.

четвртак, 3. март 2011.

Seks sms

Išla sam u moj ured zgrade u subotu, kad sam primijetio sms seks kako tamna zgrada izgledala. JA koji je potreban da pokupite neke radu za izvan grada zadatak, koji je s početkom u ponedjeljak. JA je uzeo liftom na peti kat gdje se nalazi moj ured je bio. Hodanje niz hodnik sam primijetio svjetlo na u uredu, na suprotnom kraju dvorane. Sam odlučio istražiti i hodio prošao moj ured prema lit uredu, ona pripadala jednom od inženjera, Ben Carmichael. Ben je trenutno izvan grada na zadatku. 

Postizanje ured Pogledao sam i tamo je bio jedan od tajnika koje sam vidio u zgradi prije, ali nikada nisu ispunjeni. Stajao sam na vratima i gledao ju je imala natrag na mene i bio obličje preko neke novine na stol. joj Dimenzioniranje gore je bila oko 5 '4 "visok, vrlo tanak, sa svijetlo smeđa kosa duljine do ramena i pogledala se o 18 ili 19 jako slatka, hot sms  ne pretjerano čine, s down home izgled. Ona je na bijelu tipku majicu i malu crnu suknju koja je završila oko 4 do 5 centimetara iznad koljena. 

Sam stajao gledajući nju i pitajući se što bi mogla biti do. Ja slušam grlo i ona skočio na zvuk i brzo se okrenuo. Bila je clutching nekim radovima na prsima, a ona me pogledala sa širokim očima i otvorenim ustima pala. Imala izgled budu uhvaćeni potpuno iznenađenje. Sam mogao osjetiti glavu moj penis počinju peckati od uzbuđenja kad sam vidio usta formiranje gotovo savršena "O" oblik. 

"Mogu li vam pomoći", upitao sam. 

"Oh", rekla mucao, "Upravo sam bio obličje za ... ummm ... oh yeah Jasper ponuda. G. Carmichael e-mailom i mene me je zamolio da mu faks primjerak. " 

Podigao sam obrve na tom znajući da je Ben Carmichael je imao ponude radova. Sam ih predao mu sebe kao što je bio napuštaju zgradu uhvatiti njegov let. 

"Stavite radova natrag dolje na stol da mlada dama," rekao sam s krme glasom. Ona je odmah udovoljeno. Primijetio sam ona ne nosi grudnjak ispod bijelu košulju i da joj bradavice su poking na tkaninu. 

Ušao sam u ured zatvaranja vrata iza mene i ravno do nje. 

"Što ti zapravo radiš ovdje?" Pitao sam. 

"Ja ... ja ... ja .... Oh damn, znala sam da će dobiti je uhvaćen. Moj brat radi za S & M izgradnju i on je napravio mene dolaze ovdje da pogledate ponudu. On je htio reći njegov šef ono što je Vaša ponuda, kako bi pod ponudu koju i dobiti ugovor ", kazala je priznao. 

Njezina ramena drooped, rukama došla do usta i sam mogao vidjeti suze krenu dobro u njenim očima. 

Joj bradavice zapravo izgledao kao da je dobio čak i teže, dok ispovijeda. 

"Pa ... dobro, izgleda kao imamo dilemu, jer ja jednostavno ne mogu vam to uzeti," rekao sam. 

Na to ona stavlja skroman osmijeh na licu i gleda me sa svojim velikim prekrasnim plavim očima. "Molim vas ... javite mi se ponuda paketa. Ne znam što drugo raditi. Moj brat je stvaranje mene to učiniti. Moram napraviti kako on kaže. Učinit ću bilo što, samo javite mi se ponuda paketa. " 

Nije mi se već pola sekunde da bi se moj um kao na ono što treba učiniti sljedeće. hot hot oglasi Za mene je izgledalo kao savršen mali pokoran, koji je samo prosio za moju pažnju. 

"Uzmi svoju majicu!" Ja sam naredio. 

Pogledala me s još više iznenađenja na njenom licu i rekao. 

"Zašto? Mislim ja ne mislim I. .. može učiniti! " 

"Vi ništa rekla ali mislim da ako biste radije otići praznih ruku, ja ću se vratiti u moj ured s ovu ponudu paketa", rekao sam skretanja za vrata. Njena ruka posegnuo i zgrabi moju košulju rukava. 

"Čekaj," rekla je, "Please Don't Go. Ja ... ja ... ok ja ću to učiniti. " 

Ona je dosegla i počeo otkopčati joj majicu. Moj penis twitched u moje hlače nagovijestio pogled na nju tits. Ruke drhte nešto kao što je prvi raskopčan gornji gumb, a zatim Dalje.Ona je stajala ispred mene s njom u potpunosti otkopčao košulju, ali košulja je visio na način da joj tits su još uvijek pokrivena. Samo sam mogao vidjeti oblina unutrašnje strane joj tits i sitne perle znoja formiralo između njih. 

Ona je stajala ispred mene jako nervozan. 

"Off!" Sam tražio. 

Ona je polako izvukao košulju iz njezina ramena i skliznula na pod iza sebe. Imala je prekrasan tits. Oni nisu bili preveliki, nije imao sag god. Oni su vrlo čvrste i veseo. Joj bradavice stajao ukočen strše ravno van i bio je oko tri četvrtine inča dugo, sa prekrasnim hladu ružičasta. Ona je stajala ispred mene i pokušao sebe pokriti rukama. hot oglasi Srbija

"Ruke dolje po vašem strane, dok sam vam reći na drugi način", rekao sam ozbiljno. 

Ona je brzo staviti svoje ruke na njezine strane. 

"Vi imate vrlo lijepo tits. Koje je tvoje ime? "Pitao sam. 

"GG-Gina", kazala je mucao. 

"Gina, želim igrati sa svojim sisama za mene. Želim vam da igrati s njima kao što učiniti kada ste sami i želite da se sperma. " 

Gina pogledao me s tim iznenadio pogled na njezinu licu opet i rekao: "Ali ja to ne učinite ... mislim nisam ja ... samo nikad ... Ja ...", rekla vučena se bez daljnjeg objašnjenja. 

Nasmijao sam se misleći da sam da to nije moguće, ova djevojka nikad nije masturbirao pred.

"Pa ja mislim da je vrijeme da tada naučili, vaše šalice tits u tvojim rukama." Ona je neodlučno učinio kako joj je rečeno, "sada miluju thumbs preko bradavice i nježno stisnuti onda kao i vi." 

Gina počela milovati joj tits i stisnuti soft globusa. Moj penis do sada je u punoj montaža i stvaranje trbuhom u moje hlače. JA je uhvaćen Gina Bacimo li pogled dolje na moje prepone, ali se brzo otklanjanje oči natrag u moje lice. 

"Gina, sada uzmite bradavice između palca i prstiju te ih patiti i uviti ih." 

Kao što je to učinio sam čuo joj pustiti van soft uzdah. Njezine oči polako zatvorena za drugi i mogao sam vidjeti koljena kopča malo. Moj penis je naprezanje biti pušten na slobodu, ali nisam bila spremna za to još uvijek. Htio sam vidjeti više. 

"Vrlo dobro Gina, ne osjećam dobro?" Pitao sam. 

"Yy-Da", kazala je mucao. 

"Gospodine", rekao sam. 

"Gospodine?" Pitala quizzically. 

"Da Gina, zovite me gospodine. Sada to se osjećate dobro igrajući sa svojim sisama? "Sam tražio. 

"YY-Da gospodine," rekla je jedva čujan. 

"Dobro. Sada zaustaviti i skliznuti izvan tog suknja, "rekao sam. 

Gina pogledao me s užasnut pogled na njezinu licu. Ona je prestao igrati s njom tits, ali ne bih mogao reći da je to zato što sam joj rekla da ili zbog naredbe da se suknjom off ju je šokirana. 

"Gina" Nasmijao sam se, "vi ne mislite da naša sjednici je bio idući u kraj s malo titty igra zar ne?" 

Gina nije rekao riječ, ali ona nije otkopčati joj suknju i povukao ciferšlus dolje. Njena suknja sada visio na nju lijepe bokove samo trebaju najmanji malo tegljača. Ona je dala da se malo tegljača i to polako pao na pod. Ona je na par tankih svile bijele gaćice. Oni weren'ta bič, ali su bili vrlo mali. Prednjoj ploči pokriva joj pička bila je manja od dolar zakona saviti na pola!Ona je izašao iz njezine suknje i okrenuo da ga pokupiti. Stražnjoj strani gaćica nije bio mnogo veći od prednjih. Gina je vrlo lijep mali okrugli magarca. Moj penis je skočio u očima ga. Gina okrenuo oko mene lice dok sam joj gledao preko. Primijetio sam malo mokro mjesto na formiranje njezine gaćice. 

"Gina", rekao sam ozbiljno, "Izgleda da ste otišli i dobivši svoje gaćice sva mokra." 

Gina pogledao dolje i vidio na mokro mjesto joj cijelo tijelo blushed. 

"Gina", rekao sam, "ne želimo ih dobiti srušene sada nam je činiti? Oni su vrlo lijepe gaćice, morat ćete ih skinuti previše. " 

Gina počinje na prosvjed, ali sam gledao na nju s malom namrštiti na mom licu to je uzdahnuo i rekao: "Da, gospodine." 

Gina skliznula gaćice dolje preko bokovima i nogama te ih staviti na nju hrpu odjeće. Ona se okrene i stajao ispred mene i počela pokrivati joj pička s rukama, ali zaustavljen i stavi joj ruke od nje strane. Glavom spustio u pokornosti. Sam mogao vidjeti je bio obličje at oticati u moje hlače. 

"Vrlo dobro Gina," rekao sam, "Nisam čak ni da vam kažem gdje da stavi svoje ruke. Vi zaslužujete poslastica za to. " 

Gina pogledao me sa nadom u očima da bih na kraju ove sjednice i pustiti da ode. Nakon viđenje moje lice je znala da je upravo započela. 

Gina me pogledao i rekao: "liječiti, Gospodine?" 

"Da Gina", rekao sam, "tvoj gozba je da ste sada dobili da igraju s vašim pička za mene." 

"Mm-moj Cu ... Misliš moja maca? Želiš igrati sa moja maca? " 

"Gina!" Rekao sam vrlo ozbiljno i podigli svoj glas malo. To ju je skok. "Ja ne vidim bilo mačaka u ovdje. Što ste između prilično malih nogu je moja pička nije vaš maca. Da li da sam jasan? " 

"Da, gospodine", rekao je Gina. Njene riječi je došao brzo. Zvučala uplašen, ali ne i uplašen.Bila je prihvaćanje svojoj novoj ulozi prilično lijepo. 

"Sada uzmite guzicu gore na stol, stavi nazad i raširila noge. Postavite noge na stol i raširila noge, "Ja sam naredio. 

Gina brzo dobio na stol, a nije u skladu s uputama. 

"Vrlo dobro Gina, rekao sam u mekšim tonom. 

Gina se činilo da se opustite malo s mekšim glasom. Gledao sam je pička, bilo je lijepo, joj stidne dlake usko je ošišan vrlo fine i iste boje kao i kosa na glavi. Volim svježe obrijane pička i mislio to ja osobno, morat ćemo raditi na tome. Vidio sam joj pička sokovi blistavim na usnama. Gina je sjedio na stolu ne govoreći ništa i drhti svaki tako često pitate što sam imao na umu. 

"Uzmi svoje prste i raširila usne," Ja sam naručio 

Gina je prstima i širiti njezine usne apart. hot line srbija U naborima njezina pička bili mokri sa sokovima.Mogao sam vidjeti vrh njezin klitoris poking iz haube da to pokriveno. To je bio natečen i jako crvene, izgledalo je ukusna. 

"Nice", rekao sam. "Sada stavite prst na vrhu vašeg klitoris i podići tako da vaš klitoris dolazi iz pod hauba". 

Ona je učinio. 

"Uzmi svoje druge strane i držati se za mene." 

Držala ju iz ruku, a ja zgazi bliže njoj. Uzeo sam joj ruku i doveo do usta. Uzeo sam svoja prva dva prsta i staviti moj usta preko njih i počela sisati i lizati ih. Njeni prsti su uzimajući sve mokro sa mojim sline. Kad sam uzeo joj prste u usta ona pustiti izdisaju. Njezina usta volje otvoriti i njezine noge twitched. 

Uzeo sam joj sada mokre prste iz usta i da ih vodi na njoj pizda. Ja ih stavljaju na njen klitoris blistavim, jedan prst na svakoj strani. Ona je podigao bokovima malo na ovo. Uzeo sam joj prste i pritisnut na njega pa joj klitoris skliznula između njih. Tada sam stisnuo prstima zajedno na snagu joj klitoris natrag dolje. Kao što sam to učinio Gina podigao bokovima i opet joj glavu pala leđa i jaukati pobjegla joj usne. Napravila sam joj igrati s njom klitoris ovaj put za nekoliko minuta i zatim pustiti iz njezine ruke. Gina nisu propustili pobijediti. Ona je neprestano na kliznim njezin klitoris među prstima. Njezino disanje počeo produbiti i dobiti brže. 

"Gina", rekao sam: "Sada gurnite dva prsta unutar pička." 

Kad sam to rekao Gina dahnu i klizanje prstima duboko u njoj pizda. Njezini bokovi su suprot u susret njezine prste. Ja posegnuo baš kao i ona joj je dobio prste sve na putu u i uhvatio svaka joj bradavice i stegnut i upletena u isto vrijeme. 

"O, da!" Gina plakala, i počeo jebati prstom sebe brže. 

Mogao bih reći da je bio blizu cuming pa sam pustio joj bradavice i uzeo joj klitoris između mog palca i prsta i dade ga malo pulsiranje cijedi, vrlo brzo i ne previše teško. To joj poslao preko ruba. 

Gina je širiti noge širom otvoren, bokovima podigao off stol, joj leđa zaobljena. Ona je imala svoj prvi orgazam. Čekao sam, gledajući kako joj njezin orgazam oslabio. Njezino disanje je teško, prsti, iako više ne pumpanje i iz njezina pička je još uvijek ukorijenjen duboko u sebi.Ja olabavljeni moj remen i raspakirali moje hlače. Gina to čuli i ona kruti. Ona je počela da joj prste iz njezina pička, ali sam je prestala. Sjela je s prstima još uvijek zakopana duboko u sebi, ona je oprezno pogledao u mene. I neka mi hlače padaju na pod i srušena moje boksači. Gina sjedio joj oči zalijepljen na moje 8 "tvrd i lupanje pijetao. Ja zgazi u između njezine noge. 

"Gina", rekao sam: "Sada uzmite ruku daleko od svoje pička donosi koliko svoje sokove s vama." Gina cupped joj ruku i dobio koliko joj sokove kao što je mogao na svoju ruku. 

"Gina, sada obrišite sve one sokovi na moj penis" 

Gina posegnuo i uzeo moj penis u ruci. Njezin mali prst zamotan oko moje vratilo. Sam je uzeo za ruke i polako pumped ruku gore i dolje moj vratilo. Oči su joj bile zalijepljen na moj penis. 

"Gospodine", rekla je, "Nikad nisam vidio tako veliki penis." 

"Cock", sam je ispraviti. 

"Cock," prošaptala: "Nikad nisam vidio ovaj veliki penis. Ja sam samo vidio svoju braću.Gledao sam ga uzeti tuš jednom. On je uhvaćen me gledajući ga i zaprijetio da će reći mama, ako nisam dobio ponudu paket za njega. " 

Do tog vremena ona mi je milovati na svoj vlastiti. Prsti delikatno skliznula op i dolje moj vratilo velikodušno podmazuje s njom sokova. Kad joj je ruku dobio na vrhu moje vratilo joj prsti bi slajd iznad glave moj penis. Osjećaj je bio fantastičan. 

Gina izgledao od moj penis u moje lice bez prestanka njezine ruke posla i rekao: "Znam što ćete učiniti za mene sa svojim pijetao, gospodine. Ti si idući u staviti u moje gnoj .... pička. " 

"Ne", odgovorio sam. 

Gina je imala tužan pogled na licu i rekao: "Molim vas gospodine. Želim vam da. " 

"Ne, rekao sam opet," nećete imati zaradio fuck ... još. " 

"Gospodine", rekla je, "molim vas što moram učiniti prvi?" 

"Gina", odgovorio sam, "Morate očistiti moj penis od svih vaših sokova sa svojim ustima." 

Gina oči dobio veliki. 

"To je pravo Gina," rekoh, "morate sisati sve to off sms sex. Pobrinite se da ne propustite bilo koji, ja ću vam reći kada da se zaustavi. " 

"Ali gospodine," Gina prosvjedovali, "Mislio sam da si htjela moje c-pička. Ja sam spreman za to. Imaš mi spremni za to. Nikad nisam ima penis u moja pička i sad si me želite jedan tako loše, ja ozlijeđen za to. Nikad nisam imao penis u usta. Ne znam što da radim! " 

Izraz na licu Gina otišao od tuge za strah opet kao ona vidjela mene početi odbijati čuvši njezin prosvjeda. Sam je uzeo za ruku i izvukao iz nje stol. Stajao joj ispred mene, stavio mi ruke na ramena te je prisilio dolje na koljena. Zgrabio sam leđa joj kosu i ona neka se zgražavaju, usta otvorena volje opet. Kad sam ju uhvati za kosu Vidio sam joj bradavice zategnuti i znao ovo uzbuđen nju. Ja gurnula joj usta na moj penis. Tada osjećaj joj zatvorene joj usnice oko mojih vratila je bio nevjerojatan. 

Rekao sam: "Sad Gina vam nikada ne bi trebao prosvjed da me opet. Ti si moja kurva sada.Vi ćete učiniti ono što sam rekao, kada kažem. Je li to jasno? " 

Ona je prigušen da oko moje penis. Sve dok sam bio rekavši joj to sam izvukao i gurnuo joj glavu gore i dolje na moj penis. Gina uskoro je dobio objesiti sisanče moj penis. Imala je stečen neke od njenih sokova dolje moj vratilo blizu moje vreći, a ja joj nježno podsjetio da joj je potrebno očistiti od svih njenih sokova iz svih mojih penis. Ona je pokušala sisati više od moj penis u usta, ali nije bio u mogućnosti da biste dobili svi put dolje moj 8 "vratilo. Ona bobbed glavu gore i dolje ide oko pola puta prema dolje oko 3 do 4 puta onda ona će voziti usta dolje dublje, ali još uvijek ga ne mogu dobiti sve na putu prema dolje. 

Na jednom od tih dubokih sranje održao sam joj glavu tamo i gurnuo mi penis u koliko sam mogao. Moj penis se preselili prošlosti usta i u njezinu grlu. Gina gagged i mislio sam u sebi da ćemo raditi na tome, kao i brijanje. Bila je dobra uzimajući u sisa čak dodajući svoju tehniku bez upita. Uskoro joj je davanje mene jedan od najboljih blowjobs, sam ikada imao.Nazvao sam ju "moj mali penis lizalicu", "moja pička" i rekao joj: "ona je moja kurva." Kada sam ju je nazvao ove stvari ona će sisati sa napustiti. 

Sam mogao osjetiti oteklina u glavi moj penis i osjetiti trnce početka mog soka o da eksplodiraju u ustima. Kad sam došao, rekao sam joj da sisa i to progutati sve. Sam napuni usta s sperma i vidio malo dribling početi istjecati kutu usta prije nego što je mogao progutati. Ona je bila tako dobra djevojka kao ona stavi joj prste na uglu usta i prikupljenih bijegu sperma. Kad sam izvukao iz usta ona lizali prste čist. 

Sam je uzeo za ruku i pomogla joj da ustane, kada je bila gotova. Ona je pogledala u mene i pitao ako bih zajebavati joj sada. 

"Ne, rekao sam. 

Izgledala je tužno i pravi je pouting kao što sam joj rekao da oblačiti. Nastavio sam se ja obučen. Sam rukom za nju da dođe sa mnom. Hodali smo od gospodina Carmichael ured s ponuda paket i u moj ured. JA je otišao to moj stol, a nakon locirati što sam bio u potrazi za, ja sam predao joj pager i ponudu paketa. 

"Za biti tako dobra djevojka ovdje je ponuda paket i ovdje je pager, kad se ide od vas su na poziv na broj odmah. Je li to shvatiti? "Pitao sam je. 

Ona je rekla: "Da, gospodine", i požurio iz mog ureda na lift i iz zgrade. 

Sam imao ništa za brinuti što se tiče cijena paket, sex oglasi grinning za sebe. Ona je s lijeve strane stari primjerak koji je po cijeni tako previsoka. Dodirivanje moj prst na moje usne, ja uravnotežen moje laktove na mom stolu razmišljam kako sam obličje naprijed to uzimajući leđa to moj novi mali kurva. Ali prvo završiti ovo putovanje posao, uzdišući sam ustati i krenuti za sada potamnjeti hodnik.

Нема коментара:

Постави коментар