.

понедељак, 28. март 2011.

Zrele zene

Bok prijatelji Ja sam Sujoy, bengalski čovjek od 25 godina iz Kalkute (Dum Dum). Iako sam ja samo 25, gledam malo stariji od mog doba koje je po meni dao mi je puno prilika za krevet mladih, kao i zrele žene. Zreli izgled muškarca uvijek privlači pravo vrste žena prema njemu, tako da nemam žale ga sada.

Sada bih trebao početi reći vam priču od mene i mog prijatelja je mama i  zene zrele, kako je ona postala moja kurva. Ja sam čovjek od računala, pa kada je jedan od mojih prijatelja me upoznao s 18 godina marwari dječaka koji je bio u potrebi nekog računala povezanih pomoć i ja mu pomogao sa svojim problemom ćemo uskoro sprijateljio unatoč našem razlika u godinama. Posjetio sam svoje mjesto jedan dan mu u susret i ooh dječak!Pogodite koji su odgovorili na vratima, njegova mama Lata, oko 45 godina, apsolutno zapanjujući, rekao mi je doći i sjediti u svojim salon. Bila je nosio traperice i Kurta, dao sam joj komplimente o njoj izgleda i ona mi je zahvalio i pitao mene ako JA ištanje to imati neke grickalice ili kolačiće jesti. Ja sam rekao da, iako sam bio zainteresiran za svoje kolačiće! Seks sms
Ubrzo je došao i moj prijatelj me odveo u svoju sobu gdje smo pričali za oko sat vremena i ostavio mjesto s njim. Dva dana kasnije sam ponovno su se pojavili na njegova vrata i pitao njegova mama o mom prijatelju, ako je bio prisutan u njegovom domu ili ne. Ona mi je rekla da dođe u i rekao je moj prijatelj se zove njegova mama i pitao me čekati za njega. Taj dan nakon što je neke grickalice kad sam bio idući u WC da opere ruke sam ne namjerno udario njegova mama prsa kao ona dolazi iz WC-om i nije ju primijetiti. I ispričao joj je rekao i sam nije bio svjestan je ona bila u, ona mi je dala osmijeh i rekao ok. Kad je izlazila ona skliznuo joj noge zbog mokre noge i ja joj uhvatio ali je postao tako brzo da sam je uhvatio za grudi, opet nesvjesno. Stajala je za minutu kao da me drži joj tits, počeli smo disanje brže i topliji, a onda ona mi je rekla na press joj tits kao što sam već to učinio dva puta. Počela sam pritiskom joj tits i nakon toga sam skinula odjeću.Ljubio sam je svuda, onda sam počeo lizanje joj maca, ona je još uvijek stajala i ja sam bio klečeći, onda ona me je uzeo u svoju sobu i ja sam nastavio lizati joj maca, ona je postala sve više i više mokri. Kad ona nije mogla uzeti ga više nema ona mi je rekla da zajebavati joj. Uskoro sam undid moje hlače i počeo da zajebavati joj, bio sam toliko užitka unutar joj maca sam cummed u oko pet minuta. Nakon toga smo dobili odjeveni brzo i preselio se u svoj salon. Ona mi je rekla ako ja mogu držati tajnu između nje i mene ja bi se uzimajući puno od nje. Ona me je zamolio da dođe sljedeći dan popodne kad nitko ne bi kući. Kao što smo završili smo čuli zvono na vratima zvoni i moj prijatelj.Oba od nas igrao stvarno cool ispred njega.

Sljedeća popodne čim sam se kretala na vratima Lata zene zrele,  otvorio vrata u njoj spava haljina.Nakon zatvaranja vrata, počeli smo se strastveno ljubi, ja joj uzeo u ruke i otišao u njihovu spavaću sobu. Primijetio sam na prethodni dan da je pokoran pa sam onda uzeo naboj i skinula ogrtač i rekla joj da stajati gola ispred mene u sredini sobe. Rekao sam joj, ako ona želi da se ovo događa redovito ona će morati slušati moje pravilima. Pitala me o pravilima. Rekao sam pravila: 1. Ona je da me pozdravi sa dobrodošlice blowjob svaki put kad posjetite.
2. Ona nije dozvoljeno da nose bilo gaćice u moje prisutnosti. Tetke sms sex
3. Ona ne treba gubiti kap moga dragocjenog sperma,  dobre gole zene ona treba da proguta sve.
4. Ja ću joj koristiti za svoje zadovoljstvo, a ja neće dopustiti da joj neposlušnosti na bilo koji način.
5. Ja sam joj samo prioritet, ništa se ne bi trebao doći pred mene (osim obiteljskim stvarima).

Ona je prosvjedovao s ne gutanjem moja sperma. Zatim sam joj rekla da stoje ispred mene i zamolio je da odbrojavanje od 100, a ja umetnuti svoj prst u nju maca, počela prst joj jebote. Isprva je bila računajući pravo, ali čim sam počeo trljajući joj klitoris brzo počela nedostaje prebrojavanja. Bila je u pragu dolaze kao što sam prestala, ona me pogledao s nevjericom, htjela je sperma jako loše. Pitao sam je zašto joj je nedostajalo prebrojavanja? zašto ona nije mogla biti dobra djevojka? Rekao sam da je potrebno da kazni joj, opet nevjerica u njezinim očima. Nije se mogao sjetiti zašto je i što se događa.Ona se izjasnio da me i dalje,  dobre gole zrele zene ali rekao sam joj je potrebno da se spanked 5 puta na svakoj kundak pilića. Ona je protestirao, ali sam napravio joj pognuti i dao neki lagani šopanje joj. Opet sam počeo trljati joj maca, joj je rekao za početak brojanja, ovaj put sam zadirkivao ju je više, joj podsmijeh više nego prošli put, a kad je o tome bio da sam ja prestala. Rekao sam joj da mora zaslužiti pravo da sperma, ona ne treba ga uzeti kao gotovo, kao što sam nije bio njezin suprug, koji omogućuje joj to stvari koje ona želi.Zatim sam joj rekla da joj je vrijeme za plaćanje u odnosu na moj penis. Napravila sam joj kleknuti i rekla joj da se moj penis out. Što je i učinila, što bi vas očekuju više od kuja u toplinu, koji nije bio dozvoljeno da sperma dvaput. Počela sisanče moj penis poput lollypop, rekao sam joj da se onoliko koliko ona može moj penis. Ubrzo je ona to radi s nestrpljenjem. Kao što sam nije imao namjeru da se sperma u ustima ovo vrijeme sam joj rekao da prestane. Sam stavio kondom na moj penis i rekao joj da se montirati na moj penis. Bio sam uživajući u toplini svog već mokro usisavanje maca. Nakon nekog vremena sam joj rekao da leži na leđima, kao što sam bio idući da zajebavati joj u misionarskom položaju. Počela sam joj jebote u spor, ali stalan pokret, počeo sam da zahtjevam njena osobna pitanja poput kada joj je vrijeme ili tako nešto.  dobre gole zene Rekao sam joj da mi reći da je ona moja kurva, a ona je htjela da se jebeno kao pravi kurva, ona u početku nije odbio govoriti takve prljave riječi, ali sam uzeo moj kurac van i počeo ga ribanje na nju klitoris. Rekao sam joj, ako ona nije idući u reći ono što želim čuti, ja sam ne idući u staviti moj penis u njoj, kada se ona nije mogla uzeti ga nema više, rekla mi je: "Ja sam tvoj siječnja kurva, jebi poput mene kurva ". Nakon toga sam ponovno umetnuti moj penis u njoj maca.  zene zreleNapravila sam joj dođe dvaput. Osjećaj me jebu moj prijatelj je mama je 45 godina star oženjen maca me uzbuđen da max. Ništa bolje od okusa zrele maca. Doing stvari su uvijek tabu uključite. Tako da kako moj prijatelj marwari mama postala moja kurva. Mi smo sada uživati ​​svaku priliku smo dobili. Jer su posljednjih šest mjeseci stvari idu super, nikad nisam neka moj prijatelj znati što se događa s njegova mama i ja. Mi djelovati vrlo casual pred drugima.

Нема коментара:

Постави коментар