.

четвртак, 10. март 2011.

Upoznavanje sms


Bio sam 12. To je bio prvi dan sam ikada učinio ništa bez moje majke znajući, i posljednji. Imao sam rekao moje majke da sam je išao do mog prijatelja Kim u kuću da prenoće, ali umjesto da ide tamo taj dan sam bila pokupila nakon škole prijatelj po imenu Damon * *. Otišli smo video seks upoznavanje  u svojoj kući tog popodneva, a kasnije te noći smo na čelu off za stranke. Sjećam uzimajući malo pripita te noći i bolesne. Molio sam Damon me odvesti natrag u svoje mjesto crash i dobro Damon je izgubiti me voziti doma pa je bacio ključeve svog prijatelja Robby i zamolio ga da me uhvatite. Damon mi je rekao da će se kući u oko 2-3 sata, a samo da bi pad u svojoj sobi (njegovi roditelji su se očito nije doma. Robby vrlo je cool o cijeloj situaciji i meni izašao u auto. seks On je bio potpun i gospoda mi je otvorio vrata i mi je pomogao i dao mi malo plave party vrećicu s Damon leđa sjedalo samo obložiti sam se razbolio. cijelim putem tamo je držao mali razgovor sa mnom, a mi se smijali i samo šalio. Kad mi je dobio na Damon kuću ipak Robby nastavio voziti. Kada sam mu rekao da je prošao u kuću on samo nasmijao i odgovorio: "Oh, mislili ste da sam vam uzimanje natrag na Damon je ... pa sam ja mislio, a ti bi mogao ići i družiti." sms upoznavanje Moj želudac pao i Rekao sam mu da se samo zaustaviti auto i ja bih prošetati natrag. On je udario glavom u passanger prozor i rekao mi je samo da legnete. Sjećam se moje lice kucalo, a zatim je automobil samo došao zaustaviti. Kad sam ustala sve sam mogao vidjeti je stabla ... bili smo u rijeci dna. On mi je unbuckled i rekao mi je da se u stražnjem sjedalu. Ne bih mogao reći ni riječi, JA pravedan je kao što je rekao. On je dobio natrag tamo i rekao mi je da staviti glavu u krilu, sms druzenje što sam učinio i ja se pokvario u suzama. On mi je rekao da ne plačem, da je znao sam htjela i ja bih mu zahvaliti kasnije. Uplašio sam se da ga se bore ... on je bio atleast 60 £ teže onda me, jak, i atleast pola stopala jači. On je otvorio svoja vrata i izvukao me po ruci ... i uputio me da upoznati skinu svoju odjeću i da ih savijte i stavite ih na prednje sjedalo. Kao što sam skinula moje odjeća je učinio isto ... htio sam povraćati. JA pokušao to trčanje u tom trenutku kao što sam imao moj odjeću clutched u mojim rukama i on je uzimanje off njegova košulja, ali prvi korak sam uzeo on me bacio u stražnjem sjedalu. Okrenuo o auto i zatvorio vrata i počeo neke glazbe. Nisam mogla disati, a sve oko mene samo osjetio kao da je urušavanje ... onda je počeo ... on me je silovao ... to je bio najstravičnijih 30 minuta mog života.Upoznati devojku
Bio sam tako uplašen jer on mi je vozio natrag u Damons. Moje tijelo je trese i lupanje iz boli i on je vrištala na mene da obrišite suze. On je zaustavio ispred Damons i zaprijetio da ako sam rekao jednu jedinu riječ o bilo čemu moja obitelj, prijatelji, crkva, i svatko će znati što rod drolja sam i on će osigurati da moja mama znao o mojoj noći na Damons. Bio sam zgnječen ... zauvijek traumatizirani. JA je otišao iz odlaznih i bezbrižan za rezervirani i ozbiljan. Ja ga mrzim. Ja nikada nisam rekao ni riječi, nikada nisam borio leđa, osjećam se kao da sam neka se to dogodi, ja neka ga dobiti daleko s njom ... I neka to u drugu djevojku ...

Нема коментара:

Постави коментар