišiće. Kontrakcije činilo poslati odjek niz trbuh završava na Mons, čisto obrijan, peeping iz Spustio rubu gaćica. Kavita inched prema njoj dječak prijatelj.Trisha i Shekhar već su zaokupljeni sa svojim usnama zaključana. Shekhar je korištenje situaciju da mlijeko maksimalni užitak. Njegova ruka je poprijeko kroz cijelu duljinu njenog tijela, i na vatru. Nisha pažljivo ih je promatrao. Ustala sam, jer je to jedini način da suzbije želju da proždiru Nisha. Odjednom, došlo je do vika iz druge strane. Ručak je bio spreman. Mi doplivao natrag imati delicijama.
Hrana je ukusan. Sam ga imao u moje srce sadržaj.starije zene i mladji muskarci  Nakon hrane odlučili smo igrati igru ​​lopta za plažu. Jedna osoba je trči za loptom bacanje između nekoliko rukama sve dok on ili ona je uspio ukrasti. Gubitnik je pored trči za loptom dok je ona zamke. Igra je više uživa kada je djevojka otjerao loptu. Svaki oka činilo da mjerimo i radijus okretanje kao boobs skočio i gyrated sa svaki potez. Većina djevojaka nije promijenilo u japanke da uživaju više slobode i privlačnost dječaka. To je sada 17:00 i bus je stigao nas odvesti natrag. Naša grupa je odlučila ostati leđa i imaju više zabave i koristiti naprijed leži u nedjelju. Cijela serija mahnuo nam zbogom. Mi smo bili s lijeve edibles i jedan šator i naravno naše stvari.
Mi smo bili više opušteni ležanja na plaži također jedni s drugima. "Hej! Zašto ne možemo početi s igrom opet? ", Predložio sam. Igra ponovno počeli sa mnom trčanje za loptom. Uspio sam ga zgrabim daleko od Kavita. Kavita počeo skakanje i trčanje nakon loptu. U trenutku kada je dobio blizu Shekhar drži loptu, on yanked, bacio loptu u zrak prema Nisha i istovremeno zrcaljeno otvoriti kuka grudnjak čim ona okrene leđima prema njemu. Kavita bio potpuno toplesu s njom boobs u potpunosti izloženi. Nasmijala se, ali je nastavio potjeru. Joj boobs preselio u svim smjerovima nesmetano. Tamno i sočan bradavice su uspravne i piercing. Ona je međutim oteo loptu iz Mathews koja je bila koncentriraju uglavnom na nju boobs. Mathews nije bio spreman na sve kako bi se izvukao na centar. Trčao je nevoljko, i namjerno dashed s Trisha, poderati otvoriti joj vrh bacanja grudnjak daleko. Smijeh praska u grupi. Trisha je ostao gol iznad struka sa svojim malim grudima skakanje kao ping pong loptica sa svijetle ružičastim areola i bradavice teško. Svako oko je fiksiran na njezin slatki boobs od Nisha iznenada došao do centra i prije bi se moglo uhititi ništa ona odvojena od svoje vrhu div savršeno oblikovan boobs. Ona mi je dala pozivajući bulje. Svatko gledao zapanjen na zanosan ljepote. Boobs su savršeni spoj za njezin lik. Bila je najviša od svih djevojaka. Kao što je preselio na obrazima od kukova drhtala kada su isprekidane s međusobno odvojenih tankim G-string je seksi bič. Djevojke bi mogao primijetiti da su dječaci bili gubitka koncentracije kao što je polako pada mrak. Noć je bila mjesec lit.
Bili smo umorni i loše je potrebno kako bi se okupali. Svi od nas ušao je u vodu jedan za drugim. Djevojke su toples i dječaci volio plivanje s pola gole djevojčice. Bio sam uparivanje s Nisha. Ona je bila bliže meni i više otvoreni za mene nego bilo tko drugi.Znao sam za sigurno da je ona moja i samo moja.
"Nisha, mogu li vas pitati nešto?" Ja sam promrmljala kako sam zeroed na nju. Ona je nasmijala i kimnula "mm" (Da). "Hoćeš li biti moja djevojka prijatelj?" Pitao sam. Bacila je ruke iza sebe i mene vuče struka i zasadio poljubac na mojim usnama. To je sada moj red. Ja izdvajali joj teže, naše usne su bile zaključane, a jezik je dobio spremni na svoje putovanje otkriti unutrašnje granice njezina usta. Ona je bila jako zadihan s pola zatvorenih očiju u vodi kao što smo i dalje poljubac. Njezine grudi su bile ožbukane protiv muževan grudima, bradavice stiffening i proširenje. Sam mogao osjetiti ih piercing mojim grudima. Ona je bila događaj čudesa s njom jezikom. Moj penis počeo reagirati, teško bori da se oslobodi iz rubljem. Moje ruke stisnuo joj boobs ih cijeđenje istovremeno.Odjednom sam osjetio njezine prste doušnik unutar donjeg rublja gdje je otkrio krut stup spreman za akciju. Počela je tiho jadikovanje što je očito iz njezine polovine rastali usne."Hej dečki omogućuje iseliti!" Vikao Mathews. Rastali smo, ali naše ruke još uvijek zaključan, vratio na obalu. "Nisha je moja djevojka, dečki" sam najavio. "Čestitamo!" Vikao je Shekhar. Ja uklonjena nekoliko medvjed boca iz moje torbu. "Omogućuje party večeras i učiniti ga nezaboravnim." Rekao sam. Mi lit vatru na plaži i počeo piti. Sva tri para su piće sa svojim rukama igrati s odgovarajućim boobs. Do sada smo imali počeo govoriti gadan i djevojka zamjene. Ali, nitko nije činilo da se dogovore o ovom trenutku posebno djevojke.
Nakon završetka naše boce odlučili smo dati djevojke dobar erotski masaža. Svatko je bio pijan i uzbuđen. Mi smo u mirovini u šatoru kao što je bio vrlo tamno vani. Mi smo imali zapaljene svijeće u šator. Svi parovi su se naselili za masažu. Nisha i drugi su bili leži licem prema dolje. Pogled s njezine noge i bedra izložena je lijepo. Njezina seksi leđa činilo tako meka i glatka da sam jedva mogao čekati da se osjećaju njezino tijelo.Jedva sam mogao priuštiti da sam kontrolu.
"Jesi li ti opuštena?, Ćemo započeti?" Pitao sam. Ona je promrmljao da i kimne glavom.
"Samo se opustite i uživajte."  Zrele zene Rekao sam.
Počeo sam lagano, masirati joj vrat s moje prste i onda raditi moj put prema dolje leđima. Na kraju sam uzeo na noge i počeo povlačiti gore telad joj noge. Njezina koža bila meka i seksi i osjećao sam se prokleto dobro. Proveo sam neko vrijeme trljajući joj mišići, polako raditi svoj put do koljena. Ona je ovdje da sam promijenio strategiju i počeli cijeđenje i masiranjem joj bedra dok sam bio uzlazno više i više sve do donjeg dijela G-string prianja tijesno na rascjep između udaraca. Moans su jasno vidljiva i bili su također potječu iz drugih područja. Svatko od nas je doista uživaju u igri. Igra često maštala.
Nisha je topla koža mi je okretanje na i više povjerenja polako je gradila u men i. Ja se inched izvukao G-string na stranu i počeo osjećati toplo tijelo ispod te ih masirati. Niz je bio natopljen izljev ljubavi sokova. "Kako je to osjećaj dragi?" Pitao sam. "Jesam li ti dragi boli?" Mislio sam da moram dobiti potvrdu prije nego što sam nastaviti. Ona moaned se s uzdahom, "ohhhh ... nooooo ..., ona se osjeća dobro." Moj masaža i dalje kao što sam počeo trljajući joj noge više senzualno, moje ruke kreće prema gore i dolje joj meke mesnat bedra puzanje se sve više i više svaki put.  hlače.
Nisha je mokro usisavanje. Kako je to osstarije zene i mladji muskarci Moj penis je uzimajući teško, istaknuto udubljenje je jasno vidljivo u mojejećaj draga? Prošaptala sam. "Njegova gggreaatt, ja looove to", odgovorila je. Moji prsti su dostigli prorez joj maca. Ja ih dotakne ih i protrlja ih miluje. Sada sam se preselio moje ruke da joj dupe i nježno masira joj dupe guzovi. Moja ruka počela udario rascjep između stražnjice. Njezina bič srušena magarca, oslobođen noge.
Ona povika u ekstazi, "ohhh ne prestaju ..., radite GGreatt posao". Sam tucked moje prste u svojoj ljubavi tunela i počeo gnječi naboran kožu između udaraca. "AAAAAAMMMMM je" stenje i uzdiše počeo sve glasnije. "Jebi me, jebi me Gagan, učinite to čovjek" Ona se izjasnio. mogao sam vidjeti pijesak potpuno natopljen joj vaginalni sokovi. spustio sam svoje lice lizati sokove the mošusni miris imao mi je okrenut na. ružičasta kapu preko penis sada imao natečene svoje maksimalne obim i počela boljeti. sam polako počeo lizanje naboran kože. sfinkter počeo opuštanje i rugosities gotovo sravnio otvor analni otvor. sam skliznuo moj prst u magarca i počeo prst joj jebote. Nisha uživao je u svakom trenutku i klanjaju svaki potez koji sam napravio. sam stavio moje usne na magarca i lizali, praćenje vrh moj jezik desno gore kroz nju ispucati. Sam mogao osjetiti njeno tijelo drhtati. sam to učinio i učinio ga opet burrowing moj jezik između joj dupe guzovi dok sam dotakla njen šupak. "Okreni leđa beba", ja zapovjedio.
Nisha, stark naked, okrenuo joj leđa i stavi lijen. Pitao sam odustati rukama uz glavu, tako da je ispod pazuha ležao okrenut na krovu. Sjeo sam na koljena pored nje i počeo igru ​​ponovo. Lagano masiranje vrata i ramena sam krenuo prema glavi kraju. Stavio sam malo više ulja i koriste peta dlan za masažu između joj boobs. ih Podizanje i masirati područje ispod. Ja polako ran dlan na rebra kavez klipnih korake na drugoj strani, kao dobro. Moje ruke je došla do obrijana pazuha njima manipulira do točke ecstacy."AAAAHHHHH .... MMMMMM ... .. OOOOOFFFF" njezin jauk počeo povećanje u intenzitetu.Sjećam se da pročitati neke gdje je to manipulacija od pazuha dodaje presretan zadovoljstvo. Moj dlan počeo penjanje velikih globusa na obje strane, gnječenje i cijeđenje ih istovremeno. Pijetao do sada je stajao u punom sjaju i počela boljeti. Nisam imala izbora lijevo osim dijela s donje rublje. Moj penis skočio natrag u akciju s roza kapica swollen svoje maksimalne obujam. Nisha pogledao moj lupanje montaža stoji 9 "visok. Ona uhvati trupa i krenuo je labav prepucij gore-dolje. Atmosfera je bila sve toplija kao erotike počeo graditi. Moja ruka je gnječenje njezine grudi grčevito poticanje bradavice između. Imao sam nekoliko strateških opcija za ovaj dio igre. Moj indeks i srednji prst počeo gnječenje bradavica. Bradavice su već učili i svijetle ružičastim engorged krvlju. Ponekad sam ih isprepliću između prstiju za maksimalnu stimulaciju."AAAAAhhhhhhh ... iiillllooooovvve ... .. youuu ... ", promrmljao Nisha u ecstacy.
Mogao sam osjetiti krv utrke u engorged vaskularne sinusa od pijetao i sperma kaplje iz jednog eyed čudovište. starije zene i mladji muskarci Također sam bio teško disanje. Sam mogao vidjeti bez mogućnosti kontrole. Jedva sam mogla držati oči otvorene da vidi Nisha grčevima u ecstacy. Vidio sam joj torzo dizanje iz kreveta i bokovima diže grčevito. Bila je oko doći. Na kraju sam stavio moje usne na bradavicama. "MMMMMMMM ... .. Ahhhmmmm ... .." plakala u ecstacy kao moj jezik zaokružen na areola i zadirkivali joj bradavice. Pritiskom na mojoj glavi protiv njezine grudi mogla osjetiti toplina penjanje joj vrat na mozak. "MMMMMyyyyyyyyy .. Goooodddddd ... ... ... ... ... AAHHHMMMMmmmmmmm. "Došla je s buka. Njezine oči otvorene, a ona se nasmiješi s puno zadovoljstva.
Igra nastavlja. Moje ruke popeo dolje planine koji rade tamo tako da joj trbuh. Bio sam masirati trbuh i donji abdomen. Moji prsti su igrajući s pupak za neko vrijeme, a zatim nastavio put prema dolje na noge. Bedro mišići su vrlo dobro oblikovani i dodao za ljepotu ispod struka. Htio sam lizati one vrlo lijep i robustan bedra te ih pojesti, ali neke stvari više ukusna i ukusan me omesti uopce. Njena zdjelica je trzanje i churning kao moje ruke počela milovati joj bedra. Sa svakim moždani udar gornju granicu dodira porastao, na način dosadan joj užitak impulse. Polako sam se popeo upto Mons pubis.Bokovima sada je napravio više lukova kao churning gibanje i dalje. Moj thumb brušenog klitoris koji je viđen peeping kroz labijalnog nabora i kažiprst počeo gnječenje labijalne usne. Bokovima počeo diže nekoliko centimetara iznad tla. Novi impuls presretan je počeo rasti u njoj. Orgazam polako gradio se od bokova, uzlazno trbuh puzanje u živce i čekaju da eksplodiraju. Devet inch penis previše htjela eksplodirati, ali nekako je bila pod kontrolom. The mošusni miris vaginalnog sokova isprekidane moje nosnice kao što sam ih duboko zakopana unutar mesnat pička. Moje usne počeo preklapanje slobodno teče vaginalni sokovi što joj jaukanje rasti glasnije i glasnije. Njezina bedra malo ležala pored dok jezik i dalje otkriti spol licu mjesta. I gotovo je jede maca na moje srce sadržaja. Odjednom je eksplodirala i sokovi gushed niz tunela razmazivanje moje usne i lice. Imao sam širiti njezine usne i jebeno tunel s mojim prstima, kao dobro.
Do sada Nisha je bio spreman za nešto drugo. Ona se uhvati za moj kurac i to izvukao na njezinu vaginu. "Jebi me molim te, molim Gagan jebati mene." Ona se izjasnio. Moj penis je narasla na monstruozne dimenzije. To bi moglo pregovarati lako kroz poplavljene maca kao što sam joj popeo između nogu. starije zene i mladi momci Moj kukova počeo s kratkim thrusts što joj tijelo trzati sa svakim potiskom. Grudi skočio i tamo-amo. Moans zamijenili su kratki povici, a zvukove sinkroniziran s orgazam koji je eksplodirao, nas utapanje u oceanu dubokog zadovoljstva.
Igra je više, ali nije bilo igre točka. No tijelo gubi, svima koji su sudjelovali osvojio.
"Pitate? Također možete osvojiti i tu neće biti nikakvih GAME POINT bilo. "

Нема коментара:

Постави коментар